
Kontinuirano oglaševanje v zgornjem delu lijaka prinaša dolgoročne rezultate
V svetu digitalnega oglaševanja, kjer prevladujejo hitri obrati in prilagodljivost, je pogosto težko zagovarjati kontinuirane naložbe v digitalno oglaševanje. Vendar pa analitični podatki kažejo ravno obratno – blagovne znamke, ki več mesecev kontinuirano vlagajo v zgornji del prodajnega lijaka, dosegajo boljšo učinkovitost in donosnost naložb v primerjavi s tistimi, ki so te aktivnosti prekinile že po treh mesecih.

Zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov in modeliranja AI Look-Alike: korak naprej v ciljanju
V digitalnem oglaševalskem ekosistemu je učinkovito ciljanje ključno za uspeh kampanj. S prehodom na prvoosebne podatke in naprednimi tehnologijami AI je zakup digitalnih medijev doživel revolucijo. Eden od izpostavljenih pristopov je modeliranje Look-Alike oziroma modeliranje po metodi iskanja podobnih vzorcev z uporabo umetne inteligence. Ta pristop blagovnim znamkam omogoča, da svoje oglaševalske akcije natančneje usmerjajo k pravim občinstvom, kjer je verjetnost za naklonjenost blagovni znamki precej višja. V tem blog zapisu bom pojasnil, kako poteka zakup digitalnih medijev s pomočjo prvoosebnih podatkov in modeliranja Look-Alike z uporabo umetne inteligence, ter prikazal primer iz prakse.

Zaposlimo specialista za družbene medije (m/ž)
V ekipo vabimo predanega strokovnjaka na področju upravljanja in priprave strategij v družbenih medijih (m/ž), ki bo z zavzetostjo in natančnostjo skrbel za dovršenost projektov in odličnost izvedbe. Novemu članu ekipe obljubljamo dinamično delo na različnih digitalnih projektih in priložnost za profesionalno rast pod mentorstvom izkušenih strokovnjakov.

V iPROMu zaposlimo digitalnega analitika (m/ž)
Družba iPROM k sodelovanju vabi digitalnega analitika (m/ž) z dobrim razumevanjem digitalnega okolja ter poznavanjem analitičnih orodij za splet in aplikacije.

Zaposlimo specialista za programatični ekosistem (m/ž)
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Zaradi hitre rasti v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo specialista za programatični ekosistem.

Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk
V digitalni dobi, kjer je konkurenca le klik stran, se blagovne znamke soočajo z nenehnim pritiskom, da ostanejo korak pred konkurenco. V središču te evolucije so oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca (AI), ki igrajo ključno vlogo pri oblikovanju prihodnosti oglaševanja in medijskega zakupa. Blagovne znamke, ki zanemarjajo te tehnološke preboje, se lahko znajdejo v nevarnem položaju, saj v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju ne bodo konkurenčne.

Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA)
Akt o digitalnih trgih (Digital Markets Act), splošno znan kot DMA, je hitro postal ena od osrednjih točk razprav za podjetja, ki poslujejo v Evropski uniji. Ta regulativa, katere cilj je zagotavljanje poštene konkurence na digitalnih trgih, ima posledice tudi za oglaševalsko industrijo. V tem članku bom na kratko predstavil bistvo DMA ter dodatno predstavil iPROMove neodvisne oglaševalske rešitve kot učinkovito orodje pri krmarjenju v tem novem, hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v letu 2024
Podjetji iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Aktualna raziskava za leto 2024 se osredotoča na napovedovanje naložb v digitalno oglaševanje in trende v oblikovanju trženjskega spleta.

Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije
V svetu digitalnega oglaševanja so podatki postali ključno orodje za pridobivanje in ohranjanje strank. Zdaj bolj kot kdaj koli prej podjetja potrebujejo zanesljive in natančne podatke, da lahko prilagajajo in optimizirajo svoje marketinške strategije. Digitalno ozaveščena podjetja že snujejo napredne oglaševalske strategije, v katerih uspešno aktivirajo lastne, prvoosebne podatke za potrebe bolj učinkovitega doseganja ciljne skupine.

Programatično oglaševanje: trendi, izzivi in rast
Programatično oglaševanje spreminja način, kako oglaševalci dosegajo svoja ciljna občinstva.
Arhiv
- 2025 april 1
- 2025 marec 1
- 2024 december 1
- 2024 september 1
- 2024 avgust 1
- 2024 julij 1
- 2024 maj 1
- 2024 marec 1
- 2024 januar 1
- 2023 oktober 1
- 2023 avgust 1
- 2023 junij 1
- 2023 januar 1
- 2022 oktober 1
- 2022 julij 1
- 2022 junij 1
- 2022 maj 1
- 2022 januar 1
- 2021 september 1
- 2021 julij 2
- 2021 maj 1
- 2021 marec 1
- 2021 januar 1
- 2020 december 1
- 2020 oktober 1
- 2020 avgust 1
- 2020 julij 1
- 2020 maj 1
- 2020 april 1
- 2020 februar 1
- 2020 januar 1
- 2019 oktober 1
- 2019 junij 1
- 2019 april 2
- 2019 marec 1
- 2019 februar 1
- 2019 januar 1
- 2018 oktober 2
- 2018 september 1
- 2018 julij 1
- 2018 april 1
- 2018 februar 1
- 2018 januar 1
- 2017 november 1
- 2017 oktober 1
- 2017 julij 1
- 2017 junij 2
- 2017 februar 1
- 2017 januar 1
- 2016 december 1
- 2016 november 1
- 2016 oktober 1
- 2016 september 1
- 2016 avgust 1
- 2016 julij 1
- 2016 junij 2
- 2016 maj 1
- 2016 april 1
- 2016 marec 1
- 2016 januar 1
- 2015 oktober 1
- 2015 september 1
- 2015 avgust 1
- 2015 maj 1
- 2015 februar 1
- 2015 januar 1
- 2014 november 1
- 2014 avgust 1
- 2014 junij 1
- 2014 maj 1
- 2014 april 1
- 2014 marec 2
- 2014 februar 2
- 2014 januar 2
- 2013 december 1
- 2013 november 1
- 2013 oktober 2
- 2013 september 1
- 2013 avgust 2
- 2013 junij 2
- 2013 maj 1
- 2013 april 2
- 2013 marec 1
- 2013 januar 2
- 2012 november 1
- 2012 oktober 1
- 2012 september 1
- 2012 avgust 2
- 2012 julij 1
- 2012 junij 3
- 2012 marec 4
- 2012 januar 2
- 2011 december 1
- 2011 november 1
- 2011 oktober 1
- 2011 september 1
- 2011 junij 1
- 2011 april 1
- 2011 marec 1
- 2011 januar 1
- 2010 oktober 1
- 2010 avgust 2
- 2010 julij 1
- 2010 junij 1
- 2010 marec 1
- 2010 februar 1
- 2010 januar 1
- 2009 december 1
- 2009 september 1
- 2009 avgust 1
- 2009 junij 1
- 2009 maj 1
- 2009 februar 1
- 2009 januar 2
- 2008 december 1
- 2008 november 1
- 2008 oktober 1
- 2008 september 2
- 2008 julij 1
- 2008 junij 1
- 2008 maj 1
- 2008 marec 1
- 2008 februar 2
- 2007 oktober 2
- 2007 september 1
- 2007 avgust 1
- 2007 julij 1
- 2007 junij 1
- 2007 maj 1
- 2007 april 2
- 2007 marec 1
- 2007 februar 1
- 2007 januar 3
- 2006 november 1
- 2006 oktober 1
- 2006 september 1
- 2006 julij 2
- 2006 junij 1
- 2006 maj 2
- 2006 april 1
- 2006 marec 1
- 2006 februar 2
- 2006 januar 1
- 2005 december 1
- 2005 november 1
- 2005 oktober 2
- 2005 avgust 1
- 2005 junij 2
- 2005 maj 1
- 2005 marec 1
- 2005 februar 1
- 2005 januar 1
- 2004 november 2
- 2004 oktober 1
- 2004 september 1
- 2004 avgust 1
- 2004 julij 1
- 2004 junij 2
- 2004 maj 1
- 2004 april 1
- 2004 februar 2
- 2004 januar 1
- 2003 december 1
- 2003 november 2
- 2003 oktober 1
- 2003 september 1
- 2003 julij 2
- 2003 junij 1
- 2003 maj 1
- 2003 april 2
- 2003 marec 3
- 2003 februar 3
- 2003 januar 1
- 2002 december 1
- 2002 november 2
- 2002 oktober 3
- 2002 september 3
- 2002 avgust 2
- 2002 julij 2
- 2002 junij 1
- 2002 maj 1
- 2002 april 1
- 2002 marec 2
- 2002 februar 2
- 2002 januar 1
- 2001 december 2
- 2001 november 2
- 2001 oktober 1
- 2001 junij 1
- 2001 marec 2
- 2001 januar 2
- 2000 november 2
- 2000 oktober 1
- 2000 avgust 1
- 2000 junij 1
- 2000 februar 1