Kontinuirano oglaševanje v zgornjem delu lijaka prinaša dolgoročne rezultate - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Kontinuirano oglaševanje v zgornjem delu lijaka prinaša dolgoročne rezultate

V svetu digitalnega oglaševanja, kjer prevladujejo hitri obrati in prilagodljivost, je pogosto težko zagovarjati kontinuirane naložbe v digitalno oglaševanje. Vendar pa analitični podatki kažejo ravno obratno – blagovne znamke, ki več mesecev kontinuirano vlagajo v zgornji del prodajnega lijaka, dosegajo boljšo učinkovitost in donosnost naložb v primerjavi s tistimi, ki so te aktivnosti prekinile že po treh mesecih.

Preberi več
Zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov in AI »look-alike« modeliranja: korak naprej v ciljanju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov in modeliranja AI Look-Alike: korak naprej v ciljanju

V digitalnem oglaševalskem ekosistemu je učinkovito ciljanje ključno za uspeh kampanj. S prehodom na prvoosebne podatke in naprednimi tehnologijami AI je zakup digitalnih medijev doživel revolucijo. Eden od izpostavljenih pristopov je modeliranje Look-Alike oziroma modeliranje po metodi iskanja podobnih vzorcev z uporabo umetne inteligence. Ta pristop blagovnim znamkam omogoča, da svoje oglaševalske akcije natančneje usmerjajo k pravim občinstvom, kjer je verjetnost za naklonjenost blagovni znamki precej višja. V tem blog zapisu bom pojasnil, kako poteka zakup digitalnih medijev s pomočjo prvoosebnih podatkov in modeliranja Look-Alike z uporabo umetne inteligence, ter prikazal primer iz prakse.

Preberi več
V iPROMu zaposlimo specialista za družbene medije (mž) - iPROM - Novice

Zaposlimo specialista za družbene medije (m/ž)

V ekipo vabimo predanega strokovnjaka na področju upravljanja in priprave strategij v družbenih medijih (m/ž), ki bo z zavzetostjo in natančnostjo skrbel za dovršenost projektov in odličnost izvedbe. Novemu članu ekipe obljubljamo dinamično delo na različnih digitalnih projektih in priložnost za profesionalno rast pod mentorstvom izkušenih strokovnjakov.

Preberi več
V iPROMu zaposlimo digitalnega analitika (m/ž) - iPROM - Novice

V iPROMu zaposlimo digitalnega analitika (m/ž)

Družba iPROM k sodelovanju vabi digitalnega analitika (m/ž) z dobrim razumevanjem digitalnega okolja ter poznavanjem analitičnih orodij za splet in aplikacije.

Preberi več
Zaposlimo specialist za programatični ekosistem (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo specialista za programatični ekosistem (m/ž)

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Zaradi hitre rasti v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo specialista za programatični ekosistem.

Preberi več
Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca – neizogibna prihodnost blagovnih znamk

V digitalni dobi, kjer je konkurenca le klik stran, se blagovne znamke soočajo z nenehnim pritiskom, da ostanejo korak pred konkurenco. V središču te evolucije so oglaševalska tehnologija, prvoosebni podatki in umetna inteligenca (AI), ki igrajo ključno vlogo pri oblikovanju prihodnosti oglaševanja in medijskega zakupa. Blagovne znamke, ki zanemarjajo te tehnološke preboje, se lahko znajdejo v nevarnem položaju, saj v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju ne bodo konkurenčne.

Preberi več
Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA) - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Žiga Komac

Kako iPROMove neodvisne ad-tech rešitve odgovarjajo na Akt o digitalnih trgih (DMA)

Akt o digitalnih trgih (Digital Markets Act), splošno znan kot DMA, je hitro postal ena od osrednjih točk razprav za podjetja, ki poslujejo v Evropski uniji. Ta regulativa, katere cilj je zagotavljanje poštene konkurence na digitalnih trgih, ima posledice tudi za oglaševalsko industrijo. V tem članku bom na kratko predstavil bistvo DMA ter dodatno predstavil iPROMove neodvisne oglaševalske rešitve kot učinkovito orodje pri krmarjenju v tem novem, hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglasevanje v letu 2024 - iPROM - Novica

Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v letu 2024

Podjetji iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Aktualna raziskava za leto 2024 se osredotoča na napovedovanje naložb v digitalno oglaševanje in trende v oblikovanju trženjskega spleta.

Preberi več
Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije

V svetu digitalnega oglaševanja so podatki postali ključno orodje za pridobivanje in ohranjanje strank. Zdaj bolj kot kdaj koli prej podjetja potrebujejo zanesljive in natančne podatke, da lahko prilagajajo in optimizirajo svoje marketinške strategije. Digitalno ozaveščena podjetja že snujejo napredne oglaševalske strategije, v katerih uspešno aktivirajo lastne, prvoosebne podatke za potrebe bolj učinkovitega doseganja ciljne skupine.

Preberi več
Programatično oglaševanje: trendi, izzivi in rast - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje: trendi, izzivi in rast

Programatično oglaševanje spreminja način, kako oglaševalci dosegajo svoja ciljna občinstva.

Preberi več

Arhiv