Deli

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kakšen potencial imajo v Sloveniji QR-kode po sprostitvi vseh ukrepov po prvem valu epidemije.

Leon Brenčič za Marketing magazin: hitro, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega in spletnega sveta

Kot je za Marketing magazin povedal Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je QR-koda odličen način za enostavno, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega (offline) in spletnega (online) sveta prek mobilnega telefona in je zato danes, v času omejevanja medosebnih stikov in vse večjega pomena digitalnih kanalov, še toliko bolj uporabna.

Leon Brenčič je kot primer aplikativne uporabe QR-kod navedel uporabo na prodajnih mestih, kjer QR-koda omogoča dostop do dodatnih informacij o izdelku, na priložnostnih promocijskih gradivih, kjer lahko z uporabo QR-kode hitro in učinkovito povežemo nespletne aktivnosti z mobilno aplikacijo, dodatna možnost uporabe je tudi na promocijskih kuponih, ki jih dobijo potrošniki na prodajnem mestu in jih unovčijo za nakup v spletni trgovini, ali pa pri promociji novih izdelkov, kjer potrošnike v fizičnem svetu prek QR-kode povabimo k sodelovanju v nagradni igri na spletu.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing magazina v rubriki Digitalno septembra 2020 z naslovom »Koronaukrepi« in vrnitev QR-kod (str. 78).

Deli

O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezultatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv