Deli

Facebook je objavil nove metrike, s katerimi podjetjem omogoča preglednost in boljše razumevanje učinkovitosti njihove prisotnosti na tem družbenem omrežju.

Facebook predstavil nove metrike za merjenje interakcij - iPROM - Novice iz sveta

Velike kampanje poganjajo močni vpogledi. Ker ljudje v interakcije s podjetji vstopajo na nove načine, morajo tržniki bolje razumeti dejanja, ki jih spodbuja njihova spletna prisotnost. Podjetja si želijo več preglednosti in razumevanja učinkovitosti svoje prisotnosti na Facebooku. Zato bo ta kot del svoje zaveze merjenju vsak mesec objavil nove metrike, ki bodo podjetjem omogočile boljše načine za merjenje rezultatov.

Nove metrike za večjo preglednost nad interakcijami z oglasi

Pridobivanje obiskovalcev na spletno mesto ali v aplikacijo močno širi potencial za nove stranke. A počasno nalaganje mobilnih strani ali slabe povezave hitro povzročijo, da ljudje izgubijo zanimanje, če morajo po kliku na oglas dolgo čakati, da se stran naloži. Za boljše razumevanje števila obiskovalcev, ki pridejo na spletno mesto podjetja po kliku na oglas, bo Facebook predstavil nove metrike za merjenje ogledov pristajalnih strani. Podjetjem bo nova metrika v pomoč pri razumevanju pomena optimizacije za boljšo mobilno spletno izkušnjo. Lahko bodo izbrala optimizacijo obiskov pristajalne strani in s tem poiskala več ljudi, ki bodo dejansko obiskali njihovo pristajalno stran po kliku na oglas.

Podjetja si želijo tudi več jasnosti glede tega, ali je tisti, ki klikne na oglas, nova ali vračajoča se stranka. Pregled dejavnosti pred prikazovanjem oglasov je nova metrika, ki jo uvaja Facebook. Prikazuje število oseb, ki so že bile v stiku s spletnim mestom ali z aplikacijo oglaševalca, v primerjavi z novimi obiskovalci. Ta metrika je še posebej koristna za podjetja, ki prikazujejo dinamične oglase širokemu občinstvu, ki zajema več ljudi kot le obstoječe stranke, in kjer so oglasne kreative ustvarjene dinamično glede na priporočila za povezane izdelke.

Novo poročanje o interakcijah s spletnim mestom

Facebook uvaja tudi tri nove metrike poročanja, s katerimi bo omogočil bolj celovito razumevanje tega, kako ljudje izvejo za podjetje in stopijo v interakcijo z njim.

  • Sledenje: namesto prikazovanja le skupnega števila sledilcev, ki jih podjetje ima, bo zdaj mogoče spremljati število sledilcev, ki jih stran pridobi ali izgubi v določenem času. Mogoči bodo vpogledi v to, kje se sledenje zgodi, ter v demografske podatke sledilcev, poleg tega pa bo omogočen pregled organskega in plačanega sledenja.
  • Predogledi: ljudje si lahko informacije o strani podjetja ogledajo, ne da bi dejansko kliknili nanjo. Odslej bodo na voljo podatki o številu ljudi, ki so videli te informacije, medtem ko so se na namiznem računalniku pomaknili nad ime strani podjetja.
  • Priporočila: ljudje že uporabljajo priporočila za pridobivanje nasvetov s strani prijateljev, družine in lokalnih skupin na Facebooku. Facebook pa bo zdaj začel prikazovati, kolikokrat je bila stran podjetja priporočena kot predlog s strani prijateljev in družine.

»Če so bili včasih pri oglaševanju na Facebooku dovolj le kliki, prikazi in všečki, se danes vedno bolj poudarjata uspešnost in kakovost oglaševanja na Facebooku. Zato si oglaševalci želijo tudi vedno bolj poglobljene in zanesljive statistike, ki jim bodo v pomoč pri optimizaciji komunikacije. Facebook si je zato zadal cilj, da bo v poročanje redno dodajal nove metrike, hkrati pa optimiziral tudi že obstoječe. Med novimi statistikami je zagotovo najbolj zanimivo merjenje ogledov pristajalnih strani, ki predstavlja dejanski obisk oz. ogled pristajalne strani. Če bo uporabnik prej zaprl stran, kot se mu bo naložila, to ne bo vključeno v omenjeno statistiko. Po mojem mnenju bo to sčasoma še bolj vplivalo na zmanjšanje odstopanja med kliki na Facebooku in v Google AdWordsu, hkrati pa bo tudi izboljšalo kakovost obiska, saj se bodo oglasi lahko optimizirali glede na ogled pristajalne strani. Kot pravi Facebook, želijo podjetjem predvsem predstaviti pfomembnost optimizacije mobilnih spletnih mest za čim boljšo uporabniško izkušnjo,« metrike komentira Maja Nučič, ki v iPROM-u opravlja delo asistentke v medijskem oddelku.

 

Deli

Arhiv