Blagovne znamke družbenih medijev, kot sta Facebook in Instagram, ne uporabljajo le za predstavitev izdelkov in dvigovanje ozaveščenosti, pač pa tudi kot prodajne kanale.
Raziskava podjetja Yotpo je pokazala, da je prodaja prek družbenih medijev več kot uspešna. Nič novega ni, da prek spleta najraje nakupujejo mlajše generacije – kar 55 % ameriške generacije Z je v raziskavi navedlo, da na njihove spletne nakupe vplivajo komunikacijska sporočila blagovnih znamk na družbenih medijih. Nič drugače pa ni niti pri milenijcih, kjer je bil zabeležen enak odstotek. Nizka nista niti deleža za generaciji X in baby boom. 38,1 % generacije X je zatrdilo, da so na njihov nakup vplivali družbeni mediji, generacija baby boom pa je izjavo potrdila s 27,5 %.
V prid družbenim medijem kot prodajnemu kanalu priča tudi raziskava organizacije Bizrate Insights, ki kaže, da je nakup prek družbenih medijev izvedla kar ena tretjina vprašanih Američanov. Med 66 % vprašanih, ki nakupa prek družbenih medijev še niso izvedli, jih 27 % zatrjuje, da so v prihodnosti zainteresirani za uporabo družbenih medijev kot prodajnega kanala. Seveda tudi pri tem velja, da so za nakupe bolj zainteresirani mlajši potrošniki.
Večina prometa trgovin na družbenih medijih v ZDA poteka na Facebooku in Instagramu. Letošnje napovedi kažejo, da bo v ZDA za prodajo Facebook uporabljalo 86, 8 % prodajalcev, Instagram pa 73,2 %.
Do nedavnega potrošnikom še ni bilo omogočeno, da nakupe izvedejo neposredno prek družbenih medijev, saj blagovne znamke še niso imele orodja, ki bi jim dovoljevalo neposredno prodajo. Sedaj se trgovina sunkovito razvija ter potrošnikom in blagovnim znamkam ponuja preprosto, a dobro potrošniško izkušnjo.