Deli

Clint Eastwood je legendarni ameriški igralec, ki šteje že dobrih 82 let. Mnogi se ga spomnite po vlogah v filmih The Rookie, In the Line of Fire in mnogih drugih.

Gospod že dolgo časa ni stal pred televizijskimi kamerami (nazadnje: 2008, Gran Torino) in je med ljubitelji »premikajočih se sličic« skoraj odšel v pozabo.

To dokazuje tudi trend iskanj imena Clint Eastwood na iskalniku Google:

(vir: Google Insights for Search, januar 2011 do april 2012)

Vendar kot vidimo, se je v karieri Clinta v februarju 2012 nekaj zgodilo, saj je obseg iskanj, ki vsebujejo njegovo ime, občutno poskočilo. Glede na to, da ni posnel nobenega novega filma, da rumeni tisk ni našel nobene pikantne zgodbe…???

Razlog o povečanju obsega iskanj njegovega imena je Super Bowl.  Vsemogočni Clint (tokrat) ni postal igralec ameriškega nogometa, je pa bil glavni igralec v oglasu podjetja Chrysler, ki se je predvajal ob polčasu finalne tekme med New York Giants-i in New England Patriots-i:

Primer Clinta dokazuje, da oglaševanje na drugih medijih še kako vpliva na vedenje potrošnikov na spletu. Chrysler se je seveda zavedal tega potenciala, ga izkoristil v svoj prid in s celovito komunikacijo dosegel:

Mnogi ste ob prebiranju tega prispevka pomislili, da kaj takega v Sloveniji ni mogoče – vse dvomljivce vabim na delavnico, kjer bom prikazal slovenski primer vpliva »prikaznega« oglaševanja na obseg iskanj. Predstavil pa vam bom tudi nevarnosti iskalnega marketinga, postavili bomo strategijo za uspešen nastop na iskalnikih, pogledali pa bomo tudi prednosti učinkovite optimizacije kampanj.

Deli

O avtorju

Matjaž Butara je vodja iskalnega marketinga, iPROM

Arhiv