Znanje je vaša in naša največja konkurenčna prednost

Prizadevamo si ustvariti osrednjo slovensko platformo za resno izmenjavo izkušenj in podjetjem pomagati do večje prodaje in dobička z optimalno izrabo vseh marketinških orodij, ki so nam danes na voljo. Iz tega razloga je iPROM Akademija namenjena vsem vodilnim in tistim, ki zasedajo strateške položaje na področjih marketinga, trženja in digitalnega komuniciranja.

Izjave udeležencev

Zanimiva, aktualna predavanja z veliko praktičnimi vložki.
Andrej Jager
E-prodajni kanali, Engrotu d. d.
Izbor tem je vsakič aktualen, predavatelji pa so zanimivi, zgovorni, z veliko izkušnjami na svojih področjih, predvsem pa je vzdušje zelo domače.
Klemen Geršak
Tržne raziskave in spletno komuniciranje, Petrol d. d.
Aktualne teme, uporabna znanja in izkušnje iz prakse, sproščeni, a profesionalni predavatelji, pravšnja mera interaktivnosti in dinamike.
Poleg vsega pa še dobra kava. Gotovo se kmalu spet vidimo.
Špela Pregl
Marketing, Avtenta d.o.o.
Delavnica mi je bila na splošno zelo všeč, saj so primeri iz prakse na vsakršnem seminarju zelo dobrodošli in veliko zanimivejši kot teorija.
Tina Sračnjek
Razvoj IS in e-poslovanja, STO
Super delavnica! Izpostavljam besedo delavnica, ker se je Boris res potrudil, da je vsak udeleženec odnesel kar največ od teme, ki je, verjamem, za marsikaterega trn v peti poslovanja.
Žiga Magjar
Internetni vodja projekta TopShop
Studio Moderna d.o.o.
Zanimivo, jedrnato in predvsem uporabno. Pohvalno je tudi dejstvo, da ste nas »prisilili« novo znanje takoj uporabiti na praktičnem primeru, s čimer je učinek novo pridobljenega znanja še dvakrat večji od tistega, ki ostane po klasičnem predavanju.
Mojca Balanč
Vodja marketinga, Avtohiša Real, d.o.o.

Prihodnji dogodki

Če bi svoje znanje iz področja digitalnega komuniciranja in marketinga radi nadgradili tudi vi, vas vabimo, da se nam pridružite na kateri izmed naših delavnic. Vse informacije o prihajajočih dogodkih bomo ažurno objavili na spletišču in na naših družbenih omrežjih. Veselimo se druženja z vami!

Pretekli dogodki

03. 04. 2014

»Showcase« video oglaševalskih akcij

03. 04. 2014

»Showcase« video oglaševalskih akcij

Zadnje predavanje četrtega semestra je minilo v znamenju video oglaševalskih akcij. Miloš Suša je najprej predstavil možnosti in formate, med katerimi lahko izbirajo oglaševalci, in ni jih malo. V nadaljevanju je pokazal nekaj trendov, ki bodo krojili svet digitalnega oglaševanja v prihodnjih letih, ob koncu pa se je vprašal: če slika pove tisoč besed, koliko jih potem pove video? Kaj pa slika skupaj z videom?

20. 03. 2014

Uvod v spletno analitiko

20. 03. 2014

Uvod v spletno analitiko

Na delavnici Uvod v spletno analitiko je Lucie Pokorna najprej predstavila, kaj sploh je spletna analitika in zakaj jo uporabljamo. V nadaljevanju je predstavila možnosti, ki jih analitika ponuja: od tega, da vidimo, kaj obiskovalci počnejo na naši spletni strani, do tega, da vidimo, kako delujejo naše oglaševalske akcije. Na koncu je Lucie zaključila, da gre pri analitiki za sklenjen krog – nastaviš si cilje, ki jih želiš doseči, jih meriš, pogledaš rezultate, jih analiziraš in na podlagi analize narediš optimizacijo in naprej slediš optimiziranim ciljem.

13. 03. 2014

Poiščite svoj internetni poslovni model

13. 03. 2014

Poiščite svoj internetni poslovni model

V tretji delavnici 4. semestra iPROM Akademije smo iskali uspešne internetne poslovne modele. Rok Hrastnik je ob začetku delavnice udeležencem postavil naslednji izziv: kako boste internet celostno integrirali v svoj trženjski proces in hkrati z internetom tudi inovirali? Potem je povedal, kako so poslovni modeli, ki so veljali do sedaj, zastareli, in pokazal precej zanimivih novih poslovnih modelov, ki so marsikatero podjetje (start-up) praktično čez noč izstrelili med zvezde. Danes pa so vodilni v svojih panogah.

06. 03. 2014

Optimizacija in napredne nastavitve AdWords kampanj

06. 03. 2014

Optimizacija in napredne nastavitve AdWords kampanj

Anja Molan je na delavnici Optimizacija in napredne nastavitve AdWords kampanj, najprej izpostavila pomembnost nastavitve ciljev (kaj želimo doseči? Kaj so naši poslovni cilji? Kaj je cilj spletne strani?), ki jih v nadaljevanju prenesemo v konverzije. V nadaljevanju delavnice pa je predstavila možnosti, ki jih ponuja AdWords v kombinaciji z Google Analytics in kako kar čim bolje optimizirati naše AdWords kampanje tudi s pomočjo podatkov, ki jih dobimo iz anlize podatkov.

13. 02. 2014

Moderno in učinkovito digitalno oglaševanje

13. 02. 2014

Moderno in učinkovito digitalno oglaševanje

Prva delavnica 4. semestra je minila v znamenju pregleda sodobnega in učinkovitega oglaševanja v digitalnih medijih. Leon Brenčič je v uvodnem delu predstavil prikazno oglaševanje in nam pokazal primere dobre prakse. V nadaljevanju se je dotaknil še iskalnega marketinga, družbenih medijev in analitke. Na koncu je poudaril pomembnost dobrega »briefa« s strani naročnika za (digitalno) agencijo ter optimizacije in nadzora nad oglaševalskimi akcijami. Ker je pomembno, je tudi to, da si oglaševalec vedno zastavi realne cilje, ki jih potem zasleduje. Uspešnost oglaševalskih akcij tako ne bo vprašljiva.

11. 04. 2013

Viralni marketing

11. 04. 2013

Viralni marketing

Osrednja tema delavnice, ki jo je vodil Jernej Petrin, je bila pridobivanje novih kontaktov oziroma »lead generation«. Jernej je udeležencem pokazal, kje vse lahko pridobivajo nove kontakte, kaj kontakt sploh je in kako naj oglaševalci določajo svoje »lead generation« cilje (v kontekstu posameznega digitalnega oglaševalskega kanala). V nadaljevanju pa se je osredotočil predvsem na e-mail marketing in podal nekaj nasvetov glede pošiljanja elektronskih sporočil (potencialnim) kupcem. V drugi polovici delavnice je sledil praktični del, kjer je vsak udeleženec predstavil svoje izzive na področju pridobivanja novih kontaktov, predavatelj pa mu je pomagal s konrektnimi idejami in predlogi.

28. 03. 2013

Kako lahko s pomočjo družabnih omrežij učinkovito podkrepimo marketinške aktivnosti

28. 03. 2013

Kako lahko s pomočjo družabnih omrežij učinkovito podkrepimo marketinške aktivnosti

Voditeljica, Špela Dolinar, nam je v začetnem delu delavnice nanizala kar nekaj statističnih podatkov in številk o družabnih omrežij, ki so nas vse precej fascinirale. Rast in oglaševalski potencial, ki jih ta omrežja nosijo s seboj, sta res neverjetna. V nadaljevanju je Špela predstavila nekaj napotkov in nasvetov, kako se lotiti oglaševanja, predvsem na Facebooku, ki je tudi pri nas daleč največje omrežje, čeprav tudi drugih ne gre več izpuščati iz svojih marketinških načrtov. Predavateljica je opozorila predvsem na to, da gre pri marketingu znotraj družabnih omrežij za dialog, kjer imajo podjetja predvsem priložnost prisluhniti svojim potrošnikom. Prav tako naj se podjetja ne ustrašijo, če morda dobijo kdaj tudi kakšen negativen komentar, predvsem pa, naj tega nikar nikoli ne izbrišejo. S tem si bodo naredila samo medvedjo uslugo. Negativni komentarji so lahko odlična priložnost, da podjetje dejansko vidi, kaj dela narobe, in lahko to potem tudi izboljša. Na koncu nam je Špela pokazala tudi nekaj svojih in tujih primerov uspešnih oglaševalskih akcij znotraj družabnih omrežij. Najbolj pa nas je navdušilo letalsko podjetje KLM, ki je svoje Twitter sledilce razveseljavo kar osebno, na letališčih. Ste vedeli, da imajo v omenjenem podjetju samo za družabna omrežja zaposlenih kar 45 oseb?!

21. 02. 2013

Napredna spletna analitika

21. 02. 2013

Napredna spletna analitika

Na delavnici je predavatelj Rok Hrastnik podrobneje predstavil napredne funkcionalnosti in poročila, ki jih omogoča program Google Analytics – spoznali smo, kaj so Regular Expressions in kako delujejo, kaj so Conversion Goals in kako jih pravilno nastaviti, kako delujejo filtri, kaj so Custom Segments, kateri so najbolj uporabni … Rok je predstavil tudi, kako GA Dashobards kar najbolj prilagoditi našim potrebam, in kako uporabiti bližnjice (Shortcuts). Pokazal pa nam je še trike, kako si lahko s preprostimi znaki, kot so sidro, dolar, pipa, oklepaj …, zelo olajšamo delo znotraj Google Analytics-a.

24. 01. 2013

»Showcase« spletnih oglaševalskih akcij

24. 01. 2013

»Showcase« spletnih oglaševalskih akcij

Na delavnici sta Miloš Suša in Simon Struna predstavila številne možnosti oglasnih kreativ in tehnoloških rešitev, ki so mogoče na internetu. Pokazala sta, kakšni so bili začetki spletnih oglasov pri nas, ki so bili nerodni in včasih zato tudi smešni. Z razvojem internetnega oglaševalskega prostora in tehnologije, ki danes omogoča praktično vse, kar si kreativci zamislijo, pa dobivajo oglaševalci veliko možnosti za posredovanje zanimivih, privlačnih in učinkovitih oglasov. Oglasov, ki premagujejo »pasično slepoto«, o kateri je na začetku delavnice govoril Miloš, dosežejo prave ciljne skupine in se vsidrajo v glave potrošnikov. Ob koncu sta Miloš in Simon udeležencem pokazala tudi nekaj res izvirnih kreativnih in tehnoloških rešitev, ki so se jih oglaševalci poslužili tako doma kot v tujini. Najbolj so se udeleženci nasmejali ob oglasu za promocijo filma The Expendables, glavno vlogo v obeh je odigral Sylvester Stallone. Delavnico pa sta zaključila z mislijo, da se da tudi pri nas marsikaj uresničiti, le kreativci in tisti, ki imamo tehnološke rešitve, moramo še več sodelovati med seboj.

10. 01. 2013

Maksimirajte internetne poslovne učinke s praktično internetno analitiko

10. 01. 2013

Maksimirajte internetne poslovne učinke s praktično internetno analitiko

Na prvi delavnici v zimskem semestru je predavatelj Rok Hrastnik skozi številne praktične primere predstavil, kaj vse obsega internetna analitika ter kako in kje se jo pravzaprav lotiti, da bomo dobili rezultate, s katerimi si bomo lahko pomagali pri načrtovanju nadaljnjih digitalnih pa tudi offline marketinških aktivnosti. Na konkretnem primeru pa smo si tudi pogledali, kaj vse nam omogoča sistem Google Analytics in kakšne vse podatke lahko izberemo iz njega.

15. 11. 2012

Imajo splošni pogoji moje spletne strani vse potrebne pravne elemente in na kaj paziti pri organizaciji nagradne igre

15. 11. 2012

Imajo splošni pogoji moje spletne strani vse potrebne pravne elemente in na kaj paziti pri organizaciji nagradne igre

Delavnica Borisa Kozlevčarja in Matije Jamnika je minila v znamenju pravnih vprašanj in dilem, s katerimi se srečujejo tržniki pri svojem delu. Pokazalo se je, da je predvsem na področju elektronskih komunikacij kar precej sivih področij, na katera je treba še posebej paziti, da ne pridemo v navzkrižje z zakonom. Debata je bila tako vroča, da smo imeli komaj toliko časa za odmor, da smo se odžejali, lahko pa bi sedeli še nadaljnje tri ure in razpravljali o tem, kaj se, s pravnega vidika, sme in kaj ne v marketingu.

08. 11. 2012

Napredna spletna analitika za managerje

08. 11. 2012

Napredna spletna analitika za managerje

Na delavnici je predavateljica Urša Podobnik predstavila, kaj vse so konverzije na internetu (to ni samo in zgolj končna prodaja) in kako s pomočjo optimizacije spletnih strani doseči, da bodo oglaševalci te konverzije izboljšali in dosegali želene rezultate. Z zanimivo primerjavo likov iz znane serije Seks v mestu je udeležencem predstavila štiri tipe osebnosti internetnih uporabnikov, ki so si med seboj različni, a ne toliko, da se ne bi dalo vsakega od njih nagovoriti na eni sami spletni strani. Poudarila je še, da je sicer v digitalnem svetu možno izmeriti skoraj vse, je pa potrebno uporabiti tudi nekaj domišljije, da lahko vse te podatke pravilno interpretiramo in uporabimo za nadaljnje načrtovanje digitalnih marketinških aktivnosti. Spletna analitika je torej tudi umetnost, ne samo znanost, je zaključila predavateljica.

25. 10. 2012

Spletno komuniciranje podjetja s potrošnikom

25. 10. 2012

Spletno komuniciranje podjetja s potrošnikom

Klemen Geršak s Petrola je na delavnici predstavil primer dobre prakse na področju komunikacije s potrošnikom oz. kupcem. Uporabljajo dvosmerni komunikacijski splet, ki od njih zahteva predvsem to, da znajo prisluhniti svojim kupcem in se primerno odzvati. Udeležencem pa je podal tudi nekaj uporabnih informacij, kako sami lahko izboljšajo svoj komunikacijski splet.

18. 10. 2012

Majhne spremembe za velike razlike v prodajnih rezultatih na spletu

18. 10. 2012

Majhne spremembe za velike razlike v prodajnih rezultatih na spletu

Kako z majhnimi spremembami dosegati VELIKE rezultate na spletu, je Gregor s podjetja Konverzija razkril skozi skrivno 4-člensko enačbo za ustvarjanje denarja na spletu in filozofijo, da ima vsak vzrok svojo posledico. Hvala Gregorju in Maji, da sta delila z nami svojo zgodbo o uspehu!

11. 10. 2012

Merjenje učinkov spletnega oglaševanja

11. 10. 2012

Merjenje učinkov spletnega oglaševanja

Na delavnici nismo spoznali le, kako meriti učinke spletnega oglaševanja, temveč tudi, kako te učinke lahko še izboljšamo. Seveda je vse odvisno od tega, ali gre za »branding« akcijo, akcijo za zajem potencialnih strank ali pa za prodajno akcijo. Ključno pri optimizaciji spletnih aktivnosti pa je:

1. Ustvarjena poslovna vrednost na obiskovalca.
2. Strošek pridobitve obiskovalca.

04. 10. 2012

Od »briefa« do učinkovite spletne oglaševalske akcije

04. 10. 2012

Od »briefa« do učinkovite spletne oglaševalske akcije

Ugotovili smo:

1. da je trikotnik NAROČNIK – »FULL SERVICE« AGENCIJA – »DIGITAL« AGENCIJA še kako pomemben za učinkovitost akcij na spletu,
2. da povezava TV in interneta deluje,
3. da so muffini odlični :)

27. 09. 2012

Google AdWords kot prodajni kanal

27. 09. 2012

Google AdWords kot prodajni kanal

Matjaž je v dobri uri udeležence popeljal čez teorijo, kaj je Google AdWords, v drugem delu pa smo se pod vodstvom Marka in Anjine asistence, lotili postavljanja AdWords kampanje. Ob vsem pa nismo pozabili na Googlov 14. rojstni dan :)

20. 09. 2012

Razumevanje uporabnika je ključni vidik priprave spletnih strategij

20. 09. 2012

Razumevanje uporabnika je ključni vidik priprave spletnih strategij

Metode zbiranja podatkov, različne oblike vzorčenja, reprezentativnost in zanesljivost – to vse smo na včerajšnji delavnici spoznali in zaključili, da raziskave predstavljajo enega izmed delov sestavljanke, ki tvorijo celostno sliko, na podlagi katere se managerji odločajo. Bilo je zanimivo, predvsem pa zelo poglobljeno.

13. 09. 2012

Kako marketinško strategijo »preliti« iz besed v številke – 2. del

13. 09. 2012

Kako marketinško strategijo »preliti« iz besed v številke – 2. del

2. del delavnice smo nadaljevali z domačo nalogo, nato pa smo se razdelili v skupine in nadaljevali z zgodbo o krofih. Bilo je pestro, poučno in zelo intenzivno.

06. 09. 2012

Kako marketinško strategijo »preliti« iz besed v številke – 1. del

06. 09. 2012

Kako marketinško strategijo »preliti« iz besed v številke – 1. del

Včeraj smo se na Akademiji pod taktirko Gregorja Cuzaka zagotovo naučili to, da je pri analizah in merjenju zelo pomembno upoštevati tako »big picture« kot tudi podrobnosti. Poleg tega vemo, koliko krofov na leto pojemo Slovenci :) Nadaljevanje naslednji četrtek …

19. 07. 2012

Resnica o družabnih medijih za tržnike

19. 07. 2012

Resnica o družabnih medijih za tržnike

1. Razumeti, za kaj se uporablja posamezno družabno omrežje in temu prilagoditi komunikacijo.
2. Kar želite povedati ni nujno enako temu, kar želijo kupci slišati… sta bili glavni sporočili delavnice.

S komunikacijo na družabnih medijih lahko veliko pridobimo, če se seveda tega lotimo premišljeno in z načrtom – kako, so udeleženci lahko takoj sprobali v praksi.

12. 07. 2012

Posledice (ne)uspešnih akcij direktnega trženja

12. 07. 2012

Posledice (ne)uspešnih akcij direktnega trženja

Boštjan in Miha sta na delavnici skozi teorijo in prakso predstavila, kako upravljati s kupci. Kaj je bistvo direktnega marketinga, zdaj vemo: PRAVA PONUDBA PRAVI OSEBI V PRAVEM TERNUTKU NA PRAVI NAČIN. Prav tako vemo, da je kozarec lahko steklen, okrogel in drži vodo ali pa postane model za piškote, vaza za sveže nabrane pomladne zvončke, svečnik za romantičen večer ali celo morilsko orožje :) Veliko praktičnih napotkov, ki jih je potrebno zdaj spraviti še v prakso.

05. 07. 2012

Skrivnosti iskalnega marketinga za marketinške stratege

05. 07. 2012

Skrivnosti iskalnega marketinga za marketinške stratege

Po uri in pol teorije o tem, kaj so skrivnosti iskalnega marketinga, je predavatelj Matjaž Butara predal besedo udeležencem, ki so na praktičnih primerih sami preizkusili vse skrivnosti in se »prelevili« v prave AdWords strokovnjake. Čestitamo vsem za odlično opravljene naloge!

28. 06. 2012

Ekspresni vpogled v internetne poslovne strategije in modele

28. 06. 2012

Ekspresni vpogled v internetne poslovne strategije in modele

Svet se je spremenil, to je dejstvo. Internet je postal pomemben sopotnik vsakega izmed nas, tako v zasebnem življenu kot v poslovnem svetu. Lekcija, ki smo se jo naučili na delavnici: »Internet nadomešča stare poslovne modele in hkrati tudi gradi na njih. Hitrejši kot boste, večji je vaš potencial.«

21. 06. 2012

Osnove organske optimizacije (SEO) za iskalnike za marketinške praktike

21. 06. 2012

Osnove organske optimizacije (SEO) za iskalnike za marketinške praktike

Na delavnici smo zvedeli, da je najpomembnejša VSEBINA, VSEBINA in še enkrat VSEBINA. Formula, ki nam jo je zaupal Uroš Okorn, je: 1 spletna stran = 1 URL naslov. Zdaj vemo, da naj ima vsaka spletna stran spletnega mesta unikaten in relevanten Title naslov, meta oznake, H1 značko, URL in vsebino. Bilo je poučno, praktično in vroče :) Nenazadnje je bil včeraj prvi poletni dan.

14. 06. 2012

Kako krmariti med čermi »internetnega« prava

14. 06. 2012

Kako krmariti med čermi »internetnega« prava

Objava tujih avtorskih del, objava na družabnih medijih, trženje e-pošte za B2C in B2B, nakup baze, piškotki, delo inšpektorja, e-pošta v tujino, pogoste napake, ki jih delamo in nagradne igre – ta vprašanja smo si zastavili na začetku delavnice. Boris Kozlevčar je potem v dobrih treh urah in pol skozi praktične primere poskušal odgovoriti na te pa še vse ostale, ki so se udeležencem porajala med delavnico.

07. 06. 2012

Praktični uvod v internetno analitiko

07. 06. 2012

Praktični uvod v internetno analitiko

»If you can’t MEASURE it, you can’t MANAGE it« smo sklenili na prvi delavnici z naslovom Praktični uvod v internetno analitiko. Bilo je zanimivo, poučno in uporabno. Ker nam je zmanjkalo časa, da bi vse »predelali«, bomo v jesenskem semestru pripravili serijo delavnic na temo spletne analitike (osnovna in napredna analitika, workshop …).

29. 02. 2012

Otvoritvene inspiracije: Marketinške strategije in iskalni marketing

29. 02. 2012

Otvoritvene inspiracije: Marketinške strategije in iskalni marketing

iPROM Akademijo smo otvorili zadnji dan februarja z marketinško inspiracijo »Marketinške strategije in iskalni marketing«. Dan je bil zanimiv, uspešen in poučen. Udeležence je najprej nagovoril Rok Hrastnik, izvršni direktor podjetja iPROM in predstavil, kako internet spreminja vse – ne le nas kot potrošnike, ampak tudi poslovni svet. Nadaljevali smo s strateškim iskalnim marketingom, kjer je Matjaž Butara, vodja oddelka za iskalni marketing iz podjetja iPROM predstavil, kako strateško načrtovati v Google AdWords sistemu. Thomas Glössner, partner iz podjetja 2beFOUND, je predstavil različne iskalne strategije blagovnih znamk v Avstriji. Direktor podjetja Studio Moderna Duško Kos in mednarodni vodja iskalnega marketinga Marko Penko, sta izpostavila iskalni marketing kot temeljni element večkanalne prodaje, Dejan Romih, direktor podjetja MountVacation.com pa je predstavil, kako so z iskalnim marketingom postali vodilni igralec v svojem segmentu. Dr. Patrick Vesel, vodja razvoja odnosov s kupci iz podjetja Big Bang je razbijal mit o večkanalnem trženju, za zaključek pa nam je Mitja Pirc, neodvisni svetovalec predstavil današnjega potrošnika kot predvidljivo neracionalnega.