Deli

Slovenski trg je v letu 2016 zabeležil drugo največjo rast digitalnega oglaševanja v Evropi, je pokazala najnovejša IAB-jeva raziskava AdEx. Digitalni trg se krepi v vseh 27 evropskih državah, zajetih v raziskavo.

Slovenski trg digitalnega oglaševanja zabeležil drugo največjo rast v Evropi - iPROM - Novice iz sveta

IAB Europe med 27 državami letno izvaja raziskavo o vrednosti in stanju naložb v digitalni trg. Ta je v letu 2016 skupaj vreden 41,8 milijard evrov. Najnovejši podatki kažejo pozitivno rast med vsemi državami: največjo med njimi beleži Romunija (+36,9 %), sledita ji Slovenija (+32,2 %) in Irska (+31,4 %).

Glede na obseg investicij v digitalno oglaševanje največji evropski trgi ostajajo Velika Britanija, Nemčija in Francija. Med glavni pospeševalci rasti digitalnega trga so izpostavljeni programatično oglaševanje, avtomatizacija, premium video oglasni inventorij, rast konzumpcije video vsebin, mobilno in družbena omrežja.

Glede na tri ključne segmente znotraj digitalnega oglaševanja je že tretje leto zapored največjo rast, t. j. za 13,8 %, doseglo prikazovalno oglaševanje, ki je vredno 16 milijard evrov; od tega pa kar tretjino vsega prikazovalnega oglaševanja predstavlja oglaševanje na mobilnih napravah.

Največji oglaševalski format po prihodkih ostaja trg iskalnega oglaševanja, ki je vreden 19,1 milijarde evrov.

Prvo razširjeno raziskavo AdEx je IAB Europe izvedel v letu 2015, ko so investicije v digitalni trg prvič prehitele televizijo, s tem pa je internet postal največji oglaševalski trend v Evropi. Podobno velja tudi za 2016, ko vrednost investicij v TV stagnira, digitalno pa še dodatno raste.

Raziskava o vrednosti investicij v evropski digitalni trg - iPROM - Novice iz sveta

*Tabela je bila originalno objavljena tukaj.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv