Deli

Pri IAB Slovenija so objavili novico, da si potrošniki pred nakupom vzamejo več časa in opravljajo bolj premišljene ter manjše nakupe, kot pa v preteklosti.

Potrošniki pred nakupom želijo več informacij o izdelku ali storitvi - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki nakupujejo bolj premišljeno

»Pri nakupu si običajno potrošniki vzamemo dovolj časa in si o izdelku/storitvi poskušamo pridobiti čim več informacij, ki nam pomagajo pri končni odločitvi. Faza raziskovanja je v zadnjem času napredovala, saj nam podatki spletnih in fizičnih trgovin kažejo, da potrošniki zadnje čase kupujejo bolj premišljeno, kar se pozna pri nižji vrednosti nakupa, hkrati pa nakupni proces traja dlje časa. Napredek pri fazi raziskovanju bi pripisal predvsem spletu, ki nam danes ponuja več informacij, ki so tudi lažje dostopne (od ciljanega oglaševanja, do ocen produktov/storitev na družbenih omrežjih), IAB novičko komentira Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja.

Spodnja novica je bila originalno objavljena na strani IAB Slovenija in je dostopna tukaj.

Potrošniki kupujejo manj, vendar bolj pogosto

Potrošniki pri nakupu blaga široke potrošnje kupujejo manj, vendar se po nakupih odpravijo bolj pogosto. Vzorec velja tako za spletne nakupe kot tiste, opravljene v trgovinah, kažejo podatki globalnega raziskovalnega podjetja Nielsen. Raziskava, ki je potekala 52 tednov in se je zaključila 2. julija letos, kaže, da je vrednost nakupov padla za okoli 6 odstotkov, nakupni procesi pa so se povečali za 8 odstotkov.

»Največji padec potrošnje je zaznati v spletnih trgovinah, kjer potrošniki nakupovalne košarice polnijo zelo premišljeno. Nakupe opravljajo ciljno in hitro,« pravijo pri Nielsnu. Kar je v nasprotju s pričakovanji. Potrošniki bi v spletnih trgovinah naj nakupovalne košarice čim bolj napolnili in se tako izognili stroškom dostave. Vendar pa se zaradi visokih stroškov dostave nakupu raje odpovedo. Podatki platforme za elektronsko trgovanje Temando so pokazali, da so dragi stroški dostave najpogosteje omenjeni razlog za opustitev spletnega nakupa.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv