Deli

Ste vedeli, da kar 70 odstotkov prebivalstva po svetu dnevno spremlja horoskop? V časopisju, preko radia ter televizije in, seveda, interneta. A horoskop je le ena izmed vsebin, primernih za morebitno monetizacijo na »klasičnih«, digitalnih in mobilnih platformah.

Kaj ustvarja (dodano) vrednost v digitalnem svetu? - iPROM - Novice iz sveta

Zakaj je prav horoskop tako zgovoren primer? Ker gre za delno personalizirano vsebino, prirejeno ciljnim potrošnikom (berite: astrološkim znamenjem). Takšna vsebina obenem pritegne bralca/poslušalca/gledalca, nekateri med njimi so zanjo pripravljeni tudi plačati. Predvsem v primeru, ko gre za še bolj personalizirano, torej posamezniku prilagojeno vsebino – napoved prihodnosti iz kart, branja dlani, rabo steklene krogle itd.

Že lansko leto so na Mobile World Congress izpostavili poslovno moč horoskopa kot izjemno prodorne tržne niše. AstroFlix je postal prvi video kanal, ki je horoskop predvajal v ločljivosti videa 4K (pa tudi vseh manjših) in v vseh bolje zastopanih svetovnih jezikih.

Horoskop je obenem tudi zgovoren primer dodatnega prilagajanja storitve potrošniku – ta si lahko praktično povsod prebere ali ogleda dnevno, tedensko, mesečno ali letno napoved ter vrsto podrazličic – ljubezensko, poslovno ali zdravstveno. Spletni portal GaneshaSpeaks.com, ki velja za tretjega največjega v svoji tržni niši, mesečno obišče kar 130 milijonov obiskovalcev, na njem preživijo več minut dnevno. V tem času so dojemljivi za različne marketinške spletne prijeme in ponudbe.

Ste kdaj razmišljali, kdo vse v digitalnem svetu lahko (za)služi z vsebino, kakršna je horoskop? Takole nekako gre:

Lastniki video kanalov

Vse večja priljubljenost spletnih strani z vsebino horoskopa ter z njimi povezane strani z video vsebino vsak mesec ustvarijo ogromne količine obiskovalcev in gledalcev. Za kakovostno video vsebino, ki je obenem še relativno dobro personalizirana, so uporabniki pripravljeni plačati.

Mobilni operaterji

Tudi mobilni operaterji se ne bodo branili podpore 4K-videom, saj ti v mobilnih omrežjih ustvarijo veliko prometa in posledično tudi zaslužka. V kolikor imajo mobilni operaterji lastne dveri, preko katerih uporabniki dostopajo do različnih vsebin, naj horoskop vsekakor dodajo mednje.

Ponudniki vsebin

Zanje so stvari jasne. Kakovostno pripravljene horoskope lahko prodajo različnim odjemalcem, od zgoraj naštetih do vrste spletnih strani z novičarsko vsebino, saj vsak priljubljen splošni portal z dnevnim obiskom praktično ne more obstajati brez horoskopa. Z vidika zaslužka je diferenciacija možna v kakovosti in obsegu priprave horoskopa.

Spletni portali

Spletni portali so poleg časopisja in radia najbolj zvesti odjemalci horoskopa, saj jim ta pomaga ustvarjati dober in predvsem stalen ter ponovljiv obisk strani, prijave obiskovalcev na novičarske sezname itd.

Mobilne aplikacije

V svetu mobilnih naprav kraljujejo namenske mobilne aplikacije. Cel kup jih je na voljo tudi na temo horoskopa, njihovi ponudniki pa lahko služijo na dva načina – s prikazom oglasov v mobilnih aplikacijah ali pa nakupi v aplikaciji.

IPTV in DTV platforme

Praktično vsak ponudnik storitev IP- ali digitalne televizije ima tudi svoj informativni TV kanal. Med najbolj iskane informacije na dnevni osnovi pa poleg aktualnih novic sodi predvsem horoskop.

Oglaševalske agencije in platforme

Horoskop je odlična priložnost tudi za oglaševalske agencije in platforme, saj predstavlja eno najbolj iskanih in klikanih vsebin, torej oglaševalske in spletne agencije pogosto za najrazličnejše naročnike pripravljajo marketinške akcije, s katerimi ciljajo izbrane skupine uporabnikov.

Tako, zdaj veste, kako pomemben je horoskop, tudi če vam za tisto, kar je zapisano v zvezdah, ni mar. Spet drugi bodo to z veseljem spremenili v donosno poslovno priložnost.

Deli

Arhiv