Deli

Instagram je lani poleti predstavil funkcionalnost Instagram Stories, ki jo trenutno dnevno uporablja že 150 milijonov uporabnikov. S tem od svoje »starejše sestre« Snapchat zaostaja le še za 11 milijonov. Ob tem so pri Instagramu priložnosti za podjetja še nadgradili in jim ponudili celostranske oglase, ki bodo umeščeni med zgodbe oseb, ki jim uporabniki sledijo.

Kaj so podjetja pridobila z Instagram Stories? - iPROM - Novice iz sveta

Januarja so začeli s testiranjem nove funkcije za oglase s 30 partnerji, med katerimi so tudi podjetja Capital One, General Motors, Nike in Netflix. Zgodbe bodo lahko sestavljene iz fotografije, ki se prikazuje 5 sekund, ali 15-sekundnega videa. Optimizacija bo omogočala uravnavanje pogostosti prikaza oglasov glede na to, koliko oseb želimo doseči in kako pogosto jim želimo svoj oglas predvajati.

Uspešnost podjetij na Instagramu

Instagram poroča, da 70 odstotkov njihovih uporabnikov že sledi vsaj enemu podjetju; hkrati podjetja zasedajo tretjinski delež najbolj gledanih zgodb. V testnem obdobju so podjetja znotraj aplikacije Instagram Stories predstavila tudi bolj kreativne zgodbe. Te so se izkazale za potencialno zelo uspešno obliko oglaševanja, saj podjetja uporabnike nase opomnijo na manj vsiljiv način in predstavijo svoje izdelke.

Kako bodo delovale oglasne zgodbe?

Oglasne zgodbe bodo vidne šele, ko si bodo uporabniki ogledali nekaj zgodb oseb, ki jim sledijo. Aplikacija bo oglas vrinila med dve zgodbi vaših prijateljev z oznako, da je vsebina sponzorirana. Oglase bo mogoče preprosto preskočiti kot tudi zapreti.

Oglasi se bodo v aplikaciji Instagram Stories prodajali po ceni na tisoč prikazov (CPM), ogled oglasa pa se bo štel od prve sekunde dalje. Analitika oglasov bo z različnimi orodji, ki se pojavljajo na trgu, enostavna. V prihodnjih mesecih bodo vpeljali tudi možnost klika in plačila na ogled.

Katera podjetja bi morala uporabljati oglaševanje z zgodbami Instagram Stories?

Učinkovitost nove funkcije bo odvisna predvsem od ciljne skupine, ki jo podjetje želi doseči. Če je ciljna skupina dejavna na Instagramu, potem je smiselno, da se podjetje pojavi tudi tam. To je mogoče najbolje preveriti s ključnimi besedami oz. hashtagi, povezanimi z izdelkom podjetja. Večina uporabnikov na omrežju pripada starostni skupini med 18 in 29 let.

»Veliko uporabnikov družbenih omrežij se bolje poistoveti z vizualno vsebino kot pa z golim besedilom, kar pojasni, zakaj ima Instagram najvišjo rast med vsemi družbenimi omrežji. Dnevno ga uporablja 400 milijonov aktivnih uporabnikov, od tega jih 150 milijonov sledi tudi zgodbam Instagram Stories. S svojo kakovostno vsebino postaja vse močnejši oglaševalski kanal, zato so oglasi v aplikaciji Instagram Stories v prihodnosti logična odločitev,« razmišlja Sebastjan Pirih, specialist za digitalne koncepte.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv