Deli

Direktni programatični zakup bo v letu 2017 dosegel 30 000 milijonov eurov.

eMarketer: nove napovedi za direktni programatični zakup - iPROM - Novice iz sveta

V svoji zadnji napovedi eMarketer ocenjuje, da v Združenih državah za programatično oglaševanje porabijo 4 od 5 dolarjev namenjenih digitalnemu oglaševanju. 75 odstotkov denarja, namenjenega digitalnem oglaševanju, bo šlo v zasebne tržnice in v direktni programatični zakup. V 2017 bo programatično oglaševanje temeljilo na direktnem programatičnem zakupu, ki bo imel 56-odstotni delež na licitacijah v realnem času oz. RTB načinu zakupa oglasnega prostora.

Direktni programatični zakup je bolj transparenten

Direktni programatični zakup zakupnikom in blagovnim znamkam prinaša več transparentnosti; prav tako je nadzor nad kampanjami v realnem času na trg vnesel več sprememb in dinamike; do leta 2019 pa naj bi se delež programatičnega oglaševanja na mobilnih napravah dvignil na 85,2 odstotka.

Mobilno digitalno oglaševanje

Direktni programatični zakup je izjemno hitro napredovalo predvsem na mobilnih napravah. Po raziskavi je bilo v letu 2016 že 8 od 10 mobilnih oglasov v Združenih državah Amerike prikazanih programatično. Napovedi za leto 2019 so, da se bo programatično oglaševanje na mobilnih napravah dvignilo na kar 85,2 odstotkov.

»Avtomatizacija procesov bistveno pospeši postopke upravljanja in odločanja pri trgovanju z oglasnim inventarjem. Direktni programatični zakup oglasnega prostora je postal še veliko večji trend, kot pa so sprva napovedovali. Verjetno prav zaradi njegove transparentnost, ki ne le da vzpostavi red, vzpostavila se je tudi celostna analitika, ki oglaševalcem ponuja temeljit vpogled v razumevanje uporabnikov na spletu,« povzema Simon Struna, strokovnjak za programatični ekosistem.

Deli

Arhiv