Deli

Spremembe se v digitalnem svetu dogajajo izredno hitro in tudi družbeni mediji niso izjema. V letošnjem letu lahko tako pričakujemo kar nekaj sprememb.

Družbeni mediji in napovedi za letošnje leto - iPROM - Novice iz sveta

Januar je primeren čas za različne napovedi. Preberite, s čim se bodo po besedah Laure Collins iz agencije Merkle|Periscopix v letošnjem letu soočali družbeni mediji.

Vdor v Facebookov ograjeni vrt

Facebook in Google sta svoje podatke dolgo skrbno varovala, zato je bilo skoraj nemogoče doseči celovit pregled spletne poti uporabnika. Letos bo nezadovoljstvo glede omejevanja dostopa do podatkov še glasnejše. Facebook ne bo več mogel nadaljevati s skrivanjem podatkov. Zagotoviti bo moral večjo preglednost in možnosti za integracijo z orodji tretjih strank. Sicer bo tvegal, da se bodo te frustracije odražale v njegovih zmanjšanih prihodkih.

Povečanje oglaševalskih prihodkov Snapchata

Preteklo leto za Snapchat ni bilo najboljše. Cene delnic so padle, dohodki so bili bistveno nižji od pričakovanih. Instagram, ki je prevzel Snapchatovo idejo o funkciji Stories, je aprila dosegel več kot 200 milijonov dnevnih aktivnih uporabnikov in to samo osem mesecev po predstavitvi.

A Snapchat se iz svojih napak hitro uči. Nedavno je predstavil Snap Pixel, s katerim odgovarja na pripombe glede pomanjkanja transparentnosti ali zmožnosti merjenja ROI. Kot odgovor na poročanje starejših uporabnikov o težji navigaciji vmesnika je tudi popolnoma prenovil svojo aplikacijo. Številni oglaševalci sicer še vedno menijo, da je Snapchat le drag način za ciljanje najstnikov, ki ne nudi možnosti merjenja uspeha. A glede na spremembe, ki jih je Snapchat izvedel lani, da bo na račun raznolikih oglaševalcev zagotovo kmalu dosegel rast prihodkov.

Družbeni mediji: nadvlada Instagrama

Prejšnji mesec je Instagram najavil novo zmogljivost tako za uporabnike, ki sledijo ključnikom, kot za vse ostale. Zaenkrat je to le organsko, a gre le za vprašanje časa, kdaj bo novost tudi monetizirana. Oglaševalci bi lahko plačevali za ciljanje sledilcev določenih ključnikov ali morda za to, da se pojavijo v razdelku »Top Posts« tistih, ki so zanje pomembni. Platforma omogoča skoraj vse možnosti ciljanja in oglasne formate, ki so na voljo na Facebooku, poleg tega pa jo odlikujejo tudi edinstvene funkcije, kot je Instagram Stories.

Baza uporabnikov Instragrama hitro raste, prav tako prihodki od oglasov. In glede na to, da podjetje nadaljuje z inovacijami, ki so privlačne tako za uporabnike kot oglaševalce, se to najverjetneje ne bo ustavilo – leto 2018 bo Instagramovo.

Obogatena resničnost pred virtualno resničnostjo

Obogatena in virtualna resničnost sta pogosto združeni, ko govorimo o najnovejših tehnoloških trendih. In obe sta popolni za uporabo na družbenih platformah. Predvidevamo, da bo ena prevladala nad drugo. To bo obogatena resničnost.

Virtualna resničnost je videti bolj obetavna. S pravim naglavnim sistemom se lahko uporabnik potopi v povsem drug svet. Potencial za oglaševalce, ki so pripravljeni izkoristiti to tehnologijo, je izjemen – od virtualnih testnih voženj do raziskovanja hotela, ne da bi bilo za to treba zapustiti lasten dom … možnosti so neskončne. A pravi naglavni sistemi, ki so za to potrebni, danes še niso široko finančno dostopni, zato se potrošniki zanje ne odločajo.

In medtem ko je virtualna resničnost na voljo tistim, ki imajo opremo, je obogatena resničnost na voljo vsem s pametnim telefonom. V letošnjem letu se bo povečalo število oglaševalcev, ki bodo izkoristili potencial obogatene resničnosti za vključevanje uporabnikov in sodelovanje z njimi.

Twitterjeva revolucija

Twitter se že leta trudi zgraditi bazo svojih uporabnikov, s katero bi ustvaril dobiček. Letošnje leto bo za Twitter odločilno. Da bi optimiziral poslovanje, mora korenito premisliti o svojem pozicioniranju in oglasnih možnostih. Prvi korak k spremembi prvotne ponudbe so že naredili. Lani je Twitter najavil prek 35 partnerstev za zagotavljanje premijske video vsebine, s čimer bi platforma postala naslov za visokokakovostno zabavo. Čas bo pokazal, kako uspešen bo ta premik od družbenega omrežja do ponudnika televizijskega programa, ki lahko prinese Twitterju konkurenčno prednost.

Deli

Arhiv