Deli

Oglaševalski proračuni bodo v letošnjem letu zrasli za 7,4 odstotka na 533 milijarde EUR. Vse večji delež v celotnem proračunu dosega digitalno oglaševanje.

Naložbe v digitalno oglaševanje bodo do 2020 dosegle 50 odstotkov-iPROM-Novice-iz-sveta

V letošnjem letu bodo skupne naložbe v oglaševanje v medijih, gledano na svetovni ravni, narasle za 7,4 odstotka na 533 milijarde EUR, piše eMarketer. Digitalni mediji bodo zabeležili 43,5 odstotka naložb, zahvaljujoč naraščajoči porabi svetovne e-trgovine in preusmerjanju gledalcev od tradicionalne televizije k digitalnim kanalom. Po eMarketerjevih napovedih naj bi do leta 2020 delež digitalnega oglaševanja dosegel skoraj 50 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna, do leta 2021 pa 52 odstotkov.

V okviru digitalnega oglaševanja zmagovalec mobilno oglaševanje

Največji zmagovalec bo mobilno oglaševanje, ki bo v letošnjem letu doseglo več kot dve tretjini (67,3 %) naložb v digitalno oglaševanje in 29,2 odstotka celotnih naložb v oglaševanje. Zaradi naraščajočega povpraševanja, konkurence oglaševalcev in naraščajočih cen oglasov bo delež mobilnega oglaševanja v celotnih naložbah do leta 2022 narasel na 41,9 odstotka.

V Zahodni Evropi bodo naložbe v oglaševanje v letošnjem letu dosegle 88,67 milijarde EUR, kar predstavlja 2,8-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom. Avstrija in Švica, novi državi v eMarketerjevi napovedi glede naložb v oglaševanje, bosta skupaj zabeležili 8,7 odstotka naložb v oglaševanje v Zahodni Evropi.

Z 178,48 milijarde EUR bo azijsko-pacifiška regija zabeležila 33,5 odstotka svetovnih naložb v oglaševanje. Z 10,7-odstotno stopnjo rasti bo tudi najhitreje rastoča regija, v največji meri zaradi Kitajske, ki predstavlja 45,5 odstotka regionalnega oglaševalskega trga. V Latinski Ameriki bodo naložbe v oglaševanje v letu 2018 narasli za 8,7 odstotka na 32,62 milijarde EUR.

Severna Amerika bo tudi v letošnjem letu z 197 milijarde EUR, kar v primerjavi z letom 2017 predstavlja 6,6-odstotno rast, ostala največji svetovni oglaševalski trg. 37-odstotni delež svetovnih naložb v medijski zakup v tej regiji bo poganjalo predvsem mobilno oglaševanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv