Deli

Vlaganje v oglaševanje v tradicionalnih medijih se je drastično zmanjšalo, na drugi strani pa digitalno oglaševanje dosega in presega nove mejnike.

Digitalno oglaševanje v Združenem kraljestvu doseglo nov rekord - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno oglaševanje v 2017

Digitalno oglaševanje je v prvem četrtletju 2017 v Združenem kraljestvu (UK) predstavljalo več kot 50 % vsega medijskega zakupa. K temu je nedvomno doprineslo zmanjševanje medijskega zakupa v drugih, t. i. tradicionalnih medijih.

Internetne oglaševalske naložbe so se v prvem četrtletju povečale za 10,1 %, predvsem na račun oglaševanja na mobilnih telefonih, na katerem so oglaševalci med letom zvišali izdatke za oglaševanje za kar 36,2 %, je poročalo Oglaševalsko združenje Združenega kraljestva (Advertising association (AA) – UK).

Za primerjavo, skupna poraba za oglaševanje v medijih se je povišala zgolj za 1,3 % v primerjavi s preteklim letom, kar je že peto zaporedno četrtletje rasti.

Padec vlaganj v oglaševanje v tradicionalnih medijih

Napoved oglaševalskih trendov v letu 2017, ki jo je pripravilo Oglaševalsko združenje Združenega kraljestva, je najbolj prizadela tiskane medije. Poraba denarja, namenjenega za oglaševanje v tiskanih medijih, je padla za kar 16 %, oglaševanje na TV pa se je zmanjšajo za 6,2 %. Do konca leta pa pričakujejo še dodaten padec, in sicer za 1,9 %. Zmanjševanje oglaševanja na TV-ju je bilo pričakovano, čeprav ga blagovne znamke kljub manjši uspešnosti še vedno jemljejo kot varen pristan.

Zadnji podatki kažejo, da se večji trgovci vse bolj odločajo za zmanjševanje oglaševanja na TV-ju, ki je v prvem četrtletju upadlo za kar 25 %.

Do konca leta še 11 % rast digitalnega oglaševanja

eMarketer napoveduje, da se bo trend rasti digitalnega oglaševanja v Združenem kraljestvu še nadaljeval in zrastel za približno 5,5 %, kar je 18,8 milijarde funtov (oz. 21 milijard evrov). V veliki meri bo za rast odgovorno digitalno oglaševanje, saj se pričakuje 11 % povečana rast naložb. To je v Združenem kraljestvu edini medijski kanal, ki je zabeležil dvomestno rast.

»Trend rasti naložb v digitalno oglaševanje se nadaljuje. Digitalno oglaševanje je po poročanju zavoda IAB Slovenija v letu 2016 glede na preteklo leto zraslo za kar 33,2 %, trenutno pa predstavljala že 24 % delež celotnega oglaševalskega kolača. Različna svetovna oglaševalska združenja trend rasti napovedujejo tudi za drugo polovico leta. K temu nedvomno botrujejo tudi oglaševalske spremembe pri večjih svetovnih blagovnih znamkah, ki se vse bolj ali pa v celoti odmikajo iz oglaševanja na TV-ju (npr. Adidas je zaradi svoje ciljne skupine popolnoma prenehal z oglaševanjem na TV-ju),« digitalno oglaševanje komentira Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v podjetju iPROM.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv