Deli

Uporabniki naj bi po raziskavi zapustili vašo mobilno aplikacijo že v prvem tednu. Svojo strategijo lahko prilagodite po spodnjih štirih nasvetih, ki jih je pripravila kolumnistka Polly Alluf.

90 odstotkov uporabnikov zapusti mobilno aplikacijo že v prvem tednu - iPROM - Novice iz sveta

Po raziskavi, ki je bila narejena letos, kar 90 odstotkov uporabnikov zapusti mobilno aplikacijo v času enega tedna od prenosa na pametni telefon. Podatki so pokazali kruto resničnost, še posebej za lastnike mobilnih aplikacij, ki ogromno vlagajo predvsem v pridobivanje novih uporabnikov.

Izgubljanje uporabnikov aplikacije se lahko zaustavi s pravo strategijo, ki zahteva bolj na uporabnika osredotočen pristop k trženju. Pri mobilni aplikaciji zato nista pomembni zgolj pregledna postavitev in preprosta uporaba, temveč tudi nenehno zagotavljanje aktualnih informacij ter vključevanje uporabnikov.

Štirje koraki za vašo mobilno aplikacijo

1. Personalizirane ponudbe

Potrošniki si v času digitalizacije ne želijo več množičnih promocij, ki so jih v preteklosti ponujala podjetja, saj so se navadili, da na spletu prejemajo ponudbe, ki so prilagojene njihovim potrebam, željam in zahtevam. Uporabniki mobilnih aplikacij v tem niso nič drugačni. Segmentirajte svojo ciljno skupino na različne skupine, ki jim boste lahko pošiljali različne ponudbe, prilagojene vsaki skupini posebej glede na podatke, ki ste jih uspeli pridobiti ob uporabi aplikacije (pretekli nakupi in aktivnost v aplikaciji).

2. Nevsiljiva komunikacija

Pametni telefoni imajo na voljo manj prostora kot računalnik, zato je pomembna pazljivost, da ne preobremenimo prostora, ki nam je na voljo. Informacije je treba prikazovati na način, ki uporabnikov ne moti. Pasice in zaslonski namigi so lahko dober primer, kako na nevsiljiv način vključimo pomembne informacije. Na primeren in nevsiljiv način moramo ustvariti pozornost in kasneje tudi nujnost.

3. Uslišite uporabnike

Kot pri vsakem odnosu je treba tudi v aplikacijah ustvariti dialog s svojimi uporabniki. Odličen način za spodbujanje dialoga je vključitev z možnostjo povratne informacije ali ankete. Na ta način se bodo uporabniki počutili uslišani in da vam je mar za njihovo mnenje, vi pa boste hkrati lahko izboljšali svojo mobilno aplikacijo.

4. Časovno prilagojena obvestila

Kot pri drugih medijih je tudi v aplikaciji izredno pomembno časovno obdobje in ciljanje. Ne vprašajte prehitro za povratne informacije, ker lahko tako hitro povzročite, da bo uporabnik zapustil vašo mobilno aplikacijo. Primer dobrega časovnega razporeda bi bil, da pokažemo kupon za popust v trenutku, ko se uporabnik odloča za nakup, hkrati pa mu ponudimo tudi preprost način za uporabo kode. Pomembno je spremljanje obnašanja uporabnikov v daljšem časovnem obdobju, saj boste tako bolj predvideli, kdaj jih je najbolje nagovoriti.

Ogromno potrošnikov veliko svojega čas porabi v mobilnih aplikacijah, zato je pomembno, da je vaša strategija učinkovita. Razmislite, kako bi lahko omenjene štiri korake uporabili pri svoji strategiji za mobilno aplikacijo, in na ta način obdržali svoje uporabnike.

»Konkurenca v digitalnih medijih, med katere se uvrščajo tudi mobilne aplikacije, je izredno močna, zato je pomembno, da lastniki mobilnih aplikacij v svojo strategijo tudi vključijo vzdrževanje odnosov in ne le pridobivanju novih uporabnikov. Vzdrževanje obstoječih uporabnikov je konec koncev tudi bistveno cenejše kot pa pridobivanje novih. Tako kot pri oglaševanju so personalizacija, pravi čas in izpostavitev pomembnih vsebin ključnega pomena. Uporabniki so postali vse bolj zahtevni in želijo vsebine, ki so prilagojene prav njihovim željam in potrebam,« dodaja Lucie Pokorna, strokovna vodja za strateško internetno svetovanje v podjetju iPROM.

Deli

Arhiv