iPROM z novo generacijo semantičnega ciljanja, podprtega z globokim učenjem

Družba iPROM je nadgradila tehnologijo iPROM Cloud z naprednim algoritmom za semantično ciljanje, zasnovanim za učinkovitejše iskanje stičnih točk med vsebino spletnih strani in vsebino oglasov. Nova generacija semantičnega ciljanja z uporabo umetne inteligence oglaševalcem omogoča boljše povezovanje vsebine oglasnih sporočil z vsebino digitalnih medijev, zagotavlja višjo raven relevantnosti in varnosti blagovne znamke ter izboljšanje rezultatov oglaševalskih akcij.

Preberi več

iPROM lani s 50 odstotkov več prikazanih oglasov kot leta 2019

iPROM je s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 49,6 odstotka več oglasov kot v letu 2019. Po številu prikazanih oglasov med panogami ponovno prednjači trgovina, največje povečanje deleža prikazanih oglasov pa je bila deležna panoga zdravje.

Preberi več

iPROMov slovar digitalnih izrazov zdaj v osveženi izdaji 4.0

Ob koncu leta 2020 so v digitalni agenciji iPROM izdali posodobljeno, že četrto tiskano različico slovarja digitalnih izrazov. Osvežena različica slovarja 4.0 obsega več kot 700 izrazov, ki jih v vsakdanji komunikaciji uporabljajo strokovnjaki za trženje in digitalni marketing. iPROMov slovar spodbuja uporabo slovenske terminologije, omogoča lažje sporazumevanje med strokovnjaki in daje dodaten digitalni pospešek razvoju stroke.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta

iPROM in Valicon sta julija in avgusta 2020 izvedla raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako nove razmere zaznamujejo nakupne navade slovenskih kupcev. Izsledki raziskave, ki je potekala v treh različnih kategorijah (krediti, turizem in telekomunikacije), kažejo, da spremenjene potrebe slovenskega potrošnika korenito vplivajo na nakupno namero, nakupno pot in potrošnjo.

Preberi več

iPROM med prvimi v srednji in vzhodni Evropi skladen s smernicami evropskega industrijskega standarda TCF 2.0

Družba iPROM je med prvimi v srednji in vzhodni Evropi prejela potrditev skladnosti z novim standardom Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (Transparency and Consent Framework 2.0, TCF 2.0), ki ga je v okviru prizadevanj za izboljšanje preglednosti varstva podatkov potrošnikov razvila mednarodna organizacija IAB Europe. S tem korakom krepi skupno poslanstvo članic združenja IAB Europe za dvig zaupanja v digitalno oglaševanje v Evropi.

Preberi več

V Sloveniji 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev prek mobilnih naprav

Nova analiza tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih medijev, kaže, da je bilo v obdobju od junija 2019 do junija 2020 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev opravljenega prek mobilnih naprav. Povprečen mesečni doseg digitalnih medijev se je v analiziranem obdobju povečal za 32 odstotkov.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: V Sloveniji tudi v letošnjem letu največ medijskih sredstev namenjenih prikaznemu oglaševanju

V letu 2020 bodo spletni oglaševalci v Sloveniji največ vložili v prikazno oglaševanje. Učinkovitost digitalnega oglaševanja je tudi v letošnjem letu ključni motivator za njegovo uporabo, kaže raziskava, ki sta jo iPROM in Valicon izvedla med 220 slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja. Specializirane agencije za digitalno oglaševanje pridobivajo na pomenu, pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti v digitalnih medijih pa se podjetja opirajo primarno na lastne, notranje podatke, sta ključni ugotovitvi letošnje raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja.

Preberi več

V marcu rekordno zanimanje za slovenske digitalne vsebine

Marčevska analiza medijske potrošnje, ki so jo pripravili v družbi iPROM, razkriva rekordno zanimanje za večino vsebinskih kategorij v slovenskih digitalnih medijih. Dnevno je v drugi polovici marca do spletnih vsebin dostopalo 52 odstotka več uporabnikov, na dan pa so pregledali v povprečju 75 odstotkov več spletnih dokumentov kot meseca februarja.

Preberi več

iPROM z novo tehnološko platformo za zakup premijskega oglasnega inventarja na globalnem trgu

iPROM je tehnološko rešitev iPROM Cloud nadgradil z modulom preddražbe (ang. Header bidding) in tako vzpostavil eno izmed najučinkovitejših infrastruktur za digitalno oglaševanje na trgu. Najzahtevnejšim naročnikom vseh velikosti odslej ponuja enotno platformo za najučinkovitejši dostop do premijskega oglasnega inventarja z edinstvenimi možnostmi doseganja ciljnih skupin na vseh svetovnih trgih.

Preberi več

iPROM uporabnikom digitalnih medijev v preteklem letu prikazal 22 odstotkov več oglasov kot leta 2018

iPROM je v preteklem letu s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev v primerjavi s predlanskim letom prikazal 22,31 odstotka več oglasov. Po številu prikazanih oglasov že tretje leto zapored največji delež ohranja panoga trgovina (18 %), tesno ji sledi avtomobilizem (skoraj 17 %).

Preberi več

Arhiv