Deli

iPROM je s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 49,6 odstotka več oglasov kot v letu 2019. Po številu prikazanih oglasov med panogami ponovno prednjači trgovina, največje povečanje deleža prikazanih oglasov pa je bila deležna panoga zdravje.

»iPROMovi podatki so že marca lani, ob začetku epidemije, nakazali, da se zanimanje za slovenske digitalne medije rekordno povečuje. To je potrdila tudi celoletna analiza podatkov o prikazanih oglasih v letu 2020, ki znova kaže opazen preboj v rasti, nadaljnjo močno rast pa pričakujemo tudi v letošnjem letu,« komentira Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs.

iPROM število prikazanih oglasov v digitalnih medijih na domačem trgu spremlja že od leta 2005.

»Od takrat vsa ta leta beležimo pozitiven trend rasti, ki se povečuje skladno z rastjo panoge digitalnega oglaševanja v Sloveniji, premiki med samimi deleži med panogami pa so dober pokazatelj trendov v gospodarstvu. Razvidno je, da največjo rast beleži panoga zdravje, največji padec pa je utrpel turizem, kar je posledica zapiranja gospodarskih dejavnosti ter posledično tudi vlaganj v oglaševanje,« dodaja Tomšič.

Vodilna panoga ostaja trgovina, največjo rast deleža prikazanih oglasih pa beleži panoga zdravje

V letu 2020 so bili deleži prikazanih oglasov v digitalnih medijih po panogah razdeljeni podobno kot v 2019. Največji, 19,66-odstotni delež, pripada panogi trgovina, ki je v primerjavi s predlanskim letom in letom 2018 doživela 8,9-odstotno povečanje deleža in tako že četrto leto prevladuje med panogami. Drugi največji delež kljub 12-odstotnemu padcu ohranja panoga avtomobilizem s 14,85 odstotka, tesno ji sledi panoga finance s 14,83-odstotnim deležem prikazanih oglasov.

Navkljub 9,6-odstotnemu padcu deleža četrto mesto tudi letos zaseda panoga zabava in prosti čas. Na peto mesto se je v letu 2020 z 8,06 odstotka uvrstila panoga telekomunikacije, ki je v primerjavi z letom 2019 zabeležila rast za slabih 5 odstotkov. Panoga turizem je v lanskem letu utrpela največji upad deleža (za 30,38 %) in s 7,17 odstotka pristala na šestem mestu. Največje povečanje deleža prikazanih oglasov (84,62 %) pa je v lanskem letu značilen za panogo zdravje, ki je zavzela sedmo mesto.

Deleži prikazanih oglasov v digitalnih medijih po panogah v letu 2020

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja