Deli

Ob koncu leta 2020 so v digitalni agenciji iPROM izdali posodobljeno, že četrto tiskano različico slovarja digitalnih izrazov. Osvežena različica slovarja 4.0 obsega več kot 700 izrazov, ki jih v vsakdanji komunikaciji uporabljajo strokovnjaki za trženje in digitalni marketing. iPROMov slovar spodbuja uporabo slovenske terminologije, omogoča lažje sporazumevanje med strokovnjaki in daje dodaten digitalni pospešek razvoju stroke.

»Če kdaj, potem je prav letos, v času pospešene digitalizacije, iPROMov slovar postal še bolj pomemben pripomoček sodobnega strokovnjaka za trženje in oglaševanje. V njem sistematično povzemamo najobsežnejšo dostopno zbirko slovenskih izrazov s področja digitalnega marketinga in oglaševalske tehnologije. Prepričani smo, da bodo terminološko obdelani izrazi v sodobni in dostopni obliki igralcem v digitalnem svetu v industriji 4.0 omogočili lažje medsebojno komuniciranje,« je povedal Simon Cetin, partner in ustanovitelj v iPROMu.

Za posameznika, organizacije ali skupine je jezik nosilec identitete, za stroko pa je terminologija nujen predpogoj za nadaljnji razvoj. Leto 2020 je prepričljiv dokaz, da bo naša prihodnost v industriji 4.0 še bolj digitalno povezana. Tehnologija namreč v teh časih gradi mostove med nami kot posamezniki in nas povezuje v skupnosti tako na organizacijski, lokalni kot svetovni ravni.

»Verjamem, da bo tehnologija v prihodnosti še bolj pospešila razvoj družbe in nam omogočila prehod v družbo 5.0. Naš terminološki slovar digitalnih izrazov zato ni le slovar, ampak tudi priročnik za boljše sodelovanje in razvoj družbe,« dodaja Cetin.

iPROMov slovar digitalnih izrazov zdaj v osveženi izdaji 4.0 - iPROM - Press

iPROMov slovar je v polnem obsegu na voljo tako v tiskani kot spletni različici. Na spletni strani lahko uporabnik išče prevode in opise izrazov s pogovornim botom iPROM Digitalcheck ter prek klepeta tudi hitro in enostavno predlaga nove pojme za nadaljnjo obdelavo. Z letošnjim letom je slovar na voljo tudi v obliki mobilne aplikacije, ki je v svetu industrije 4.0 postala obvezen pripomoček. Aplikacija je na voljo v Applovi trgovini oziroma Googlovi tržnici.

iPROMov slovar digitalnih izrazov zdaj kot mobilna aplikacija - iPROM - Press

Danes »digitalna živahnost razgibava našo analognost, povsod, tudi v jeziku. Vsaka jezikovna skupnost začrta svoje poti, ki se sicer tesno prepletajo z drugimi, a so vendarle samosvoje – kot je samosvoja sama skupnost. iPROMov slovar je zato dragocen kamenček v digitalno-analognem mozaiku sodobne slovenščine, ki se sproti, s soudeležbo uporabnic in uporabnikov, pripravlja za še svetlejšo prihodnost,« je zapisal prof. dr. Marko Stabej v predgovoru osvežene tiskane izdaje slovarja 4.0.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja