V Sloveniji investicije v digitalno oglaševanje v letošnjem letu višje za 25 odstotkov

V letu 2019 bodo oglaševalci v Sloveniji investicije v digitalno oglaševanje povečali za 25 odstotkov, v povprečju pa bodo tej obliki komuniciranja namenili 290.000 evrov, kaže raziskava, ki sta jo iPROM in Valicon izvedla med 214 slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja.

Preberi več

iPROM s tehnologijo veriženja podatkovnih blokov za večjo transparentnost v digitalnem oglaševanju

iPROM je svojo infrastrukturo za oglaševanje v digitalnih medijih nadgradil z dnevnikom sprememb in bloki transakcij, ki temeljijo na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov. Nova iPROMova rešitev zagotavlja unikaten digitalni odtis oglasa, ki v distribucijo komercialnih vsebin vnaša večjo transparentnost.

Preberi več

iPROM uporabnikom digitalnih medijev v preteklem letu prikazal za 18 odstotkov več oglasov

iPROM je s tehnološko rešitvijo za upravljanje oglaševalskih akcij v digitalnih medijih iPROM AdServer v letu 2018 uporabnikom digitalnih medijev prikazal 18 odstotkov več oglasov kot v letu 2017. Po številu prikazanih oglasov na prvem mestu z 22-odstotnim deležem prednjači panoga trgovina, ki je prehitela panogo avtomobilizem, ki se je s slabim 15-odstotnim deležem umestila na drugo mesto.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona Medijska potrošnja 2018: Sodoben potrošnik do vedno več medijske vsebine dostopa prek pametnih telefonov

Pametni mobilni telefon je prevzel prvo mesto ter postal prva in glavna naprava pri dostopu do digitalnih vsebin, kaže raziskava Medijska potrošnja 2018. Televizija v primerjavi z letom 2014 beleži padec dosega, a še vedno ostaja med mediji z najvišjim dosegom med uredniškimi medijskimi vsebinami, medtem ko novičarski portali, spletne strani in družbena omrežja beležijo njegovo rast. Povečujeta se tudi obisk spletnih trgovin ter uporaba klepetov in video klicev. Med posameznimi generacijami, vključenimi v raziskavo podjetij iPROM in Valicon, se pojavljajo značilne medgeneracijske razlike, saj med mlajšimi generacijami, predvsem pri generacijah Y in Z, že danes beležimo drugačne, manj linearne vzorce medijske potrošnje.

Preberi več

iPROM nadgradil tehnološko platformo za nativno oglaševanje

iPROM je nadgradil tehnološko platformo iPROM Native in predstavil njeno šesto različico. Ta omogoča kombinacijo vedenjskega in semantičnega ciljanja, poleg tega pa zagotavlja avtomatiziran proces ustvarjanja oglasnih kreativ glede na vedenje uporabnikov digitalnih medijev.

Preberi več

iPROM predstavil nov oglasni format iPROM Shake Ad

Digitalna agencija iPROM je z novim oglasnim formatom iPROM Shake Ad svojim naročnikom ponudila inovativno rešitev, ki spodbuja večjo interakcijo z uporabniki ter omogoča večjo vključenost in boljšo predstavitev določenih funkcionalnosti izdelka. iPROM Shake Ad je napreden, odziven oglasni format, ki ponuja možnost prikaza različnih oglasnih kreativ. Novi oglasni format je v svojo digitalno strategijo že vključila blagovna znamka Volkswagen v oglasni akciji Polo – Slovenski avto leta 2018.

Preberi več

Nova iPROMova raziskava 2018: Uporabniki digitalnih medijev so trikrat bolj aktivni na računalnikih kot na mobilnih napravah

iPROM je pripravil novo analizo tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih medijev. iPROM podatke že od leta 2004 enkrat letno beleži in obdeluje prek tehnološke platforme iPROM Cloud.

Preberi več

iPROM Intelligence – evolucija platforme za upravljanje s podatki

Digitalna agencija iPROM je predstavila iPROM Intelligence, novo rešitev za konsolidirano obdelavo stvarnih podatkov, s čimer je nadgradila lastno platformo za upravljanje s podatki. iPROM Intelligence omogoča naprednejše ciljanje uporabnikov digitalnih medijev na podlagi neodvisnih podatkov in dogodkov ter prilagajanje oglasnih sporočil, kreativ in frekvence prikazovanja oglasov. Orodje z umetno inteligenco omogoča pametno upravljanje z oglasi, v kombinaciji z vedenjskim ciljanjem pa dostavi najbolj učinkovito sporočilo pravemu uporabniku, na pravem mestu in ob pravem času.

Preberi več

Digitalni mediji in uporaba tehnologij spreminjajo nakupne navade slovenskih potrošnikov

Valicon in iPROM sta konec leta 2017 izvedla vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali. Raziskava kaže, katere točke stika potrošnika s ponudbo in prodajalci vplivajo na nakupno obnašanje potrošnika v različnih fazah nakupne poti za štiri izdelčne kategorije (počitnice, zabavna elektronika, krediti in avtomobili).

Preberi več

iPROM v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev posredoval 38 odstotkov več oglasov kot v letu 2016

iPROM je v preteklem letu s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 38,22 odstotka več oglasov kot v letu 2016. Po številu prikazanih oglasov s 17,05 odstotka prednjači panoga trgovina, ki je v letu 2017 glede na število prikazanih oglasnih sporočil v digitalnih medijih prehitela panogo avtomobilizem.

Preberi več

Arhiv