iPROM Central v letnem oglaševalskem proračunu trgovine Dom Müller

Vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, podjetje iPROM, in trgovsko podjetje Dom Trgovina sta v začetku februarja opredelila smernice oglaševanja spletne trgovine www.dom.si v spletnem oglaševalskem omrežju Central…

Preberi več

Rezultati spletnega oglaševanja skupine Gambit za prvo četrtletje

Podjetniška skupina Gambit trade je v obdobju treh mesecev preko oglaševalskega omrežja iPROM Central uspešno organizirala sedem spletnih oglaševalskih akcij. V skupini so zadovoljni z dosedanjimi rezultati, v drugem…

Preberi več

iPROM uvaja novo obliko spletnih oglasov, dinamične HTML oglase

Vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, podjetje iPROM, je začelo uvajati novo obliko spletnih oglasov, dinamične HTML oglase. Njihova posebnost je zmožnost avtomatičnega osveževanja vsebine oglasa glede na…

Preberi več

Na Japonskem oglaševanje s plačilom za klik prevladalo

Podjetje ValueClick je največji svetovni ponudnik rešitev za spletno oglaševanje, plačano po učinku. Ta model je v letu 2001 doživel svojo globalno uveljavitev, prevzem vodilnega položaja na Japonskem pa…

Preberi več

Oglaševanje ankete RIS2001 v omrežju iPROM Central

Ljubljana, 23.1.2002 Podjetje iPROM je s prvim slovenskim spletnim oglaševalskim omrežjem CentralIPROM uspešno sodelovalo pri oglaševanju ankete RIS2001 (Raba interneta v Sloveniji). Med vsemi spletnimi mediji in oglaševalskimi omrežji,…

Preberi več

Hrvaškemu turizmu se investicija v spletno oglaševanje v Sloveniji vrača

Ljubljana, 19.12.2001 – Podjetje iPROM, vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, je s hrvaškim podjetjem Emporion, lastnikom spletnega mesta adriatica.net, sklenilo celoletno pogodbo za spletno oglaševanje v letu…

Preberi več

Podjetniška skupina Gambit trade in podjetje iPROM sklenila letno pogodbo o zakupu 250.000 klikov

Podjetniška skupina Gambit trade je v tekočem letu velik del svojega poslovanja preselila na splet in z njegovo uporabo svojo ponudbo in storitve približala svojim ključnim partnerjem in širši…

Preberi več

Spletni oglaševalski denar se pretaka na vortale

Raziskovalna družba Forrester Research je napovedala, da bo 57 odstotkov vsega denarja, namenjenega oglaševanju na spletu, do leta 2004 priteklo na vortale (manjše, ozko usmerjene spletne strani), kar je…

Preberi več

Tradicionalni oglaševalci pričenjajo z oglaševanjem na klik

Podjetje ValueClick, največji svetovni ponudnik rešitev za spletno oglaševanje, plačano po učinku (Performance Advertising), je od začetka letošnjega leta seznamu svojih strank dodalo imenitno število tradicionalnih oglaševalcev in največjih…

Preberi več

Nova oglasna mesta

Podjetje iPROM trenutno posreduje pri zakupu in prodaji oglasnega prostora na 228-tih kakovostnih slovenskih spletnih straneh različnih velikosti. Zmogljivosti omrežja iPROM Central so se s pridružitvijo novih gostiteljic povečale…

Preberi več

Arhiv