S pomočjo spletnega oglaševanja do večjih tržnih deležev v ponudbi turističnih storitev

Turistična agencija Enka travel in iPROM, slovenski ponudnik spletnega oglaševanja, sta sklenila pogodbo za spletno oglaševanje v letu 2002/2003. Enka travel namerava slovenske internetne uporabnike prek spletnih oglasov…

Preberi več

Sinergija uveljavljenih blagovnih znamk je recept za uspešen projekt na internetu – Študija primera

Pred svetovnim nogometnim prvenstvom se je v Merkurju porodila ideja, da se morata med seboj pomeriti »nogometaša« Pat in Mat, junaka Merkurjevih TV oglasov. Idejo so predstavili partnerjem v…

Preberi več

Merkur za oglaševanje na spletu izbral mrežo iPROM Central

Prva v seriji spletnih oglaševalskih akcij delniške družbe Merkur je bila namenjena podrobni predstavitvi prodajnih programov ter blagovne znamke aktivnim slovenskim uporabnikom interneta. »V tej spletni oglaševalski kampanji smo…

Preberi več

Evropska avtomobilska industrija na spletu vedno bolj aktivna

Po podatkih raziskovalnega podjetja Forrester Research so avtomobilska podjetja v prizadevanjih, da obiskovalce spletnih strani spremenijo v kupce, v svoje spletne strani letno vlagala okoli 1 milijarde USD. Raziskovalno…

Preberi več

iPROM predstavil izobraževalne strani

Podjetje iPROM, upravljavec prvega slovenskega oglaševalskega omrežja iPROM Central, je predstavilo doslej najobsežnejše slovenske izobraževalne strani o spletnem oglaševanju. Dostopne so na spletnem naslovu www.centraliprom.com/izobrazevanje in predstavljajo največji…

Preberi več

Menea zakupila 1.000.000 klikov v omrežju iPROM Central

V Sloveniji smo lansko leto za oglaševanje na spletu porabili zgolj 130 milijonov tolarjev ali približno pičlega pol odstotka celotnega plačanega oglaševalskega kolača. Slab posel ali priložnost za uspeh?…

Preberi več

iPROM Central v letnem oglaševalskem proračunu trgovine Dom Müller

Vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, podjetje iPROM, in trgovsko podjetje Dom Trgovina sta v začetku februarja opredelila smernice oglaševanja spletne trgovine www.dom.si v spletnem oglaševalskem omrežju Central…

Preberi več

Rezultati spletnega oglaševanja skupine Gambit za prvo četrtletje

Podjetniška skupina Gambit trade je v obdobju treh mesecev preko oglaševalskega omrežja iPROM Central uspešno organizirala sedem spletnih oglaševalskih akcij. V skupini so zadovoljni z dosedanjimi rezultati, v drugem…

Preberi več

iPROM uvaja novo obliko spletnih oglasov, dinamične HTML oglase

Vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, podjetje iPROM, je začelo uvajati novo obliko spletnih oglasov, dinamične HTML oglase. Njihova posebnost je zmožnost avtomatičnega osveževanja vsebine oglasa glede na…

Preberi več

Na Japonskem oglaševanje s plačilom za klik prevladalo

Podjetje ValueClick je največji svetovni ponudnik rešitev za spletno oglaševanje, plačano po učinku. Ta model je v letu 2001 doživel svojo globalno uveljavitev, prevzem vodilnega položaja na Japonskem pa…

Preberi več

Arhiv