e-Študentski Servis s spletnimi oglasi študentom in dijakom približuje ponudbo prostih delovnih mest

e-Študentski Servis uporablja pri oglaševanju svojih storitev kombinacijo oglaševanja v tradicionalnih medijih, vse od radijskih postaj ter tiskanih medijev do plakatov, ki jih izdelujejo sami, v septembru pa je…

Preberi več

Elektronski časopis Ljubljanske novice s spletnimi oglasi do novih bralcev

Podjetje iPROM, vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, je sporočil, da je podjetje M’taj v spletni oglaševalski mreži iPROM Central pričelo s svojo prvo večjo spletno oglaševalsko akcijo….

Preberi več

Rast spletnega oglaševanja v ZDA se nadaljuje, uspešno tudi v Sloveniji

»Porast spletnega oglaševanja se kaže tudi v Sloveniji. S spletno oglaševalsko mrežo iPROM Central smo v prvem polletju letošnjega leta zabeležili dvakrat več prihodkov kot v istem obdobju lani….

Preberi več

Adriatica.net z novo spletno oglaševalsko akcijo

Podjetje iPROM, slovenski ponudnik spletnega oglaševanja, je sporočil, da je adriatica.net v spletnem oglaševalskem omrežju iPROM Central sprožila dve novi oglaševalski akciji. Adriatica.net želi s spletnim oglaševanjem ponudbe »last…

Preberi več

S pomočjo spletnega oglaševanja do večjih tržnih deležev v ponudbi turističnih storitev

Turistična agencija Enka travel in iPROM, slovenski ponudnik spletnega oglaševanja, sta sklenila pogodbo za spletno oglaševanje v letu 2002/2003. Enka travel namerava slovenske internetne uporabnike prek spletnih oglasov…

Preberi več

Sinergija uveljavljenih blagovnih znamk je recept za uspešen projekt na internetu – Študija primera

Pred svetovnim nogometnim prvenstvom se je v Merkurju porodila ideja, da se morata med seboj pomeriti »nogometaša« Pat in Mat, junaka Merkurjevih TV oglasov. Idejo so predstavili partnerjem v…

Preberi več

Merkur za oglaševanje na spletu izbral mrežo iPROM Central

Prva v seriji spletnih oglaševalskih akcij delniške družbe Merkur je bila namenjena podrobni predstavitvi prodajnih programov ter blagovne znamke aktivnim slovenskim uporabnikom interneta. »V tej spletni oglaševalski kampanji smo…

Preberi več

Evropska avtomobilska industrija na spletu vedno bolj aktivna

Po podatkih raziskovalnega podjetja Forrester Research so avtomobilska podjetja v prizadevanjih, da obiskovalce spletnih strani spremenijo v kupce, v svoje spletne strani letno vlagala okoli 1 milijarde USD. Raziskovalno…

Preberi več

iPROM predstavil izobraževalne strani

Podjetje iPROM, upravljavec prvega slovenskega oglaševalskega omrežja iPROM Central, je predstavilo doslej najobsežnejše slovenske izobraževalne strani o spletnem oglaševanju. Dostopne so na spletnem naslovu www.centraliprom.com/izobrazevanje in predstavljajo največji…

Preberi več

Menea zakupila 1.000.000 klikov v omrežju iPROM Central

V Sloveniji smo lansko leto za oglaševanje na spletu porabili zgolj 130 milijonov tolarjev ali približno pičlega pol odstotka celotnega plačanega oglaševalskega kolača. Slab posel ali priložnost za uspeh?…

Preberi več

Arhiv