Deli

Turistična agencija Enka travel in iPROM, slovenski ponudnik spletnega oglaševanja, sta sklenila pogodbo za spletno oglaševanje v letu 2002/2003. Enka travel namerava slovenske internetne uporabnike prek spletnih oglasov...

Turistična agencija Enka travel in iPROM, slovenski ponudnik spletnega oglaševanja, sta sklenila pogodbo za spletno oglaševanje v letu 2002/2003. Enka travel namerava slovenske internetne uporabnike prek spletnih oglasov preusmeriti na svoj portal (www.enka.si), kjer ponuja celovite turistične storitve.

V turistični agenciji Enka travel so se za spletno oglaševalsko akcijo odločili prvič. »Za spletno oglaševanje smo se odločili zato, ker po raziskavah več kot polovico slovenskih internetnih uporabnikov zanimajo rezervacije turističnih aranžmajev. Slovenija ima po zadnjih podatkih prek pol milijona mesečnih uporabnikov interneta, kar predstavlja izredno velik tržni potencial,« pravi Matjaž Mulej Bratec, direktor podjetja Enka travel. Enkina ponudba obsega pestro paleto turističnih aranžmajev v Sloveniji in v tujini, poleg tega pa ponuja tudi ostale turistične storitve, kot so rezervacije letalskih vozovnic, najem jadrnic, ponudba »last minute« ter ponudba počitnic in potovanj. Enka travel z blagovno znamko Kompas Enka je med drugim tudi polnopravni član široke Kompasove poslovne mreže, ki jo sestavlja 20 Kompasovih podjetij v tujini, 25 poslovnih enot v okviru Skupine Kompas Holidays in 160 pogodbenih prodajnih mest drugih slovenskih turističnih agencij.

Enka travel namerava z različnimi spletnimi oglaševalskimi akcijami izkoristiti tržne in komunikacijske prednosti interneta ter tako seznaniti širok krog slovenskih spletnih uporabnikov s svojo ponudbo. Poleg tega želijo doseči prepoznavnost na slovenskem spletu in utrditi svojo blagovno znamko med spletnimi uporabniki. »S stalno prisotnostjo na spletu podjetja gradijo na prepoznavnosti in zvišujejo svojo kredibilnost, kar je na področju ponudbe turističnih storitev izjemno pomembno. Konkurenca je pri nas velika, zato bo imelo v prihodnje prav spletno oglaševanje turističnih storitev velik vpliv na spletne uporabnike, med katerimi vlada veliko zanimaje za turizem,« pravi Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM. Nekatere slovenske turistične agencije imajo na svojih spletnih straneh sicer premišljeno oblikovano ponudbo, vendar se v spletno oglaševanje še ne spuščajo, zaradi česar je to tržišče še razmeroma nezasičeno. »Na slovenskem spletu se aktivno oglašuje samo ponudba letovanj na hrvaški obali. V oddelku marketinga pri turistični agenciji Enka travel so to priložnost izkoristili v pravem trenutku«, dodaja Struna.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja