Deli

»Porast spletnega oglaševanja se kaže tudi v Sloveniji. S spletno oglaševalsko mrežo iPROM Central smo v prvem polletju letošnjega leta zabeležili dvakrat več prihodkov kot v istem obdobju lani. Pri tem je potrebno upoštevati dejstvo, da so tradicionalni oglaševalci v Sloveniji šele v lanskem letu pričeli v svoje redne oglaševalske proračune vključevati tudi spletno oglaševanje« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM d.o.o.

Internet so v ZDA po prihodkih prehitele špansko govoreče televizijske postaje s 26,7 odstotka oglaševalskega kolača, sledile so jim nacionalne in lokalne radijske postaje s 7,5 odstotka, lokalni časopisi s 6,3 odstotka, mrežne TV postaje s 4,2 odstotka ter lokalne TV postaje s 4 odstotki skupne oglaševalske porabe. Poslovne revije so zabeležile največji padec prihodkov, 20,8 odstotka, navkljub rahlemu padcu celotnega oglaševalskega tržišča pa CMR napoveduje, da bo letna rast tržišča v letu 2002 dosegla 2,5 odstotka, pri čemer bo predvidena rast spletnega oglaševanja dosegla 5,3 odstotka.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga