100 milijonov prikazov Merkurjevih spletnih oglasov

LJUBLJANA, NAKLO, 14.6.2004 Merkur je v štirih letih na slovenskih spletnih straneh prikazal 100 milijonov spletnih oglasov, kar ga uvršča med največje oglaševalce na slovenskem spletu. Dolgoročni cilj nakelske trgovske…

Preberi več

Pet let družbe iPROM

LJUBLJANA, 4.5.2004 iPROM v teh dneh praznuje pet let delovanja, v tem obdobju pa je podjetje nanizalo številne pionirske uspehe na področju slovenskega spletnega oglaševanja. V petih letih delovanja se…

Preberi več

iPROM uvaja spletne video oglase

LJUBLJANA, 8.4.2004 iPROM je storitve Media iPROM razširil z novim večpredstavnim oglasnim formatom, s katerim na slovenski splet kot prvi uvaja spletne video oglase. Oglasni format je namenjen predvsem tradicionalnim…

Preberi več

Natančno vrednotenje spletnega oglaševanja

iPROM je v rešitve Media iPROM in iPROM Central vključil nov statistični paket, ki prinaša napredno poročanje o poteku in rezultatih spletnih oglaševalskih akcij. Poročila novega paketa so zasnovana…

Preberi več

iPROM napoveduje 150-odstotno rast slovenskega spletnega oglaševalskega trga

“Čeprav je domači trg spletnega oglaševanja še vedno izredno dinamičen, ocenjujem, da bo le-ta v letošnjem letu dosegel blizu 2 odstotka celotnega oglaševalskega kolača,” je povedal Simon Cetin, direktor…

Preberi več

Širitev mreže iPROM Central

LJUBLJANA, 14.1.2004 V štirih letih od predstavitve prve slovenske spletne oglaševalske mreže iPROM Central so številni oglaševalci spoznali prednosti oglaševanja po modelu »cena na klik«, ki ga nudi iPROM Central….

Preberi več

Alples dokazal prednosti oglaševanja s spletnimi oglasi

LJUBLJANA, 12.12.2003 Oglaševanje s spletnimi oglasi, ob pravilnem načrtovanju in uporabi v medijskem spletu, dosega visoke rezultate glede na vložena sredstva. Učinkovitost oglaševanja s spletnimi oglasi je potrdila tudi oglaševalska…

Preberi več

Spletno oglaševanje tudi za tradicionalne televizijske oglaševalce

“Na podlagi dosedanje prakse in odzivov trga želimo z novim, prilagojenim formatom Media iPROM televizijskim oglaševalcem poenostaviti vključevanje spletnega oglaševanja v medijski splet,” je povedal Dejan Struna, vodja…

Preberi več

Spletno oglaševanje prireditve INFOS uspešno

S klikom na spletni oglas so zainteresirani obiskovalci prišli na spletno stran prireditve (www.infos.si), kjer so izpolnili obrazec za prijavo za udeležbo na seminarjih brez plačila kotizacije. Preko interneta…

Preberi več

Leto dni od predstavitve osnove Media iPROM

LJUBLJANA, 21.10.2003 iPROM sporoča, da je minilo leto dni od predstavitve prve slovenske standardizirane osnove za tehnološko in marketinško podporo pri izvedbi multimedijskih spletnih oglaševalskih akcij Media iPROM (www.mediaiprom.com)…

Preberi več

Arhiv