iPROM napoveduje 150-odstotno rast slovenskega spletnega oglaševalskega trga

“Čeprav je domači trg spletnega oglaševanja še vedno izredno dinamičen, ocenjujem, da bo le-ta v letošnjem letu dosegel blizu 2 odstotka celotnega oglaševalskega kolača,” je povedal Simon Cetin, direktor…

Preberi več

Širitev mreže iPROM Central

LJUBLJANA, 14.1.2004 V štirih letih od predstavitve prve slovenske spletne oglaševalske mreže iPROM Central so številni oglaševalci spoznali prednosti oglaševanja po modelu »cena na klik«, ki ga nudi iPROM Central….

Preberi več

Alples dokazal prednosti oglaševanja s spletnimi oglasi

LJUBLJANA, 12.12.2003 Oglaševanje s spletnimi oglasi, ob pravilnem načrtovanju in uporabi v medijskem spletu, dosega visoke rezultate glede na vložena sredstva. Učinkovitost oglaševanja s spletnimi oglasi je potrdila tudi oglaševalska…

Preberi več

Spletno oglaševanje tudi za tradicionalne televizijske oglaševalce

“Na podlagi dosedanje prakse in odzivov trga želimo z novim, prilagojenim formatom Media iPROM televizijskim oglaševalcem poenostaviti vključevanje spletnega oglaševanja v medijski splet,” je povedal Dejan Struna, vodja…

Preberi več

Spletno oglaševanje prireditve INFOS uspešno

S klikom na spletni oglas so zainteresirani obiskovalci prišli na spletno stran prireditve (www.infos.si), kjer so izpolnili obrazec za prijavo za udeležbo na seminarjih brez plačila kotizacije. Preko interneta…

Preberi več

Leto dni od predstavitve osnove Media iPROM

LJUBLJANA, 21.10.2003 iPROM sporoča, da je minilo leto dni od predstavitve prve slovenske standardizirane osnove za tehnološko in marketinško podporo pri izvedbi multimedijskih spletnih oglaševalskih akcij Media iPROM (www.mediaiprom.com)…

Preberi več

iPROM NEOS za celovito poročanje in natančne meritve pri spletnem oglaševanju

LJUBLJANA, 18.9.2009 – iPROM je predstavil novo programsko rešitev za neodvisno merjenje in centralno poročanje o vseh do sedaj uveljavljenih oblikah spletnega oglaševanja – na enotni osnovi. Nova programska…

Preberi več

iPROM v prvem polletju utrjuje položaj na področju spletnega oglaševanja

LJUBLJANA, 28.7.2003
iPROM je v letošnjem prvem polletju ustvaril 30 odstotkov več prihodkov kot v enakem obdobju lani, pri čemer je večino prihodkov realiziral s spletnim oglaševalskim omrežjem Central…

Preberi več

Merkur s poletno spletno oglaševalsko akcijo cilja na kupce opreme za dom in prosti čas

Merkur bo v juliju in avgustu izvajal spletno oglaševalsko akcijo, s katero bo oglaševal izdelke za dom in prosti čas. Merkurjeva prihajajoča spletna oglaševalska akcija bo potekala v celotni…

Preberi več

Honda Accord z lebdečim multimedijskim spletnim oglasom

AC Mobil je zaključil svojo prvo multimedijsko oglaševalsko akcijo z lebdečim »out off banner« spletnim oglasom za novo Hondo Accord. Akcija, ki je potekala v obdobju med 2. in…

Preberi več

Arhiv