Deli

LJUBLJANA, 28.6.2004 iPROM je analiziral neposredno odzivnost uporabnikov na različne oblike spletnih oglasov. Analiza je bila izvedena na vzorcu 300 milijonov prikazanih oglasnih sporočil, posredovanih z oglasnih strežnikov iPROM AdServer. V iPROMu ugotavljajo, da napredni spletni oglasi v povprečju dosegajo več kot 40-krat boljšo neposredno odzivnost kot klasični spletni oglasi in več kot 17-krat boljšo kot raztegljive izpeljanke klasičnih spletnih oglasov.

Povprečni neposredni odziv pri naprednih »out off banner« oglasih je v prvi četrtini leta 2004 znašal 4,094 odstotka. Znatno nižji je bil odziv uporabnikov na klasične oglase. Neposredni odziv na najbolj uveljavljeno dimenzijo klasičnega oglasa (velikosti 468×60 pik) se je v povprečju sicer povečal na 0,098 odstotka v primerjavi z 0,064 odstotka v zadnjem četrtletju leta 2003. Povprečni odziv na raztegljive izpeljanke klasičnega oglasa pa je znašal 0,239 odstotka v primerjavi z 0,316 odstotka četrtletje poprej.*

»Zanimanje direktnih naročnikov in agencij za različne podatke se z večanjem vloge spletnega oglaševanja v medijskem spletu povečuje,« je povedal Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM. »Načrtujemo, da bomo osnovne podatke, pridobljene s programsko opremo za distribucijo, nadzor in evaluacijo spletnih oglaševalskih akcij iPROM AdServer, odslej redno objavljali vsako četrtletje.«

iPROM bo izbrane podatke objavljal javno, predvidoma vsako četrtletje. Specifični podatki za posamezne akcije, kot so nadzor nad porabo sredstev, podatki, ki služijo podpori odločanju ter optimizaciji oglaševalskih aktivnosti, pa so stalno dostopni iPROMovim partnerjem.

*Zgoraj navedeni podatki ne vključujejo frekvence izpostavitev in veljajo kot razmerje med vsemi prikazanimi sporočili in vsemi direktnimi odzivi nanje. Z omejevanjem frekvence se odstotek direktne odzivnosti na spletne oglase povečuje. Podrobno analizo o direktni odzivnosti glede na frekvenco izpostavljanja različnih oblik oglasnih sporočil posameznemu uporabniku bo iPROM do konca leta predstavil v posebnem poročilu.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing