Deli

LJUBLJANA, 9.7.2004 iPROM je v prvi polovici leta 2004 organiziral spletne oglaševalske akcije v bruto vrednosti 205 milijonov tolarjev, kar predstavlja trikratno povečanje prihodkov v primerjavi z enakim obdobjem lani....

LJUBLJANA, 9.7.2004 iPROM je v prvi polovici leta 2004 organiziral spletne oglaševalske akcije v bruto vrednosti 205 milijonov tolarjev, kar predstavlja trikratno povečanje prihodkov v primerjavi z enakim obdobjem lani. V iPROMu ocenjujejo, da bo vrednost realiziranih spletnih oglaševalskih poslov do konca leta znašala 420 milijonov tolarjev.

Rasti prihodkov botrujejo natančno medijsko in tehnološko načrtovanje na spletu, tehnološka podpora za izvedbo akcij s ciljanjem ter standardizirana poročila o rezultatih. Gonilo rasti pa obenem predstavljajo tudi pozitivne izkušnje oglaševalcev na praktičnih primerih, ki dokazujejo pomembnost pravilne uporabe ustreznih tehnoloških orodij in strategij za doseganje kakovostnih oglaševalskih rezultatov na spletu.

Naročnikom so na voljo izpopolnjena orodja, ki omogočajo nadzor nad porabljenimi sredstvi in doseženimi rezultati ter boljše vrednotenje spletnega oglaševanja v medijskem spletu, to pa pomeni lažje odločanje o sredstvih, ki jih oglaševalec namenja spletnim medijskim aktivnostim.

“Internet uporablja že 800.000 Slovencev, v Sloveniji pa deluje prek 350 tržno zanimivih spletnih medijev. Kakovostni podatki, ki jih oglaševalci pridobijo z orodji za vrednotenje oglaševalskih akcij, ter enostavno doseganje ciljnih skupin omogočata izvedbo učinkovitih oglaševalskih akcij, kar povečuje delež sredstev, ki jih oglaševalci namenjajo za digitalni marketing,” je povedal Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM.

iPROM bo še v letošnjem letu svojo prisotnost na slovenskem trgu spletnega oglaševanja okrepil z novimi storitvami, ki bodo poleg podpore pri vključevanju spletnega oglaševanja v medijski splet vključevale tudi strateško svetovanje pri dolgoročnih spletnih medijskih strategijah.

“Podjetja, ki na spletu oglašujejo že dalj časa, želijo njegove prednosti izkoristiti tudi za strateško umeščanje med svojimi ciljnimi javnostmi. Z novimi storitvami, ki bodo zasnovane na naših petletnih izkušnjah, želimo naročnikom pomagati pri uspešnem oblikovanju učinkovitih, dolgoročnih spletnih medijskih strategij,” je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM.

Na osnovi uspešnega poslovanja v prvem polletju in ponudbe novih storitev v iPROMu za leto 2004 načrtujejo 200-odstotno rast prihodkov v primerjavi z letom 2003. Rast iPROMovih prihodkov uresničuje njegove napovedi, da bi se slovenska spletna oglaševalska industrija lahko približala svetovnemu povprečju že do leta 2007.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni slovenski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing