Deli

LJUBLJANA, 4.5.2004 iPROM v teh dneh praznuje pet let delovanja, v tem obdobju pa je podjetje nanizalo številne pionirske uspehe na področju slovenskega spletnega oglaševanja. V petih letih delovanja se...

LJUBLJANA, 4.5.2004 iPROM v teh dneh praznuje pet let delovanja, v tem obdobju pa je podjetje nanizalo številne pionirske uspehe na področju slovenskega spletnega oglaševanja. V petih letih delovanja se je iPROM od razvijalca programske opreme in organizatorja prvih slovenskih spletnih oglaševalskih akcij preoblikoval v podjetje, ki v sklopu celovitih spletnih oglaševalskih storitev in tehnoloških rešitev ponuja strateško svetovanje pri spletnih tržnih komunikacijah ter izboljševanju poslovnih rezultatov z uvajanjem digitalnega marketinga.

Petletna zgodovina podjetja iPROM je tesno povezana z razvojem slovenske spletne oglaševalske panoge. Ledino slovenskega spletnega oglaševanja je iPROM zaoral s prvim slovenskim servisom za brezplačno izmenjavo spletnih oglasov. Oblikoval je prvo slovensko komercialno spletno oglaševalsko mrežo iPROM Central z oglaševanjem po modelu cena za klik, ki danes združuje več kot 200 slovenskih spletnih strani in je že pred petimi leti v slovenski spletni oglaševalski prostor vnesla prve mednarodne industrijske standarde. Kmalu po ustanovitvi je iPROM za podjetje Bofex izvedel tudi prvo slovensko spletno oglaševalsko akcijo na standardizirani osnovi.

iPROM je ves čas nastopal tudi kot razvijalec rešitev za podporo pri distribuciji spletnega oglasnega gradiva, ciljanju ter standardiziranem poročanju in v tem času razvil pet generacij oglasnega strežnika iPROM AdServer. Svojo pionirsko vlogo je iPROM pokazal tudi pri oglaševanju z naprednimi “out of banner” spletnimi oglasi. Razvil je tehnološko osnovo za večpredstavno spletno oglaševanje Media iPROM, ki jo danes uporabljajo vodilni slovenski spletni mediji in največji slovenski oglaševalci na spletu.

V lanskem letu je iPROM ponudbo tehnoloških rešitev zaključil s krovno programsko rešitvijo iPROM NEOS za enotno spremljanje in merjenje spletnih oglaševalskih akcij neodvisno od medija ter oblik in načinov spletnega oglaševanja. iPROMove tehnološke rešitve, razvite v skladu s priporočili svetovne spletne oglaševalske industrije, danes sodijo v sam vrh svetovne ponudbe, pri čemer predstavljajo tudi ene redkih evropskih programskih rešitev za podporo oglaševanju na spletu.

“V času svojega delovanja smo izvedli prek 1000 oglaševalskih akcij, pri čemer so naši prihodki od spletnega oglaševanja rasli v povprečju 100 odstotkov na letni ravni,” je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. “Pri tem je še posebej pomembno, da smo v iPROMu ves čas veliko energije vlagali v ozaveščanje splošne javnosti, oglaševalskih agencij, oglaševalcev in drugih ključnih subjektov v oglaševalski panogi glede spletnega oglaševanja.”

S svojim znanjem in izkušnjami je iPROM prispeval pomemben delež pri razvoju prvih strokovnih standardov na nacionalni ravni, ki jih je oblikoval Center za poklicno usposabljanje (CPI) za razvoj nacionalne poklicne kvalifikacije v spletni trženjski panogi. Z aktivnim sodelovanjem z raziskovalnimi hišami in neodvisnimi institucijami pa je prispeval k oblikovanju in izvedbi prvih spletnih medijskih raziskav.

iPROM od samega začetka sledi in zbira podatke o vedenju potrošnikov na spletu. iPROMove zbirke podatkov danes obsegajo več kot 12 milijard različnih diskretnih interakcij s potrošniki, ti podatki pa predstavljajo nepogrešljivo osnovo za načrtovanje vseh vrst spletnih oglaševalskih akcij. V petih letih je iPROM ustvaril tudi neprecenljivo zbirko študij praktičnih primerov z različnih oblik oglaševalskih akcij na spletu v vseh segmentih. S svojim znanjem in izkušnjami je tako danes eden najbolj usposobljenih ponudnikov celovitih spletnih oglaševalskih storitev na slovenskem trgu, s katerimi uresničuje potrebe najzahtevnejših domačih in tujih spletnih oglaševalcev.

V prihodnosti bo iPROM več poudarka posvečal storitvam, povezanim s strateškim svetovanjem na področju digitalnega marketinga, vzporedno pa bo razvijal in dopolnjeval tehnološke rešitve za izvedbo spletnih oglaševalskih akcij.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga