Andrej Ivanec za Svet kapitala: Devetkrat hitrejše okrevanje blagovnih znamk, ki med krizo niso prenehale oglaševati - iPROM Novice

Andrej Ivanec za Delovo poslovno revijo Svet kapitala: Devetkrat hitrejše okrevanje blagovnih znamk, ki med krizo niso prenehale oglaševati

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je s poslovno revijo Svet kapitala pogovarjal o nujnosti ciljno usmerjenega oglaševanja v novi resničnosti.

Preberi več
Blagovne znamke morajo sprejeti spremembe in delovati družbeno odgovorno - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke morajo sprejeti spremembe in delovati družbeno odgovorno

Koronavirus je posegel v marketinške načrte in komunikacijska sporočila, kar je povzročilo, da so morale blagovne znamke najti ustrezne načine odzivanja na razmere.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: Vsebina slovenskih digitalnih medijev je pomembna kot še nikoli doslej - iPROM Novice

Miha Rejc za Marketing magazin: Vsebina slovenskih digitalnih medijev je pomembna kot še nikoli doslej

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je v pogovoru z Marketing magazinom pojasnil, kako nova resničnost vpliva na tržno komuniciranje in povečano obiskanost družbenih medijev.

Preberi več
Spletni nakupi: pospešena rast rekordnih kategorij - iPROM - Novice iz sveta

Spletni nakupi: pospešena rast kategorij

Spletni nakupi doživljajo sunkovito rast. Katerim kategorijam kaže najboljše?

Preberi več
Podatki v času pandemije: poskrbite za spoštovanje regulativ - iPROM - Novice iz sveta

Podatki v času pandemije: poskrbite za spoštovanje regulativ

Podatki so zlato – ne samo za trženjske strokovnjake, ampak trenutno tudi za vse, ki si prizadevajo preprečiti širjenje pandemije. Vseeno pa je na tem mestu pomembno opozoriti na spoštovanje zasebnosti in regulativ.

Preberi več
Oglaševanje v času sprememb: kontekst in natančno ciljanje sta še bolj pomembna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Oglaševanje v času sprememb: kontekst in natančno ciljanje sta še bolj pomembna

Medtem ko se je realno življenje ustavilo, je na spletu živahno kot še nikoli. Digitalni mediji podirajo rekorde obiskanosti, enako kot podjetja, ki so se preusmerila v prodajo prek spleta in pričela pospešeno komunicirati prek digitalnih kanalov. Uporaba naprednih oglaševalskih tehnologij za učinkovito komunikacijo s potrošnikom je za preživetje pomembnejša kot kadarkoli prej. Iz prihajajoče krize bodo kot zmagovalci izstopili le digitalno pripravljeni.

Preberi več
Programatično oglaševanje: z manj sredstvi in natančnejšim ciljanjem do dobitne kombinacije - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje: z natančnejšim ciljanjem do dobitne kombinacije

Programatično oglaševanje je v novi resničnosti postalo še bolj pomembno. Tehnologija nam namreč omogoča, da dosežemo potrošnike, ki danes več časa preživljajo v udobju doma – tudi na pametnih napravah.

Preberi več
Marketing magazin: Kako je Semenarna Ljubljana v koronakrizi dosegla rekordno prodajo prek spleta - iPROM - Novice

Marketing magazin: Kako je Semenarna Ljubljana v koronakrizi dosegla rekordno prodajo prek spleta

Semenarna Ljubljana, natančneje blagovna znamka Kalia, je v dveh tednih samo ob podpori oglaševanja v digitalnih medijih s prodajo prek spleta presegla promet lanskega leta. Primer dobre prakse sodelovanja med iPROMom in Semenarno Ljubljana je bil predstavljen v Marketing magazinu.

Preberi več
Ključni kazalnik uspešnosti v novi resničnosti razumevanje potrošnikovih želja - iPROM - Novice iz sveta

Ključni kazalnik uspešnosti v novi resničnosti: razumevanje potrošnikovih želja

Strokovnjaki za trženje so postavljeni v položaj, ko morajo še bolj prisluhniti potrošniku in njegovim željam. Ob tem si lahko pomagajo z uporabo podatkov, ki jim bodo omogočili natančnejše razumevanje potrošnikovega vedenja in njegovih želja ter boljše načrtovanje komunikacijskih aktivnosti.

Preberi več
Programatično oglaševanje: svetla zvezda kitajskega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje: svetla zvezda kitajskega oglaševanja

Kitajska počasi okreva po prvem valu pandemije in se sooča z gospodarskimi izzivi, ki vplivajo tudi na trg oglaševanja. eMarketer napoveduje, da bodo naložbe v programatično oglaševanje še naprej rasle, predvsem zaradi njegove učinkovitosti in zmogljivosti.

Preberi več

Arhiv