Marketinški trendi za leto 2021 vključujejo digitalno preobrazbo - iPROM - Novice iz sveta

Marketinški trendi za leto 2021 vključujejo digitalno preobrazbo

Marketinški trendi so trenutno težko napovedljivi, vendar so pri Deloittu izpostavili ključne, ki naj bi prispevali k zrelosti podjetij in njihovi uspešni digitalizaciji

Preberi več
Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta - iPROM Novice

Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od spleta

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je za revijo InStore osvetlil izsledke raziskave iPROMa in Valicona o nakupni poti v turizmu, bančništvu in telekomunikacijah v letu 2020.

Preberi več
Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta - iPROM Novice

Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je za revijo InStore osvetlil izsledke raziskave iPROMa in Valicona o nakupni poti v turizmu, bančništvu in telekomunikacijah v letu 2020.

Preberi več
S pravo digitalno vsebino in ustrezno komunikacijsko podporo lahko danes kupce nagovorite učinkoviteje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

S pravo digitalno vsebino in ustrezno komunikacijsko podporo lahko danes kupce nagovorite učinkoviteje

Digitalni kanali iz leta v leto pridobivajo na pomembnosti, letos pa so zagotovo ključni za uspeh prav zaradi svoje učinkovitosti.

Preberi več
Digitalni mediji ključni v času pandemije - iPROM - Novice iz sveta

Digitalni mediji ključni v času pandemije

Digitalni mediji slovijo po svoji učinkovitosti pri nagovarjanju potrošnikov.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje v 2020

Andrej Ivanec se je z Marketing magazin pogovarjal o tem, kako realen je podatek o tem, da bodo digitalne multinacionalke v Sloveniji letno ustvarile za okoli 100 milijonov evrov prometa.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, je komentiral zgodbo tedna, v kateri je Marketing magazin razmišljal o tem, kako realen je podatek o tem, da bodo digitalne multinacionalke v Sloveniji letno ustvarile za okoli 100 milijonov evrov prometa.

Preberi več
Strokovnjaki za digitalni marketing morajo držati tempo, ki ga narekuje tehnologija - iPROM - Novice iz sveta

Strokovnjaki za digitalni marketing morajo držati tempo, ki ga narekuje tehnologija

Tehnologija narekuje tempo, obseg in kakovost digitalnega marketinga.

Preberi več
Zakaj je nova realnost je nedvomno spodbudila nakupovanje živil prek spleta? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Nova resničnost je nedvomno spremenila navade potrošnikov in spodbudila nakupovanje živil prek spleta

Pred kratkim sem na Biotehniški fakulteti predaval o digitalizaciji nakupnih navad v segmentu potrošnje živil. Ob pripravah na predavanje sem se ujel pri razmišljanju, da je pospešena digitalizacija zajela prav vse industrije. Danes lahko kos dobrega mesa prvovrstne slovenske reje naročimo preprosto kar na spletu. Vsesplošna digitalizacija je zajela tudi prehrambno industrijo, kjer so prisotnost do sedaj krepile le najnaprednejše blagovne znamke. Danes digitalni svet predstavlja stičišče družbenega delovanja, nakupovanje živil na spletu pa v letošnjem letu beleži skokovito rast, saj se potrošniki prilagajajo razmeram in se zaradi varnosti izogibajo obiskom večjih nakupovalnih središč ali pa izkoriščajo možnost nakupa prek spleta in dostave na dom.

Preberi več
Lastne vsebine na digitalnih kanalih postajajo vse bolj pomembne - iPROM - Mnenja storkovnjakov - Miloš Suša

Lastne vsebine na digitalnih kanalih postajajo vse bolj pomembne

Pri snovanju strategij vsebinskega marketinga ločujemo med plačanimi, prisluženimi in lastnimi mediji. Čeprav se posamezni kanali med seboj razlikujejo, pa se na digitalnih medijih med sabo močno prepletajo ter tako ozaveščajo o podjetju ali blagovni znamki in ustvarjajo vpletenost potrošnikov. Plačani in prisluženi mediji dobijo večino pozornosti, saj dosegajo večje občinstvo, vendar so danes vse bolj pomembni lastni mediji, saj blagovnim znamkam zagotavljajo najvišje standarde upravljanja in varnosti blagovne znamke.

Preberi več

Arhiv