Zakaj je v času omejevanja družbenih stikov e-poštni marketing spet vroč? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Zakaj je v času omejevanja družbenih stikov e-poštni marketing spet vroč?

Znova smo v obdobju, ki je v naša življenja vnesel omejitve in pravila, ki se jih moramo zaradi zaščite zdravja in življenj tudi držati. COVID-19 je zaradi svoje nepredvidljivosti komunikacijo še bolj preselil na splet in pospešil uporabo digitalnih kanalov. Če smo v zadnjih dveh letih govorili o obuditvi e-poštnega marketinga kot pomembnega kanala, ki dosega dobre odzive, je letos ključni trenutek za dober razmislek o strategiji na tem področju. Navsezadnje je to kanal, ki se odlično in zelo učinkovito povezuje z ostalimi digitalnimi kanali in lahko prepleta komunikacijo z vašimi kupci v zgodbo, če je ta premišljena in skrbno načrtovana.

Preberi več
Ujemite zadnjo priložnost za pospešitev božično-novoletnih nakupov v svoji spletni trgovini - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Ujemite zadnjo priložnost za pospešitev božično-novoletnih nakupov v svoji spletni trgovini

Vstopili smo v december, z vidika nakupovanja pa se začenja najbolj pestra sezona v letu. Letos bomo verjetno v večji meri praznike preživeli kar doma, darila pa nakupovali iz udobna domačega naslonjača. E-trgovina je ena izmed panog, ki je zacvetela v letu 2020, po podatkih strokovnjakov pa je v tem letu kar 90 odstotkov uporabnikov interneta že nakupovalo prek spleta oziroma z uporabo digitalnih kanalov. Za vse, ki ste e-trgovino osvojili v tem letu, smo pripravili nekaj nasvetov, kako ujeti zadnji vlak božično-novoletnih marketinških akcij in z uporabo oglaševanja na digitalnih kanalih pospešiti nakupe ob predpostavki, da svojim kupcem kupljeno seveda dostavite z odlično nakupno izkušnjo.

Preberi več
TCF 2.0 za založnike – 7 razlogov zakaj je uporaba priporočljiva - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

TCF 2.0 za založnike – 7 razlogov, zakaj je uporaba priporočljiva

Od uvedbe Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) se založniki soočajo z velikim izzivom, kako se prilagoditi novim podatkovnim protokolom. Da bi ta izziv olajšali, je mednarodno združenje Interactive Advertising Bureau (IAB) zasnovalo enotno ogrodje za transparentnost in soglasja (Transparency and Consent Framework – TCF), ki bi založnikom in ponudnikom oglasov omogočalo nadaljnjo uporabo digitalnega oglaševanja, pri čemer bo potrošnikom zagotovljen boljši nadzor in večja zasebnost podatkov.

Preberi več
Zaščita in varnost blagovne znamke kot pomembni prednostni prikazanega oglaševanja v času epidemije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zaščita in varnost blagovne znamke kot pomembni prednosti prikaznega oglaševanja v času epidemije

Prikazano oglaševanje močno prevladuje med oblikami oglaševanja v času epidemije, saj med drugim omogoča tudi zaščito in varnost blagovne znamke.

Preberi več
Nakupne navade potrošnikov v ZDA so se od začetka pandemije spremenile - iPROM - Novice iz sveta

Nakupne navade potrošnikov v ZDA so se od začetka pandemije spremenile

Sprememba življenjskega stila vpliva na nakupne navade potrošnikov. Ob začetku pandemije so mnogi potrošniki zaradi negotovih razmer, povezanih s splošnim zapiranjem javnega življenja, panično nakupovali zlasti nujne dobrine, kot je toaletni papir. Skladno s sproščanjem ukrepov in omejitev so se začele spreminjati tudi nakupne navade. Potrošniki so začeli ponovno kupovati izdelke iz različnih kategorij, vključno […]

Preberi več
Priporočila za učinkovit marketing z vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Priporočila za učinkovit marketing z vplivneži

Marketing z vplivneži že dolgo velja za učinkovit pristop strokovnjakov za marketing. V letošnjem letu 2020 se temu področju namenja še več pozornosti, saj je postal marketing z vplivneži za blagovne znamke nepogrešljiv.

Preberi več
Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Letališče kot digitalna oglaševalska krajina

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, se je s časnikom Delo pogovarjal o novem oglaševalskem ekosistemu, ki v sodelovanju s podjetjem Fraport Slovenija nastaja na Letališču Ljubljana.

Preberi več
Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, se je s časnikom Delo pogovarjal o novem oglaševalskem ekosistemu, ki v sodelovanju s podjetjem Fraport Slovenija nastaja na Letališču Ljubljana.

Preberi več
Slaven Petrovič za Marketing magazin: Doseg in frekvenca kot jin in jang oglaševanja - iPROM - Novice

Slaven Petrovič za Marketing Magazin: Doseg in frekvenca kot jin in jang oglaševanja

Slaven Petrovič, spletni medijski načrtovalec v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o standardnih oglaševalskih metrikah – dosegu in frekvenci – in njuni funkciji.

Preberi več
Slaven Petrovič za Marketing magazin: Doseg in frekvenca kot jin in jang oglaševanja - iPROM - Novice

Slaven Petrovič za Marketing Magazin: Enotne formule za optimalno delovanje frekvence ni

Slaven Petrovič, spletni medijski načrtovalec v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o standardnih oglaševalskih metrikah – dosegu in frekvenci – in njuni funkciji.

Preberi več

Arhiv