Raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji: Močno povečana medijska potrošnja digitalnih vsebin in storitev

Pametni telefoni in prenosni računalniki so v letu 2021 postali ključni kanali za potrošnjo medijskih vsebin, je glavna ugotovitev aktualne raziskave družb iPROM in Valicon o medijski potrošnji v Sloveniji. Izsledki raziskave kažejo, da so slovenski potrošniki medijskih vsebin v primerjavi z letom 2018 v bistveno večji meri spremljali medijske vsebine, predvsem novičarske medije (spletne novice, radio in TV). Močno je izražena tudi povečana uporaba orodij za digitalno komuniciranje (spletna pošta, družbeni mediji ter orodja za klepet in video klice). Ob spremljanju televizije danes skoraj štiri petine uporabnikov aktivno spremljajo še vsebino na digitalnih medijih, ugotavlja aktualna raziskava.

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK

Marketinške in oglaševalske tehnologije, spletna trgovina ter lastni digitalni medijski ekosistemi in podatkovni silosi pridobivajo na pomenu že več kot desetletje. V preteklem letu so se v podjetjih tudi močneje uveljavili ali vsaj resno opozorili nase. Pionir digitalnega oglaševanja v Sloveniji Simon Cetin je za Društvo za marketing Slovenije razgrnil trende, ki so in bodo v prihodnje ključni za uspešno poslovanje na digitalu.

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK - iPROM - Novice

Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK

Marketinške in oglaševalske tehnologije, spletna trgovina ter lastni digitalni medijski ekosistemi in podatkovni silosi pridobivajo na pomenu že več kot desetletje. V preteklem letu so se v podjetjih tudi močneje uveljavili ali vsaj resno opozorili nase. Pionir digitalnega oglaševanja v Sloveniji Simon Cetin je za Društvo za marketing Slovenije razgrnil trende, ki so in bodo v prihodnje ključni za uspešno poslovanje na digitalu.

Preberi več
Blagovne znamke se usmerjajo v marketing z vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke se usmerjajo v marketing z vplivneži

Večina blagovnih znamk v svoj marketinški splet danes že vključuje marketing z vplivneži oziroma ustvarjalci vsebin, v prihodnjih letih pa se bo ta trend še stopnjeval.

Preberi več
AdEx Slovenija 2020: Trg digitalnega oglaševanja še vedno raste - iPROM - Novice

AdEx Slovenija 2020: Trg digitalnega oglaševanja še vedno raste

Zavod IAB Slovenija je na 22. IAB Akademiji predstavil ugotovitve raziskave AdEx o bruto naložbah v digitalno oglaševanje za leto 2020. Naložbe v digitalno oglaševanje, kljub nezavidljivemu času pandemije, vztrajno rastejo in dosegajo okrog 61,3 milijona evrov.

Preberi več
Oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi

Uporaba digitalne povezane televizije v digitalnem oglaševanju za razliko od linearne televizije še vedno strmo raste.

Preberi več
Zaposlimo skrbnika ključnih strank (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo skrbnika ključnih strank/Key account managerja (m/ž)

iPROM je vodilna digitalna agencija z več kot 20-letnimi izkušnjami za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih. Skladno s hitro rastjo podjetja, regijsko širitvijo ter razvojem novih rešitev in storitev na področju digitalnega oglaševanja iščemo izkušeno, motivirano in prodajno naravnano osebo, ki bo skrbela za pridobivanje novih strank in ohranjanje dobrega poslovnega odnosa z obstoječimi strankami. 

Preberi več
Zaposlimo razvijalca za AdTech/programatično oglaševanje (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo razvijalca za AdTech/programatično oglaševanje (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti tako doma kot v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo razvijalca za AdTech/programatično oglaševanje.

Preberi več
Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju

Celotne oglaševalske naložbe zaradi krčenja proračunov za tradicionalno oglaševanje lani niso risale naraščajoče trendne črte. Z 12,7 % rastjo naložb v digitalno oglaševanje pa so bile končne številke precej boljše, kot so kazale napovedi med pandemijo.

Preberi več
Na kaj mora letos staviti avtomobilska panoga, da ne podoživi lanskega leta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Na kaj mora letos staviti avtomobilska panoga, da ne podoživi lanskega leta?

Avtomobilska panoga se danes kljub impresivnim številkam, ki jih je, gledano na svetovni ravni, dosegala v preteklih letih (68,2 milijona prodanih avtomobilov v 2018 in 65,5 milijona v 2019), sooča s številnimi izzivi. Ukrepi proti širjenju pandemije so povzročili zaprtje proizvodnih obratov, motnje v oskrbovalnih verigah in upad obiska na prodajnih mestih. Po drugi strani pa v tem letu beležimo ponovno zanimanje za nakup avtomobilov. Kako avtomobilska panoga prestaja izzive in kje smo po letošnjem prvem četrtletju?

Preberi več

Arhiv