Kako bo virtualna resničnost na Kitajskem preobrazila trženje znamk - iPROM - Novice iz sveta

Kako bo virtualna resničnost na Kitajskem preobrazila trženje znamk

Podjetja na Kitajskem pospešeno vlagajo v tehnologijo virtualne resničnosti. Da bi jo uspešno vpletla v svoj trženjski splet, pa morajo premagati tehnološke in druge ovire, ki jim stojijo na poti.

Preberi več
Digitalno zunanje oglaševanje že v nizkem štartu - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje že v nizkem štartu

Naložbe v zunanje oglaševanje so se v pandemičnem letu 2020 znižale za kar 30 %. Za preživetje panoge je bilo odločilno, da se je prilagodila novi resničnosti in našla poti do potrošnikov prek digitalnih kanalov in tehnologij.

Preberi več
Zaposlimo specialista za družbene medije - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo specialista za družbene medije (m/ž)

iPROM je vodilna digitalna agencija z več kot 20-letnimi izkušnjami za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih. K sodelovanju vabimo izkušenega strokovnjaka, ki bo skrbel za načrtovanje in upravljanje družbenih medijev naših naročnikov ter z nami soustvarjal prihodnost digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah - iPROM - Novice iz sveta

Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah

Digitalna preobrazba je pospešila prodajo prek spleta in posledično naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah, ki jim bo v prihodnjih letih namenjen vse večji kos digitalnega oglaševalskega kolača.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji: Močno povečana medijska potrošnja digitalnih vsebin in storitev

Pametni telefoni in prenosni računalniki so v letu 2021 postali ključni kanali za potrošnjo medijskih vsebin, je glavna ugotovitev aktualne raziskave družb iPROM in Valicon o medijski potrošnji v Sloveniji. Izsledki raziskave kažejo, da so slovenski potrošniki medijskih vsebin v primerjavi z letom 2018 v bistveno večji meri spremljali medijske vsebine, predvsem novičarske medije (spletne novice, radio in TV). Močno je izražena tudi povečana uporaba orodij za digitalno komuniciranje (spletna pošta, družbeni mediji ter orodja za klepet in video klice). Ob spremljanju televizije danes skoraj štiri petine uporabnikov aktivno spremljajo še vsebino na digitalnih medijih, ugotavlja aktualna raziskava.

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK

Marketinške in oglaševalske tehnologije, spletna trgovina ter lastni digitalni medijski ekosistemi in podatkovni silosi pridobivajo na pomenu že več kot desetletje. V preteklem letu so se v podjetjih tudi močneje uveljavili ali vsaj resno opozorili nase. Pionir digitalnega oglaševanja v Sloveniji Simon Cetin je za Društvo za marketing Slovenije razgrnil trende, ki so in bodo v prihodnje ključni za uspešno poslovanje na digitalu.

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK - iPROM - Novice

Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK

Marketinške in oglaševalske tehnologije, spletna trgovina ter lastni digitalni medijski ekosistemi in podatkovni silosi pridobivajo na pomenu že več kot desetletje. V preteklem letu so se v podjetjih tudi močneje uveljavili ali vsaj resno opozorili nase. Pionir digitalnega oglaševanja v Sloveniji Simon Cetin je za Društvo za marketing Slovenije razgrnil trende, ki so in bodo v prihodnje ključni za uspešno poslovanje na digitalu.

Preberi več
Blagovne znamke se usmerjajo v marketing z vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke se usmerjajo v marketing z vplivneži

Večina blagovnih znamk v svoj marketinški splet danes že vključuje marketing z vplivneži oziroma ustvarjalci vsebin, v prihodnjih letih pa se bo ta trend še stopnjeval.

Preberi več
AdEx Slovenija 2020: Trg digitalnega oglaševanja še vedno raste - iPROM - Novice

AdEx Slovenija 2020: Trg digitalnega oglaševanja še vedno raste

Zavod IAB Slovenija je na 22. IAB Akademiji predstavil ugotovitve raziskave AdEx o bruto naložbah v digitalno oglaševanje za leto 2020. Naložbe v digitalno oglaševanje, kljub nezavidljivemu času pandemije, vztrajno rastejo in dosegajo okrog 61,3 milijona evrov.

Preberi več
Oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi

Uporaba digitalne povezane televizije v digitalnem oglaševanju za razliko od linearne televizije še vedno strmo raste.

Preberi več

Arhiv