Vse, kar potrošniki potrebujejo, je ljubezen: Kako se lahko blagovne znamke vrnejo močnejše in bolj priljubljene? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Vse, kar potrošniki potrebujejo, je ljubezen: Kako se lahko blagovne znamke vrnejo močnejše in bolj priljubljene?

Po pandemičnem letu se zdi, da potrošniki še bolj zaupamo blagovnim znamkam, ki gojijo ljubeče odnose z nami. Večje priljubljenosti bodo nedvomno deležne tiste, ki se bodo s potrošniki ujele na osebni, čustveni ravni ter jim s svojim odnosom in izdelki pomagale živeti v skladu z novimi vrednotami.

Preberi več
Kakšno oglaševanje doseže potrošnike, ki zavračajo oglase? - iPROM - Novice iz sveta

Kakšno oglaševanje doseže potrošnike, ki zavračajo oglase?

Kot poroča eMarketer, se po zadnjih raziskavah večina potrošnikov proaktivno izogiba oglaševanju z uporabo spletnih dodatkov za zavračanje oglasov (AdBlock), plačevanjem za digitalne medijske izkušnje, ki ne vsebujejo oglasov, ali preprosto s preskakovanjem oglasov.

Preberi več
K sodelovanju vabimo »front-end« razvijalca (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: K sodelovanju vabimo »front-end« razvijalca (m/ž)

Podjetje iPROM, pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje, širi razvojno ekipo in v svoje vrste vabi »front-end« razvijalca (m/ž).

Preberi več
Zaposlimo JavaScript razvijalca (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo razvijalca v programskem jeziku JavaScript (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti tako doma kot v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo razvijalca v programskem jeziku JavaScript.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje računalniških izdelkov in potrošniške elektronike se bodo podvojile - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje računalniških izdelkov in potrošniške elektronike se bodo podvojile

Po poročanju eMarketerja je bilo leto 2020 za ameriške proizvajalce računalniških izdelkov in potrošniške elektronike uspešno. Večina podjetij v panogi je zaradi večje prodaje računalnikov in drugih naprav za delo od doma povečala svoje prihodke, posledično pa tudi naložbe v digitalno oglaševanje.

Preberi več
Zaposlimo tržnika tehnoloških rešitev za digitalne medije (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo tržnika tehnoloških rešitev za digitalne medije (m/ž)

V razvojno ekipo iPROMa vabimo tržnika tehnoloških rešitev na področju programatičnega oglaševanja (M/Ž) s strastjo, zanimanjem in zanosom na področjih spletnih oglaševalskih tehnologij, programatičnega ekosistema in razvoja novih poslovnih modelov.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo kmalu presegle 100 milijonov letno - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo naložbe v digitalno oglaševanje presegle 100 milijonov letno

Ne preseneča, da naložbe v digitalno oglaševanje iz leta v leto rastejo, saj je val pospešene digitalizacije zajel tudi najbolj tradicionalne panoge. Po napovedih ustanovitelja in partnerja v iPROMu Simona Cetina leto 2021 že napoveduje nove digitalne premike. O tem, kako se slovenska podjetja pripravljajo nanje, piše tudi Društvo za marketing Slovenije.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo vložki v digitalno oglaševanje presegli 100 milijonov letno - iPROM - Novice

Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo vložki v digitalno oglaševanje presegli 100 milijonov letno

Ne preseneča, da naložbe v digitalno oglaševanje iz leta v leto rastejo, saj je val pospešene digitalizacije zajel tudi najbolj tradicionalne panoge. Po napovedih ustanovitelja in partnerja v iPROMu Simona Cetina leto 2021 že napoveduje nove digitalne premike. O tem, kako se slovenska podjetja pripravljajo nanje, piše tudi Društvo za marketing Slovenije.

Preberi več
Partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami prispeva k večji zvestobi kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami prispeva k večji zvestobi kupcev

Da lahko blagovne znamke z maloprodajnimi programi zvestobe danes razvijejo trajne odnose s svojimi uporabniki, so ključna partnerstva med blagovnimi znamkami, bankami in kartičnimi mrežami.

Preberi več
Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce? - iPROM - Novice iz sveta

Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce?

Mobilno spletno nakupovanje, ki je med pandemijo doživelo občutno rast, spreminja odnos med trgovci na drobno in potrošniki.

Preberi več

Arhiv