V prihodnosti digitalnega oglaševanja je kontekst kralj - iPROM - Novice iz sveta

V prihodnosti digitalnega oglaševanja je kontekst kralj

Vsebina je na področju digitalnega oglaševanja sicer še vedno pomembna, a vse bolj pomembno je tudi, kje se oglasi prikazujejo, torej kontekst oglaševanja.

Preberi več
Nativni oglasi med uporabniki bolj priljubljeni - iPROM - Novice iz sveta

Nativni oglasi med uporabniki bolj priljubljeni

Oglasi trgovcev na drobno so med uporabniki dobro sprejeti, a povečevanje količine oglasov predstavlja tveganje.

Preberi več
iPROM Akademija 2021: Pot do učinkovitega oglaševanja - iPROM - Novice

iPROM Akademija 2021: Pot do učinkovitega oglaševanja

Na letošnji iPROM Akademiji smo se posvetili aktualnim trendom s področja digitalnega oglaševanja ter predstavili izkušnje in primere dobrih praks oglaševalcev. iPROMovi strokovnjaki so z udeleženci delili tudi uporabne smernice za učinkovito digitalno oglaševanje v novi resničnosti.

Preberi več
Shopper’s Mind Več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta vse pogosteje nakupuje prek spleta, konec leta pričakujemo ponovno povečanje - iPROM - Novice

Shopper’s Mind: Več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta vse pogosteje nakupuje prek spleta, konec leta pričakujemo ponovno povečanje

Po podatkih družb Valicon, iPROM in Ceneje.si bomo jeseni zabeležili povečano rast spletnega nakupovanja, predvsem v kategorijah moda, tehnika, kozmetika in hrana. Partnerji, ki so svoja znanja in izkušnje s področja spletne trgovine združili v sklopu projekta Shopper’s Mind, napovedujejo nadaljnji trend rasti spletne trgovine na račun vse bolj pogostih nakupov prek spleta. V zadnjem četrtletju leta bo po podatkih Potrošniškega monitorja skoraj tretjina Slovencev hrano in pijačo nakupovala prek spleta. Kako se spreminja nakupno vedenje spletnih potrošnikov v 2021, pa bo pokazala raziskava Shopper’s Mind 2021, ki jo je projektni konzorcij začel izvajati konec septembra.

Preberi več
Oglaševalske naložbe na področju medpodjetniškega poslovanja rastejo - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalske naložbe na področju medpodjetniškega poslovanja rastejo

Oglaševalske naložbe za tehnološke izdelke in storitve na področju medpodjetniškega poslovanja so se lani povečale za 50 odstotkov.

Preberi več
Nakupna pot v avtomobilski panogi se intenzivno seli na splet - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Nakupna pot v avtomobilski panogi se intenzivno seli na splet

Nakupovanje avtomobilov je ponovno v porastu, a se seli na splet. Med pandemijo se je spletno nakupovanje močno zasidralo tudi v nakupne navade slovenskih potrošnikov. Ker je nakup avtomobila kompleksnejši kot nakup blaga široke potrošnje, pa se jim avtomobilski trgovci še ne morejo povsem prilagoditi s popolno digitalizacijo nakupne poti. Kje so ovire in kako jih lahko trgovci presežejo v naslednjih letih, ki bodo odločilna za okrevanje avtomobilske panoge?

Preberi več
Digitalni video na zahtevo, temelječ na oglaševanju, vse bolj priljubljen - iPROM - Novice iz sveta

Digitalni video na zahtevo, temelječ na oglaševanju, vse bolj priljubljen

Digitalni video na zahtevo, temelječ na oglaševanju (AVOD), bo letos v ZDA v primerjavi z lanskim letom dosegel 17,6-odstotno rast.

Preberi več
iPROM nagrajen za najučinkovitejši digitalni projekt - iPROM Novice

iPROM nagrajen za najučinkovitejši digitalni projekt

iPROM je z digitalno oglaševalsko akcijo Podpiramo uresničitev vaših želja, ki jo je zasnoval z SKB banko in družbo Valicon, zmagal v kategoriji Najbolj učinkoviti digitalni projekti (Use of Data) največjega tekmovanja za digitalne projekte v Sloveniji WEBSI Spletni prvaki 2021.

Preberi več

Nova iPROMova analiza: Šport je premagal koronavirus

Glede na izsledke iPROMove analize medijske potrošnje digitalnih vsebin se je zanimanje za slovenske digitalne medije med olimpijskimi igrami povečalo v povprečju za 20 odstotkov. Rekordna bera medalj slovenskih reprezentantov je potrošnjo povečala za povprečno 50 odstotkov, pri čemer jo je na najvišjih 95 odstotkov dvignilo olimpijsko zlato Primoža Rogliča na kronometru. Dosežena odličja naših športnikov so tudi podaljšala dolžino obiska, in sicer v povprečju za 12 odstotkov.

Preberi več
Spletna trgovina nadaljuje z dvomestno stopnjo rasti - iPROM - Novice iz sveta

Spletna trgovina nadaljuje z dvomestno stopnjo rasti

Spletna trgovina na področju maloprodaje zavzema vse večji delež. Do leta 2023 naj bi ta znašal 22,3 odstotka, do leta 2025 pa 24,5 odstotka.

Preberi več

Arhiv