19 milijard dolarjev za internetno oglaševanje

Družba Jupiter Research je napovedala, da bodo leta 2010 v ZDA za internetno oglaševanje namenili skoraj 19 milijard dolarjev. To naj bi pomenilo 59-odstotno rast v primerjavi s predvidenim…

Preberi več

Spamerja v Rusiji kar ubili?

Ruska tiskovna agencija Interfax je sporočila, da so našli umorjenega znanega spamerja Vardana Kušnirja, sicer Američana. Kušnir je v Moskvi vodil Angleški izobraževalni center, za katerega je delal reklamo…

Preberi več

Kako se pa ti obnašaš?

Pri internetnih oglasih ni prednost samo v tem, da lahko oglaševalci natančno spremljajo obisk. Vedo celo to, odkod je prišel obiskovalec na njihovo spletno stran, in kam je odšel….

Preberi več

Nov internetni bum ali balon?

Odkar sta Googlova lastnika pred manj kot letom dni izdala delnice, so se le-te podražile že za trikrat. Tržna kapitalizacija Googla je več kot 80 milijard dolarjev, kar je…

Preberi več

Kako Unilever cilja mlade moške

Unilever je deodorant za moške Axe predstavil v ZDA leta 2002. Takrat se je odločil le za TV oglaševanje, kmalu pa je vse več dolarjev namenil spletnim oglasom. Poleg…

Preberi več

26 milijard dolarjev za spletno oglaševanje

Forrester Research je objavil petletno napoved glede oglaševalskih proračunov, v kateri ocenjuje, da bo spletni oglaševalski kolač do leta 2010 vreden 26 milijard dolarjev, dosegel pa naj bi osemodstotni…

Preberi več

Po milijardnem zlomu spet nora rast

San Francisco je bil v času razcveta internetnih podjetij eno najhitreje rastočih gospodarskih območij na svetu. Po polomu dotcom podjetij v letu 2000 je propadlo na tisoče podjetij, službo…

Preberi več

Internetno oglaševanje prehitelo radijskega

Raziskava podjetij Interactive Advertising Bureau UK (IAB UK) in PricewaterhouseCoopers (PwC) je pokazala, da so oglaševalci v Veliki Britaniji v letu 2004 porabili več sredstev za internetno kot za…

Preberi več

Ali pop-up oglasi izginjajo?

Število in učinkovitost pop-up oglasov na spletnih straneh se zmanjšujeta, ugotavljajo v reviji Wired. Obiskovalci interneta jih preprosto ne prenašajo in uporabljajo vse več programov za blokiranje tovrstnih oglasov….

Preberi več

Dinamično internetno oglaševanje

Raziskava, ki jo je konec leta 2004 med spletnimi založniki opravil Advertising.com, je za leto 2005 napovedala rast obogatenih in video spletnih oglasov ter oglasov, vezanih na obnašanje uporabnikov…

Preberi več

Arhiv