Uporabniki gledajo spletni video oglas

Po podatkih raziskave o spletnem video oglaševanju in “in-stream” oglaševanju v Evropi, ki jo je izvedlo podjetje Jupiter, uporabnike spletni video oglasi ne motijo – samo 5…

Preberi več

Petina gledalcev gleda televizijo na spletu

Podjetje Integrated Media Measurement Inc. (IMMI) je izvedlo raziskavo, s katero so ugotovili, da petina Ameriških televizijskih gledalcev spremlja televizijske programe prek interneta – še posebej to velja za…

Preberi več

Drugačen pogled na trženje v spletnih skupnostih

Tržniki si želijo v svoje trženjske strategije vključiti spletne skupnosti. Vsi so namreč že slišali za primere, ko so na YouTube-ovi videi postali »viralni« in so dosegli milijone praktično…

Preberi več

Najstniki kupujejo na spletu, imajo raje resničnost kot virtualnost, so pa tudi zaskrbljeni

Nova raziskava, ki sta jo izvedla OTX in The Intelligecne Group, ugotavlja, da najstniki v povprečju na internetu preživijo 11,5 ure na teden, kjer počnejo marsikaj od pošiljanja neposrednih…

Preberi več

P&G spoznava moč “mamic blogark”

Pri blagovni znamki Pampers bodo povabili mame, ki pišejo spletne dnevnike, v svoje poslovne prostore v Ohio. S tem želijo vplivati na tiste, ki so na spletu mnenjski voditelji,…

Preberi več

Evropa: manjši oglaševalski proračuni, vse več denarja za internet

Podjetje ZenithOptimedia je pred kratkim popravilo svoje napovedi o porabi denarja v oglaševalske namene v Zahodni Evropi. Pravijo, da bo poraba zrasla samo za 3,7 odstotke, kar je zgolj…

Preberi več

Ljudje gledajo ne glede na vrsto zaslona

Ljudje imamo vse manj časa in vse več obveznosti, pa vendar uspemo najti čas, celo vedno več časa, da se postavimo pred ekrane in gledamo. Tako raziskovalno podjetje Nielsen…

Preberi več

V maju Američani pogledali 12 milijard spletnih video vsebin

Ameriški spletni uporabniki so si v letošnjem maju ogledali 12 milijard spletnih video vsebin, kar je 45-odstotni porast glede na maj 2007 in 10-odstotni porast glede na april 2008,…

Preberi več

Obama uspel v spletnih skupnostih

Spletne skupnosti kot sta Myspace in Facebook so v predsedniški kampanji Baracka Obama postale revolucionarno orodje za zbiranje denarja, saj je demokratski kandidat za predsednika ZDA prav z njimi…

Preberi več

Kvaliteta spletnih obiskovalcev na preizkusu

Če bi izbirali med tisoč obiskovalci, ki pridejo iz spletnih skupnosti, ali tisoč, ki pridejo iz iskalnikov na vašo spletno stran, katere bi izbrali? Najbrž ne bi dolgo premišljevali,…

Preberi več

Arhiv