Zaposlimo digitalnega analitika (m/ž) - iPROM Novice

Zaposlimo digitalnega analitika (m/ž)

K sodelovanju vabimo digitalnega analitika (m/ž) z razumevanjem digitalnega okolja in orodij, z znanjem obdelave podatkov v večkanalnem okolju z namenom ustvarjanja poslovnih priložnosti za naročnike iz različnih gospodarskih dejavnosti.

Preberi več
Nagrada WEBSI Spletni prvaki za 2022 za tehnološko rešitev Ljubljana Airport Fly - iPROM Novice

Nagrada WEBSI Spletni prvaki za 2022 za tehnološko rešitev Ljubljana Airport Fly

Družba iPROM je za tehnološko rešitev Ljubljana Airport Fly, ki jo je razvila za upravljalca ljubljanskega letališča Fraport Slovenija, na podelitvi nagrad WEBSI Spletni prvaki za leto 2022 osvojila prvo mesto v kategoriji Uporaba naprednih tehnologij.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: Uporaba lastnih podatkov na hrbtenici OpenRTB je jedro odprtega oglaševalskega spleta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Miha Rejc za Marketing magazin: Uporaba lastnih podatkov na hrbtenici OpenRTB je jedro odprtega oglaševalskega spleta

V prejšnjem blog zapisu za Marketing magazin je Miha Rejc, vodja oddelka za celostne digitalne strategije v iPROMu, Svetovna digitalna medijska krajina ter digitalno oglaševanje: ograjeni vrtovi in odprti splet pojasnil ločnico med mediji, ki so del t. i. odprtega spleta, in platformami, ki jih imenujemo tudi ograjeni vrtovi, kjer so podatki o uporabniki in njihovih odzivih na oglasna sporočila na voljo le upraviteljem teh platform oziroma lastnikom teh sistemov. Izpostavil je ključne prednosti, ki jih odprti splet ponuja oglaševalcem, kot so agilnost, povezovanje podatkov in transparentnost. V tem zapisu pa je osvetlil še uporabniški vidik razumevanja razlik ter zakaj preudarni oglaševalci in uspešne blagovne znamke razumejo, da je odprti splet ključen za učinkovito strategijo digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Vlaganja v digitalno oglaševanje se po dveh divjih letih v večini panog vračajo v ustaljene okvire - iPROM -- Novice iz sveta

Vlaganja v digitalno oglaševanje se po dveh divjih letih v večini panog vračajo v ustaljene okvire

V večini panog se bo poraba za digitalno oglaševanje letos ustalila, večjih nihanj ni pričakovati.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: Odprti splet oglaševalcem nudi izbiro, kako želijo deliti svoje podatke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Miha Rejc za Marketing magazin: Odprti splet oglaševalcem nudi izbiro, kako želijo deliti svoje podatke

Danes vse pogosteje govorimo o delitvi digitalne medijske krajine. Skladno z razvojem spleta 3.0 se srečujemo z odprtim spletom in ograjenimi vrtovi. Oba omenjena medijska ekosistema, ki sta pomemben del spleta zaradi načina izvajanja digitalnih oglaševalskih dejavnosti, v zadnjem času doživljata pospešeno preobrazbo. Miha Rejc je v blogu za Marketing magazin pojasnil razliko med ekosistemoma ter njune posebnosti z vidika digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Večje zaupanje v ponudnike, ki spoštujejo industrijske standarde - iPROM - Novice iz sveta

Večje zaupanje v ponudnike, ki spoštujejo industrijske standarde

Zakupniki bolj zaupajo ponudnikom, ki spoštujejo industrijske standarde, in so pripravljeni plačati več za vrhunske, visokokakovostne in zaupanja vredne inventarje.

Preberi več
Raziskava o medijski potrošnji Slovencev v letu 2022 - iPROM - Novice

Raziskava o medijski potrošnji v letu 2022

iPROM in Valicon izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji za leto 2022, katere cilja sta ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga porabimo za spremljanje različnih medijev, in preveriti zaupanje v različne vire informacij.

Preberi več
Zaposlimo samostojnega strokovnega sodelavca v administrativno-finančnem oddelku (m/ž) - iPROM Novice

Zaposlimo samostojnega strokovnega sodelavca v administrativno-finančnem oddelku (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje (AdTech) in eno izmed najhitreje rastočih podjetij na tem področju v regiji. Zaradi širitve poslovanja na ravni EU in CEE krepimo ekipo v zalednih službah in v svoje vrste vabimo samostojnega strokovnega sodelavca v administrativno-finančnem oddelku.

Preberi več

Nova iPROMova analiza: Skoraj osem od desetih Slovencev do spleta dostopa prek mobilnega telefona

Kar 79,45 odstotka Slovencev danes do spletnih vsebin dostopa prek mobilnega telefona, kaže najnovejša iPROMova analiza o tehnoloških značilnostih naprav, s katerimi spletni uporabniki dostopajo do digitalnih medijev. Mobilni dostop je od junija lani do letošnjega junija rasel z upočasnjeno stopnjo rasti, in sicer je zabeležil rast za pet odstotnih točk.

Preberi več
Potrošniki si želijo personalizirano komunikacijo z blagovnimi znamkami - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki si želijo personalizirano komunikacijo z blagovnimi znamkami

Potrošniki od blagovnih znamk pričakujejo, da bodo razumele njihove potrebe in pričakovanja in so za to pripravljeni z njimi deliti svoje osebne podatke.

Preberi več

Arhiv