Medtem ko se je realno življenje ustavilo, je na spletu živahno kot še nikoli. Digitalni mediji podirajo rekorde obiskanosti, enako kot podjetja, ki so se preusmerila v prodajo prek spleta in pričela pospešeno komunicirati prek digitalnih kanalov. Uporaba naprednih oglaševalskih tehnologij za učinkovito komunikacijo s potrošnikom je za preživetje pomembnejša kot kadarkoli prej. Iz prihajajoče krize bodo kot zmagovalci izstopili le digitalno pripravljeni.
Podatki o kupcih – osnova pravih odločitev
Kako zelo se bo potrošniški svet spremenil, dejansko nihče ne ve. Analize različnih raziskovalnih agencij prikazujejo le začasne odtise stanja. Vendar že ob bežnem pregledu raziskav zdravorazumska logika pokaže, da v novi resničnosti močno prevladujejo digitalni kanali. Rast dosega digitalnih medijev je v marcu zabeležila rekordne, nikoli do sedaj zabeležene rezultate, kar potrjuje tudi nova iPROMova analiza Adriatic regije. In dobre rezultate izkazujejo tudi podjetja, ki so pravočasno preusmerila prodajo na splet.
V tem trenutku, ko so fizične trgovine v veliki večini zaprte, je razumevanje »digitalnih« potrošnikov in njihovih potreb za boljše odločanje ključno, kot so tudi ključne platforme za upravljanje oglaševalskih podatkov, kot je na primer iPROM DMP. Le-te omogočajo boljši vpogled v vedenjske vzorce digitalnih potrošnikov, katerim, v kombinaciji s pravo tehnologijo, lahko dostavimo pravo vsebino ob pravem času na pravi napravi.
Povpraševanje obstaja, spremenjena je nakupna pot
Ne skrbite, povpraševanje na trgu obstaja, le naše potrebe in nakupne poti so spremenjene, kar potrjujejo številni primeri iz prakse. Največji izziv je doseči ciljanega uporabnika s pravo ponudbo, ko je ta dovzeten zanjo. Z uporabo oglaševalske tehnologije in tehnike hiperpersonalizacije vsebine oglasa lahko potrošnika ciljamo zelo natančno, s specifično, njemu pomembno vsebino. In še dodatno, nerelevantni oglasi podjetju lahko naredijo celo več škode kot koristi, še zlasti če frekvenca prikazovanja teh sporočil ni pravilno upravljana.
Programatično oglaševanje – bolj pomembno kot kadarkoli prej
Vzpodbudne informacije prihajajo iz Kitajske, kjer se zdravstvene in gospodarske razmere že počasi stabilizirajo. Za Kitajski trg eMarketer napoveduje 25-odstotno rast programatičnega zakupa digitalnih medijev. Ta namreč na podlagi podatkov z uporabo naprednega ciljanja oglaševalcem sočasno zagotavlja večjo učinkovitost in finančno optimiziran izkoristek. Podobno situacijo lahko pričakujemo tudi pri nas, kjer se lahko učimo tudi iz preteklih izkušenj iz obdobja po prejšnji finančni krizi (2008), ko so iPROMove oglaševalske akcije, izvedene z uporabo tehnologije iPROM Cloud številnim naročnikom omogočile rast prodajnih indeksov in boljši izhod iz kriznih razmer.
Napovedno oglaševanje – odločitve kupcev je mogoče predvideti
Tržniki bodo verjetno primorani na novo opredeliti svoje ciljne skupine in napovedati njihovo vedenje. Ena od oblik digitalnega oglaševanja, ki v teh časih pridobiva na pomenu, je napovedno oglaševanje, ki temelji na predhodni analizi podatkov o ciljni skupini. Ta metoda, podprta z uporabo strojnega učenja in umetne inteligence, omogoča, da oglase prikazujemo potrošnikom, za katere lahko v veliki meri trdimo, da so bodoči predstavniki ciljne skupine. S tem še bolje izkoristimo dana sredstva za oglaševanje za izboljšane rezultate oglaševalskih akcij. To dokazuje tudi večkrat nagrajena akcija, ki smo jo izvedli za zelenjavne namaze blagovne znamke Argeta. Spremembe so torej na obzorju. Ste pripravljeni?