Večina bo vzkliknila kreativni direktor ... ... in povsem prezrla tiste prave marketinške heroje, analitike. Priznam, s kreativnostjo je hudič. Vsekakor jo v marketingu potrebujemo. In kot tržniki jo ali imamo...
Večina bo vzkliknila kreativni direktor …
… in povsem prezrla tiste prave marketinške heroje, analitike.
Priznam, s kreativnostjo je hudič. Vsekakor jo v marketingu potrebujemo. In kot tržniki jo ali imamo ali pa pač ne. Priučimo se jo verjetno težko. Hočemo jo imeti vsi. Imajo jo le redki.
Analitike pa se po drugi strani lahko priuči verjetno vsaj tam 50 % populacije. Analitični potenciali zagotovo niso tako redki, kot so kreativni.
A lahko kljub temu res dobre analitike preštejemo že na prste.
Vsi bi bili radi kreativci, le redki pa se želijo ukvarjati s številkami.
A danes so številke tiste, ki vodijo naš marketinški svet. In procesi. In poslovni modeli.
Marketing še vedno ostaja seksi. Ampak seksi skozi številke.
Kdor obvlada te, je resnični marketinški car.