Deli

Zlati likalniki, nagrade, ki jih Marketing Magazin od leta 2018 v okviru konference DIGGIT podeljuje posameznikom za njihove dosežke v slovenskem digitalnem prostoru, so v sedmih letih postali ena od pomembnih strokovnih referenc. V julijsko-avgustovski številki se je uredništvo Marketing magazina ob predstavitvi letošnje dobitnice priznanja ozrla tudi nazaj in se pogovarjala s prejšnjimi nagrajenci, med katerimi je tudi ustanovitelj in partner v družbi iPROM, Simon Cetin, prejemnik Zlatega likalnika iz leta 2019.

Zlati likalniki kot referenca digitalne stroke: med dosedanjimi nagrajenci tudi Simon Cetin - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Cetin velja za enega ključnih akterjev razvoja digitalnega oglaševanja v Sloveniji in za sogovornika, ki digitalni prostor razume širše – kot prostor sistemskega vpliva, ne le kot oglasni kanal. Ob spominu na prejem nagrade je za Marketing Magazin povedal:

»Ko se spominjam začetkov digitala, vedno poudarim, da digital nikoli ni bil zgolj kanal. Bil je prostor inovacij, kjer ni bilo treba čakati dovoljenja za spremembo. Tukaj sem, ker me zanimajo sistemi vpliva, ne zgolj trenutne kampanje – in ker digital danes ni več marketing, ampak vodstvo, strategija in tempo podjetja. Takrat je bil digitalni marketing morda še obljuba, danes pa je temelj. Ne gre več za to, kako nekaj oglašujemo, ampak za to, kako mislimo, merimo, odločamo in rastemo. Z umetno inteligenco digital končno postaja to, kar smo nekateri verjeli že pred 20 leti – operativna moč podjetij in organizacij.«

Prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing magazina (št. 529-30, str. 35) v prispevku Zlati likalnik ovrednoti delo strokovnjakov na trgu.

Deli

O avtorju

Simon Cetin je ustanovitelj in partner v iPROMu.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv