Napredek umetne inteligence in strojnega učenja pomembno vpliva na razvoj digitalnega oglaševanja. Oglaševalci lahko z uporabo naprednih algoritmov bolje razumejo vedenje uporabnikov, natančneje napovedujejo njihove nakupne namere ter ustvarjajo bolj relevantna in učinkovita oglasna sporočila. Ti tehnološki premiki omogočajo boljše rezultate in izboljšano uporabniško izkušnjo. Kljub napredku v digitalnem oglaševanju imajo številni oglaševalci še vedno omejene možnosti pri dostopu do lastnih podatkov, saj so ti pogosto shranjeni znotraj zaprtih ekosistemov globalnih platform. V tem blogu bom predstavil, kako lahko podjetja, ki si želijo več nadzora nad svojimi podatki in večjo neodvisnost pri digitalnem oglaševanju, z iPROM Private DMP-jem zgradijo lastno strategijo upravljanja podatkov.
iPROM Private DMP omogoča večjo donosnost oglaševalskih akcij
iPROM Private DMP je prilagojena rešitev, namenjena naprednim in premijskim oglaševalcem, ki v podatkih prepoznavajo dolgoročno konkurenčno prednost. Platforma zagotavlja povezovanje prvoosebnih podatkov podjetij s podatki iz digitalnih medijev in preteklih oglaševalskih aktivnosti na vseh digitalnih kanalih. Na ta način ustvarja prilagojene modele za napovedovanje, segmentacijo in ciljanje, ki jih podpirajo najsodobnejše metode umetne inteligence in strojnega učenja.
S to rešitvijo oglaševalci presežejo omejitve zunanjih platform in vzpostavijo lastne podatkovne zakladnice. Namesto da bi bili omejeni na vnaprej definirane segmente svetovnih sistemov, lahko z uporabo iPROM Private DMP-ja oblikujejo popolnoma prilagojene ciljne skupine, ki odražajo njihov poslovni model, sezonske trende in edinstvene vzorce potrošniškega vedenja. S tem pridobijo podatkovno neodvisnost, optimizirajo izrabo prvoosebnih podatkov ter izboljšajo učinkovitost svojih oglaševalskih akcij, s čimer naredijo korak proti podatkovni suverenosti in boljšemu ROAS na dolgi rok.
Poleg takojšnje optimizacije donosnosti naložb v oglaševanje (ang. ROAS) platforma omogoča tudi dolgoročno krepitev podatkovne vrednosti naročnika. Z natančnejšim upravljanjem podatkov in ciljanjem podjetja krepijo nadzor nad svojimi oglaševalskimi strategijami ter gradijo bolj avtonomen in učinkovitejši pristop k digitalnemu oglaševanju.
Primeri iz prakse: Kako umetna inteligenca in lastni podatki oblikujejo prihodnost digitalnega oglaševanja
Uspešne implementacije iPROM Private DMP-ja v praksi dokazujejo, kako lahko podatkovno gnane strategije prinesejo merljive poslovne rezultate in optimizirajo digitalne oglaševalske aktivnosti.
- Banka Sparkasse je z uporabo podatkov izboljšala pridobivanje novih strank. Z uporabo iPROM Private DMP-ja je povezala svoje lastne podatkovne vire in razvila modele, ki prepoznavajo ključne vedenjske vzorce potencialnih strank. S tem je po svojih ocenah dosegla več kot 40 odstotkov novih strank in občutno izboljšala relevantnost oglasnih sporočil, saj so ta temeljila na dejanskih potrebah in zanimanjih uporabnikov.
- MERKUR trgovina je z uporabo podatkov pospešila program zvestobe. Trgovec je z iPROM Private DMP-jem identificiral potencialne člane programa zvestobe in prilagodil sporočila njihovim pričakovanjem. Posledično je pridobil več kot 80.000 novih članov in bistveno povečal število prenosov svoje mobilne aplikacije.
- Fraport Slovenija je vzpostavil lastno oglaševalsko platformo za boljši ROAS. Ljubljansko letališče je z uporabo iPROM Private DMP-ja vzpostavilo svojo oglaševalsko platformo, s katero ciljno nagovarja potnike in uspešno dosega ceno za prodano letalsko vozovnico pod dvema evroma. Ta primer dokazuje, kako lahko napredna raba podatkov in lastništvo nad njimi neposredno prispevata k poslovnim rezultatom, ki so bili še pred leti nepredstavljivi.
- T-2 je s podatkovno gnano strategijo povečal učinkovitost oglaševanja. Z uporabo dinamičnega ciljanja na podlagi ISP-podatkov za natančno doseganje uporabnikov in iPROM Private DMP-ja za prilagajanje oglasnih sporočil glede na potrebe in vedenjske vzorce je T-2 izboljšal učinkovitost oglaševanja za 27 odstotnih točk. Oglaševalska akcija je tako bila sedemkrat učinkovitejša od prejšnjih pristopov in je dosegla 95-odstotno natančnost pri nagovarjanju ciljne publike.
Vse več primerov iz prakse potrjuje, da podatkovno gnano oglaševanje ni le prihodnost, temveč že ključen del sedanjih oglaševalskih strategij, ki podjetjem zagotavlja večjo učinkovitost, večji nadzor nad strategijami in boljše rezultate oglaševalskih akcij.
iPROM Private DMP zagotavlja večji nadzor in dolgoročno vrednost podatkov
iPROM Private DMP presega vlogo klasičnega orodja za digitalno oglaševanje in predstavlja strateško rešitev za podjetja, ki želijo optimizirati upravljanje lastnih podatkov ter preseči omejitve obstoječih oglaševalskih platform. Vsaka oglaševalska akcija postane priložnost za nadgradnjo internih podatkovnih modelov, ki podjetju omogočajo boljše napovedi, bolj učinkovito segmentacijo ciljnih skupin in učinkovitejše trženjske aktivnosti.
Rešitev je zasnovana predvsem za napredne in premijske oglaševalce, ki v podatkovno gnani strategiji prepoznavajo dolgoročno konkurenčno prednost. V iPROMu pa svojo vizijo usmerjamo tudi v širšo dostopnost tehnologije upravljanja podatkov. V prihodnosti bodo tudi manjši naročniki potrebovali večji nadzor nad podatki in neodvisnost od zunanjih platform, zato stremimo k razvoju rešitev, ki omogočajo postopen prehod v podatkovno neodvisnost ter dvig učinkovitosti oglaševalskih strategij v vseh tržnih segmentih.
Prava moč podatkov je v njihovem lastništvu
V dinamičnem digitalnem ekosistemu, kjer regulative postajajo vse strožje, uporabniki vse bolj ozaveščeni, stroški oglaševanja na svetovnih platformah pa naraščajo, je lastništvo podatkov ključno za dolgoročno konkurenčnost. Podjetja, ki vzpostavijo lastno podatkovno strategijo, lahko optimizirajo učinkovitost svojih oglaševalskih akcij, zmanjšajo odvisnost od zunanjih ekosistemov in si zagotovijo stabilnejšo prihodnost v digitalnem oglaševanju.
Če ste med tistimi, ki si želite več – več nadzora, več učinkovitosti in več dolgoročne vrednosti – je iPROM Private DMP prava izbira za vas. Stopite korak naprej v prihodnost podatkovno suverenega oglaševanja.