Deli

Simon Cetin, partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je za Marketing magazin povzel ključne dosežke in projekte, ki so zaznamovali leto 2024, ter orisal trende, ki bodo krojili prihodnost oglaševanja. V ospredju preteklega leta so bili inovativni pristopi k uporabi prvoosebnih podatkov in napredne rešitve na področju umetne inteligence, ki postavljajo nove standarde v personalizaciji in uporabniški izkušnji.

Leto 2024 kot vrtiljak izzivov: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Leto 2024 je v iPROMu pomenilo nadaljevanje osredotočanja na prvoosebne podatke kot ključno os digitalnega oglaševanja.

»Naše celovite strategije združujejo zaščito podatkov z njihovo učinkovito uporabo za personalizirano trženje in ciljno oglaševanje. Še posebej opažamo premik trga v razumevanju vrednosti teh podatkov, ki postajajo ključni ne le v spodnjem delu lijaka, temveč tudi za krepitev blagovnih znamk v zgornjem delu. Hkrati raziskujemo nove možnosti integracije umetne inteligence v analitiko, ciljanje in ustvarjanje personaliziranih vsebin, kar omogoča še večjo učinkovitost in kreativnost,« je za Marketing magazin povedal Simon Cetin.

V laboratoriju Retoba pa so se v preteklem letu posvečali raziskovanju avtonomnih pogovornih sistemov, ki jih poganja generativna umetna inteligenca. S skupino Emil Frey uvajajo pogovorno trženje v prednakupne procese v avtomobilski industriji, v sodelovanju s podjetjem Gym24 pa razvijajo napredno rešitev na področju športa, ki so jo v prvi fazi predstavili javnosti v obliki osebnega UI-trenerja. Skupaj s Kotányijem vstopajo v segment gastronomije, kjer so za slovenski trg predstavili demo repšitev v obliki UI-Chef-a, ki deluje kot pogovorni asistent za personalizacijo kulinaričnih izkušenj. S skupino Playground 123 razvijajo asistenta za prediktivno personalizacijo na področju igralništva, ki ga preizkušajo na dvanajstih trgih.

»Ti projekti dokazujejo, kako umetna inteligenca preoblikuje uporabniške izkušnje in ustvarja nove standarde v industriji. Pričakovanja za leto 2025 so osredotočena na širšo aplikativnost generativne UI v naša obstoječa tehnološka orodja in procese. Zaščita in pametna raba prvoosebnih podatkov bosta ostali ključni področji, spremembe pa bodo oblikovale poslovne modele zakupa oglasnega prostora,« še dodaja Cetin.

Obenem pa pričakuje, da bo pogovorni marketing pridobil večji delež v marketinških proračunih, podjetja pa bodo raziskovala prehod iz iskalnega v pogovorno trženje.

»Uspeh bo dosežen s prilagodljivostjo, interdisciplinarnostjo in učinkovitim obvladovanjem novih tehnologij in novih možnosti. Naša vizija za leto 2025 je jasna: preoblikovati marketing in nakupne procese z inovacijami in pametnimi rešitvami, izboljšati uporabniško izkušnjo in povečati učinkovitost svojih strank,« zaključuje Cetin.

Komentar je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing magazina v prispevku: LETO 2024 KOT VRTILJAK IZZIVOV (MM 522, str. 65) in na spletni strani Marketing magazina v prispevku: Leto 2024 kot vrtiljak izzivov, 6. del.

Deli

O avtorju

Simon Cetin je ustanovitelj in partner v iPROMu.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv