Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je z Dnevnikom pogovarjal o spremembah v medijski potrošnji in vodilnih trendih, ki bodo v prihodnosti oblikovali digitalni ekosistem.
Zaradi izbruha covida-19 se je uporaba interneta eksponentno povečala tako rekoč čez noč. Svoje prisotnosti nismo okrepili le na družbenih omrežjih, postali smo dejavni uporabniki aplikacij za delo in učenje na daljavo, spletno nakupovanje je postalo stalnica, je ključno sporočilo Simona Cetina, ki se je o spremembah medijske potrošnje pogovarjal z Dnevnikom.
Dotaknil se je tudi iPROMove marčevske analize medijske potrošnje, ki je pokazala rekordno zanimanje za večino vsebinskih kategorij v slovenskih digitalnih medijih. Dnevno je v drugi polovici marca do spletnih vsebin dostopalo 52 odstotkov več uporabnikov kot marca lani. Obiskanost se je ohranila, saj smo v juliju zabeležili 32-odstotno povečanje mesečnega dosega digitalnih medijev v primerjavi z enakim obdobjem lani.
Dodaja, da je bila v času epidemije ključna podpora naročnikom pri njihovem delu – nekateri so vzpostavili spletno trgovino, veliko truda pa je bilo usmerjenega v obveščanje potrošnikov o spremenjenem načinu poslovanja, mnogi pa so se še bolj usmerili v snovanje strategije za ciljano oglaševanje aktualnih ponudb.
»Natančno doseganje ciljne skupine – ob pravem času in na pravem mestu z relevantno vsebino – je bilo ključno. Veliko dela je bilo tudi na področju obdelave in uporabe podatkov. Naročnikom pomagamo pri izgradnji lastnih podatkovnih silosov, saj je praksa pokazala, da so podjetja, ki delajo v tej smeri, dokazano konkurenčnejša in se lahko v nepredvidljivih razmerah hitreje odzovejo na potrebe potrošnika,« je še povedal Simon Cetin.
Simon je prepričan, da je gonilo napredka podatkovna infrastruktura in prilagodljiva arhitektura, ki omogočata enostavno integracijo v tako imenovane podatkovne mreže. Uporaba rešitev umetne inteligence je danes za analizo množice podatkov nujna. Ključno vlogo pri tem bo imela pretočnost, ki bo omogočila boljšo uporabo kompleksnih tehnoloških rešitev, boljšo odzivnost.
Med glavnimi trendi digitalnega medijskega ekosistema Simon našteje spremembo medijske potrošnje, kjer digitalno igra vse bolj pomembno vlogo v povezavi z nakupno potjo potrošnika. Zasebnost postaja ključna vrednota. Spoštovanje zasebnosti in etika na tem področju bosta botrovali uspehu novodobnih blagovnih znamk.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v Dnevniku v prispevku z naslovom Zasebnost postaja ključna vrednota.