Pomen prvoosebnih podatkov v digitalnem oglaševanju narašča, saj se tržniki vedno bolj zavedajo morebitnih pristranskosti in omejitev zanašanja na podatke tretjih oseb. Prvoosebni podatki zagotavljajo podjetjem natančnejše razumevanje njihovega občinstva, kar jim omogoča, da bolje razumejo potrebe in zanimanja svojih strank in jih ustrezno naslovijo z oglaševalskimi akcijami. Poleg natančnejšega ciljanja to namreč omogoča tudi zmanjšanje napake pristranskosti ciljanja z oglasi. Kako? O tem pišem več v nadaljevanju.
Razumevanje vedenja strank z uporabo prvoosebnih podatkov
Prvoosebni podatki so opredeljeni kot informacije, zbrane neposredno od uporabnikov z izrecno privolitvijo, vpisom v aplikacijo, spletno anketo in podobnim. Ti podatki so na splošno bolj zanesljivi kot nabori podatkov tretjih oseb, ki so pogosto združeni iz več virov. Prvoosebni podatki lahko na primer pokažejo, da se določen segment potrošnikov zanima za izdelke za dojenčke, kar so podatki tretjih oseb morda spregledali.
Tradicionalne marketinške predpostavke o ciljnih skupinah in njihovih preferencah glede na hitro spreminjajoče se vedenjske navade in družinsko dinamiko v današnjem svetu na primer niso več pomembne. Ker je več istospolnih parov, ločenih staršev in odraslih brez otrok, morajo naše strategije naslavljanja in ciljanja potencialnih kupcev odražati te spremembe in odmik od ideala jedrne družine. Poleg tega so ženske pridobile moč, da sprejemajo odločitve, ki ne vključujejo le materinstva ali dela. Te spremembe moramo upoštevati, ko razmišljamo o svoji popolni stranki in ciljanju z oglasi.
Prepoznavanje in popravljanje naših nezavednih napak in pristranskosti lahko predstavlja pomemben manjkajoči del pri razlagi družbenih sprememb. S prepoznavanjem, kako te spremembe vplivajo na pravilno ciljanje z oglasi, smo bolje opremljeni za ustvarjanje sporočil, ki natančneje in bolj učinkovito dosežejo želeno občinstvo. Pri oblikovanju ciljno usmerjenih kampanj je treba skrbno pretehtati vse oblike predsodkov, od spolne do starostne pristranskosti ali rasizma. Če tržniki tega ne storite, tvegate, da boste nekatere demografske skupine spregledali.
Personalizacija in ciljanje na podlagi nakupne namere s prvoosebnimi podatki
Podjetja lahko uporabijo prvoosebne podatke za ciljano oglaševanje, da učinkoviteje in natančneje dosežejo svoje občinstvo. Z izkoriščanjem prvoosebnih podatkov lahko oglaševalci v realnem času ustvarijo oglaševalske akcije, ki so prilagojene zanimanjem in potrebam njihovega ciljnega občinstva, kar vodi do višjih stopenj konverzije. Na primer, če je vaš popoln kupec oseba, ki je pravkar rodila, lahko preprosto ugotovite, ali je izrazila zanimanje za blago, ki ga ponujate ali oglašujete na spletu.
Če želite resnično razumeti svoje kupce in jih doseči z ustreznimi oglasnimi sporočili, potem vam svetujem, da pogledate dlje od osnovnih demografskih podatkov. Za ciljanje in doseganje pravega občinstva vaše oglaševalske akcije je veliko bolj učinkovito naslavljanje dejanj, ki temeljijo na nakupni nameri. Uporaba tehnologij, kot je napredna analitika, za analizo vedenjskih podatkov zagotavlja vpogled v to, kaj spodbuja aktivacijo in krepi nakupno namero vaših kupcev. To je navsezadnje tudi ključen motivacijski dejavnik za vsako blagovno znamko, ki želi biti konkurenčna v današnjem digitalnem okolju.
Platforme za upravljanje prvoosebnih podatkov izboljšujejo strategije ciljanja z oglasi
Z namenom zagotavljanja nepristranskosti strategije ciljanja z oglasi je ključno, da se tržniki ne le zavedajo svojih lastnih pristranskosti, ampak da za oglaševanje in profiliranje uporabljajo prave tehnologije. Z izkoriščanjem lastnih, prvoosebnih podatkov o vedenju in preferencah kupcev lahko blagovne znamke učinkovito pritegnejo potrošnike s prilagojenimi izkušnjami, ki odgovarjajo njihovim dejanskim potrebam. Vendar mnoga podjetja še vedno ne izkoriščajo v celoti prednosti oglaševalske tehnologije (Ad-Tech). Dozorel je čas, da strokovnjaki v oddelkih za trženje in oglaševanje usvojijo platforme za upravljanje podatkov (kot sta CDP in DMP), da povečajo svojo donosnost naložb v trženje in zagotovijo optimizacijo rezultatov.
Izboljšajte svoje ciljanje in nagovarjanje ciljnega občinstva z iPROM Private DMP-jem. Naša lastna platforma za upravljanje prvoosebnih podatkov vam pomaga učinkovito izkoristiti vaše prvoosebne podatke za doseganje pravih ljudi ob pravem času, hkrati pa se izognete pristranskosti ciljanja in ob tem strogo upoštevate evropske predpise o varovanju zasebnosti, kot je GDPR.
iPROM Private DMP blagovnim znamkam in oglaševalcem omogoča, da natančno oblikujejo svojo popolno ciljno občinstvo z uporabo umetne inteligence. Naročniki lahko uporabijo prvoosebne podatke, pridobljene z eksplicitnim soglasjem na lastnih spletnih medijih, tako da prepoznajo svoje pravo občinstvo in potrošnike s podobnimi vedenjskimi navadami, ki so že izrazili zanimanje za določene izdelke ali storitve. Tak pristop vam zagotavlja, da svoje kupce nagovorite s personaliziranimi in zanje bolj pomembnimi oglasnimi sporočili in svoje kupce dosežete učinkovito, s pravimi sporočili ob pravem času.
Potrebujete več informacij o tem, kako v svoji oglaševalski strategiji premagati morebitne pristranskosti pri ciljanju z oglasi? Stopite v stik z nami in z veseljem vam bomo predstavili primere učinkovite uporabe prvoosebnih podatkov v praksi.