Zaposlimo specialista za implementacije marketinških platform (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo specialista za implementacije marketinških analitičnih platform (m/ž)

Si ob načrtovanju poti tako navdušen/a kot nad potovanjem? Te zanima, kako zbirati podatke v brskalnikih in prek strežnikov ter razumeti marketinške pixle? V ekipo vabimo osebo, ki je ali pa si želi postati strokovnjak na področju sistemov za upravljanje oznak (tag management sistemov) in marketinške analitike (m/ž)!

Preberi več
Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so ključne za izgradnjo digitalnih oglaševalskih strategij, ki spoštujejo zasebnost uporabnikov, hkrati pa omogočajo učinkovito ciljanje in merjenje učinkovitosti oglasnih akcij. Te rešitve pomagajo podjetjem pri usmerjanju skozi zapleteno krajino digitalnega oglaševanja, hkrati pa zagotavljajo skladnost z zakonodajo in pričakovanji uporabnikov. V prejšnjem blogu sem že pojasnila, zakaj prvoosebni podatki pridobivajo na vrednosti in kakšno vlogo imajo pri tem platforme za upravljanje podatkov, ki omogočajo izgradnjo zasebnih podatkovnih skladišč. Ena izmed takih rešitev je iPROM Privat DMP. V tem zapisu se bom osredotočila na to, kako se lahko zasebna podatkovna skladišča aktivirajo za učinkovitejše in bolj personalizirano digitalno oglaševanje v uredniških medijih.

Preberi več
Prvoosebni vedenjski podatki pomembni na celotni nakupni poti - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni vedenjski podatki pomembni na celotni nakupni poti

Zaradi ukinitve piškotkov, temelječih na tretjeosebnih podatkih, bodo vse bolj dragoceni prvoosebni podatki.

Preberi več
K sodelovanju vabimo specialista za iskalni marketing (m/ž) - iPROM - Novica

K sodelovanju vabimo specialista za iskalni marketing (m/ž)

Si specialist za Google Ads in se ne ustrašiš velikih količin podatkov? Te zanimajo različna oglaševalska in analitična orodja ter platforme? Želiš ustvarjati učinkovite oglaševalske akcije za priznane blagovne znamke? iPROM v svoje vrste vabi specialista za iskalni marketing, ki bo soustvarjal uspešne digitalne strategije naših naročnikov.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Prihodnost je zdaj. (Umetna) inteligenca razume in čuti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Prihodnost je zdaj: (Umetna) inteligenca razume in čuti

V majski kolumni za Marketing magazin Simon Cetin, partner v družbi iPROM in ustanovitelj laboratorija za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba, piše o ključni vlogi empatije v tehnoloških inovacijah, ki povezujejo človeka in stroj. Poudarja, da mora biti empatija v središču vseh tehnoloških interakcij, da se ohranijo človeške vrednote in krepi zaupanje med uporabniki in tehnologijo.

Preberi več
Kako umik tretjeosebnih piškotkov vpliva na doseganje ciljnega občinstva v dobi zasebnosti?  - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Kako umik tretjeosebnih piškotkov vpliva na doseganje ciljnega občinstva v dobi zasebnosti?

Ko se digitalno oglaševanje prilagaja večji zasebnosti uporabnikov in strogim pravilom, se pojavlja vprašanje, kako brez tretjeosebnih podatkov še vedno ciljati prave uporabnike. Tradicionalne metode, ki so temeljile na sledenju uporabnikom na spletu, so zaradi zahtev po večji zasebnosti manj učinkovite. Oglaševalci in znamke zdaj iščejo nove pristope, ki upoštevajo zasebnost, a hkrati zagotavljajo relevantnost in personalizacijo. V iPROMu že vrsto let uporabljamo več metod ciljanja, ki ne slonijo na uporabi tretjeosebnih piškotkov. V prvem delu bloga se bom osredotočil na tri glavne metode, ki danes oblikujejo svet digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Analitična orodja – ključ do razumevanja nakupne poti in sprejemanja pravih poslovnih odločitev - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Analitična orodja – ključ do razumevanja nakupne poti in sprejemanja pravih poslovnih odločitev

V digitalni dobi, ko imajo potrošniki na voljo neskončne možnosti in različne kanale za nakupovanje, je razumevanje njihove nakupne poti postalo ključno za uspeh vsakega podjetja. S pravilno analizo in interpretacijo podatkov lahko podjetja izboljšajo izkušnje strank in povečajo svojo konkurenčnost na trgu.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing Magazin: Digitalnemu oglaševanju že več kot polovica celotnega oglaševalskega kolača - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec in Matjaž Robinšak za Marketing magazin: Digitalnemu oglaševanju že več kot polovica celotnega oglaševalskega kolača

Marketing magazin je predstavil ključne izsledke raziskave iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Raziskava je osvetlila ključne trende v digitalnem oglaševanju v Sloveniji ter vrednost naložb po različnih oblikah digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih doživlja preobrazbo zaradi ukinjanja piškotkov tretjih oseb - iPROM - Novica iz sveta

Zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih doživlja preobrazbo zaradi ukinjanja piškotkov tretjih oseb

Ukinitev piškotkov tretjih oseb označuje prelomno točko v industriji oglaševanja, saj Google odločno zasleduje svoj zastavljen rok, ki je konec leta 2024. eMarketer poudarja nujnost, da se tržniki pripravijo na to neizbežno spremembo.

Preberi več
Novi mejniki oglaševanja v svetu, kjer je zasebnost na prvem mestu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Novi mejniki oglaševanja v svetu, kjer je zasebnost na prvem mestu

V času, ko je zaupanje potrošnikov v digitalno oglaševanje zaradi naraščajočih skrbi glede zasebnosti na preizkušnji in ko se regulativa na področju e-zasebnosti in upravljanja podatkov vse bolj zaostruje, podjetja iščejo nove načine za gradnjo odnosov s svojimi strankami, ki temeljijo na transparentnosti ter spoštovanju zasebnosti uporabnika in regulative.
»Zasebnost na prvem mestu« (privacy-first) zato ni več le priporočilo, temveč nuja, ki jo narekujejo tako pričakovanja potrošnikov kot tudi regulatorni okviri. Družba iPROM s svojim poudarkom na neodvisnih oglaševalskih rešitvah, ki varujejo zasebnost uporabnikov spleta, deluje kot ključni igralec v tej novi dobi oglaševanja.

Preberi več

Arhiv