Nagovarjanje novih generacij z mikro segmentacijo in mikro ciljanjem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Nagovarjanje novih generacij z mikro segmentacijo in mikro ciljanjem

V dobi digitalizacije se marketinški pristopi nezadržno spreminjajo, pri čemer postajata mikro segmentacija in mikro ciljanje ključna elementa v nagovarjanju novih generacij. Generacijske razlike med milenijci, generacijo Z in zilenijci prinašajo izzive, saj vsaka generacija zahteva drugačen način komunikacije in prilagojene marketinške strategije. V tem blogu bomo raziskali, zakaj je razumevanje teh subtilnih razlik bistveno za uspeh v sodobnem tržnem prostoru.

Preberi več
Združevanje prvoosebnih in neposrednih podatkov za učinkovitejše digitalno oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov -Tomaz Tomsic

Združevanje prvoosebnih in neposrednih podatkov za učinkovitejše digitalno oglaševanje

V novi dobi digitalnega oglaševanja prvoosebni podatki ostajajo temelj uspešnih oglaševalskih akcij, vendar pa se z dodajanjem neposrednih podatkov (zero-party) odpirajo nove dimenzije personalizacije in ciljanja. Medtem ko prvoosebni podatki nudijo vpogled v interakcije uporabnikov z blagovno znamko, neposredni podatki prinašajo globlje razumevanje specifičnih želj in potreb potrošnikov, kar omogoča še natančnejše in učinkovitejše oglaševalske strategije.

Preberi več
AdEX 2023: Digitalno oglaševanje v Evropi vredno že skoraj 100 milijard evrov - iPROM - Novice

AdEX 2023: Digitalno oglaševanje v Evropi vredno že skoraj 100 milijard evrov

Evropski trg digitalnega oglaševanja je po podatkih IAB Europe v letu 2023 zrasel za 11,1 odstotka, na skupno vrednost 96,9 milijarde evrov, s čimer je presegel druge mednarodne trge digitalnega oglaševanja glede stopnje rasti. Delež prikaznega oglaševanja v digitalnem oglaševalskem kolaču vztrajno narašča in dosega skoraj 13-odstotno letno rast, medtem ko je v Sloveniji letna rast presegla 4 odstotke.

Preberi več
Prvoosebni podatki trgovcev - kerozin za nove prihodkovne vire z izgradnjo trgovskih medijskih mrež - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Prvoosebni podatki trgovcev – kerozin za nove prihodkovne vire z izgradnjo trgovinskih medijskih mrež

V svetu, kjer digitalno oglaševanje doživlja temeljne spremembe, so prvoosebni podatki pomembnejši kot kdajkoli prej. Z ukinjanjem uporabe tretjeosebnih podatkov za ciljanje in zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih in povečanjem zavedanja o vrednosti prvoosebnih podatkov se trgovci zavedajo potenciala, ki ga prvoosebni podatki ponujajo.
V tem zapisu bom na kratko pojasnil, kaj so prvoosebni podatki, zakaj so pomembni za trgovce, kaj jim omogočajo in zakaj igrajo ključno vlogo pri izgradnji trgovskih medijskih mrež (t. i. retail media networks) oziroma podobnih medijskih mrež, ki so v lasti podjetja, ki nato oglasni prostor trži svojim partnerjem oziroma strankam.

Preberi več
Potrošniki pripravljeni deliti neposredne podatke v zameno za ugodnosti - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki pripravljeni deliti neposredne podatke v zameno za ugodnosti

V zameno za nagrade ali ugodnosti so potrošniki neposredne podatke z blagovnimi znamkami pripravljeni deliti namerno in prostovoljno.

Preberi več
Zaposlimo tehničnega digitalnega oglaševalca (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo tehničnega digitalnega oglaševalca (m/ž)

Te zanima, kako delujejo brskalniki, pixli in oglaševalske platforme? Imaš izkušnje z oglaševalskima platformama Google in Meta in te veseli optimizacija rezultatov ter prilagajanje strategij na podlagi podatkov? V ekipo vabimo tehničnega digitalnega oglaševalca (m/ž)!

Preberi več
Zaposlimo specialista za implementacije marketinških platform (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo specialista za implementacije marketinških analitičnih platform (m/ž)

Si ob načrtovanju poti tako navdušen/a kot nad potovanjem? Te zanima, kako zbirati podatke v brskalnikih in prek strežnikov ter razumeti marketinške pixle? V ekipo vabimo osebo, ki je ali pa si želi postati strokovnjak na področju sistemov za upravljanje oznak (tag management sistemov) in marketinške analitike (m/ž)!

Preberi več
Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so osnova oglaševanja, kjer je zasebnost na prvem mestu

Neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve so ključne za izgradnjo digitalnih oglaševalskih strategij, ki spoštujejo zasebnost uporabnikov, hkrati pa omogočajo učinkovito ciljanje in merjenje učinkovitosti oglasnih akcij. Te rešitve pomagajo podjetjem pri usmerjanju skozi zapleteno krajino digitalnega oglaševanja, hkrati pa zagotavljajo skladnost z zakonodajo in pričakovanji uporabnikov. V prejšnjem blogu sem že pojasnila, zakaj prvoosebni podatki pridobivajo na vrednosti in kakšno vlogo imajo pri tem platforme za upravljanje podatkov, ki omogočajo izgradnjo zasebnih podatkovnih skladišč. Ena izmed takih rešitev je iPROM Privat DMP. V tem zapisu se bom osredotočila na to, kako se lahko zasebna podatkovna skladišča aktivirajo za učinkovitejše in bolj personalizirano digitalno oglaševanje v uredniških medijih.

Preberi več
Prvoosebni vedenjski podatki pomembni na celotni nakupni poti - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni vedenjski podatki pomembni na celotni nakupni poti

Zaradi ukinitve piškotkov, temelječih na tretjeosebnih podatkih, bodo vse bolj dragoceni prvoosebni podatki.

Preberi več
K sodelovanju vabimo specialista za iskalni marketing (m/ž) - iPROM - Novica

K sodelovanju vabimo specialista za iskalni marketing (m/ž)

Si specialist za Google Ads in se ne ustrašiš velikih količin podatkov? Te zanimajo različna oglaševalska in analitična orodja ter platforme? Želiš ustvarjati učinkovite oglaševalske akcije za priznane blagovne znamke? iPROM v svoje vrste vabi specialista za iskalni marketing, ki bo soustvarjal uspešne digitalne strategije naših naročnikov.

Preberi več

Arhiv