Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Cetin - Naslovna

Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo?

Spremembe in inovacije v digitalnem marketingu so praktično vsakodnevne in delo na tem področju zahteva poznavanje trendov, ki oblikujejo današnji svet, še pomembnejše pa je prepoznavanje trendov, ki bodo oblikovali prihodnost.

Preberi več
5 prevladujočih tem na CES-u - iPROM - Novice iz sveta

5 prevladujočih tem na CES-u

Consumer Electronics Show (CES) je poleg festivala Kanski levi eden izmed največjih vsakoletnih dogodkov, kjer se srečajo največji medijski in marketinški strokovnjaki, ki pregledajo največje trende preteklega leta in predvidijo, kateri trendi bodo najbolj aktualni v prihodnosti.

Preberi več
Trendi umetne inteligence v letu 2018 - iPROM - Novice iz sveta

Trendi umetne inteligence v letu 2019

Umetna inteligenca je med blagovnimi znamkami in agencijami že sprejeta in v uporabi, a vendar je smiselno pričakovati, da bo v letu 2019 še bolj prisotna. Naprednejše ciljanje, večja transparentnost in novi načini uporabe umetne inteligence so trendi, ki bodo zavladali v letošnjem letu.

Preberi več
Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih - iPROM Novice

Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih

Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Ko se je Simon Cetin leta 1999 odločil, da se bo posvetil digitalnemu oglaševanju, je to veljalo za pionirsko delo z redkimi privrženci in še redkejšimi vlagatelji. Danes je zgodba povsem drugačna.

Preberi več
S podatki do boljše personalizirane izkušnje - iPROM - Novice iz sveta

S podatki do boljše personalizirane izkušnje

Potrošniki od blagovnih znamk zahtevajo več kot kadarkoli prej – ustreznejše, doslednejše in še bolj personalizirane izkušnje na različnih napravah in kanalih. Posledično se blagovne znamke soočajo s povečanim pritiskom, da razumejo, predvidijo in tudi izpolnijo spreminjajoča se pričakovanja potrošnikov.

Preberi več
Naložbe v marketinško tehnologijo naraščajo - iPROM - Novie iz sveta

Naložbe v marketinško tehnologijo naraščajo

Raba marketinške tehnologije v marketinških oddelkih močno narašča. Ob povečanih naložbah pa so se pojavila vprašanja, ali se ob tem pozablja na celostno marketinško strategijo. A dejstvo je, da marketinške tehnologije ni nikoli preveč, dokler ta sledi strategiji.

Preberi več
Tomaž Tomšič - iPROM - Novice

Ne pozabimo: Algoritme pišemo ljudje

Umetna inteligenca (AI) postaja vedno bolj priljubljena krilatica, tudi v marketingu. Razlogov za to je več. Eden od njih je tudi reševanje nemalo izzivov digitalnega oglaševanja, o čemer se je Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, pogovarjal z Marketing Magazinom.

Preberi več
Tehnološki trendi, ki bodo zaznamovali digitalno oglaševanje v letu 2019 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Tehnološki trendi, ki bodo zaznamovali digitalno oglaševanje v letu 2019

Revolucija v digitalnem marketingu se odvija bliskovito hitro. Z novimi tehnološkimi inovacijami, ki se pojavljajo tako rekoč vsak dan, se morajo tudi tehnologije v digitalnem oglaševanju spreminjati v realnem času.

Preberi več
Simon Cetin v pogovoru za Dnevnik: Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih - iPROM - Mnenja Strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Dnevnik: Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih

Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Ko se je Simon Cetin leta 1999 odločil, da se bo posvetil digitalnemu oglaševanju, je to veljalo za pionirsko delo z redkimi privrženci in še redkejšimi vlagatelji. Danes je zgodba povsem drugačna.

Preberi več
Kako zajete podatke ob neuspeli preddražbi obrniti v svoj prid? - iPROM - Novice iz sveta

Kako zajete podatke ob neuspeli preddražbi obrniti v svoj prid?

Vse večja priljubljenost preddražbe (ang. header bidding) med oglaševalci je močno povečala količino zajetih podatkov, ki jih ustvarjajo platforme za povpraševanje (DSP) po oglasnem prostoru na digitalnih medijih. Ob tem nastajajo sledi podatkov (ang. data exhaust), ki so odsev spletnih aktivnosti uporabnikov.

Preberi več

Arhiv