Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos do digitalnega oglaševanja slovenskih podjetij - iPROM Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon ponovno pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Namen raziskave je ugotoviti, kolikšne bodo investicije podjetij za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2020, kateri bodo prednostni kanali digitalnega oglaševanja in kako podjetja dojemajo vložke v marketinško tehnologijo ter oglaševalsko infrastrukturo.

Preberi več
GDPR ni ovira za programatično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

GDPR ni ovira za programatično oglaševanje

Uveljavitev GDPR-ja v Združenem kraljestvu ni ovirala rasti programatičnega oglaševanja, kot je bilo pričakovano.

Preberi več
Vplivneži in rast trgovanja prek družbenih platform - iPROM - Novice iz sveta

Vplivneži in rast trgovanja prek družbenih platform

Instagram, Snapchat in TikTok krepijo svoje dejavnosti na področju nakupovanja znotraj aplikacij.

Preberi več
Zasebnost in licitacije v realnem času - iPROM - Novice iz sveta

Zasebnost in licitacije v realnem času

Tudi pri oglaševanju, temelječem na licitacijah v realnem času, je treba skladno z GDPR-jem pridobiti soglasje posameznikov.

Preberi več
Visokokakovostni podatki za oglaševalce bodisi sveti gral bodisi Ahilova peta - iPROM - Novice iz sveta

Visokokakovostni podatki za oglaševalce bodisi sveti gral bodisi Ahilova peta

Ključ za doseganje poslovnega uspeha leži v sposobnosti podjetja, da pridobi kakovostne in zanesljive podatke. Tisti, katerih kakovostni podatki niso prednostna naloga, tvegajo, da bodo zaostali za konkurenco.

Preberi več
Vrnitev kontekstualnega ciljanja - iPROM - Novice iz sveta

Vrnitev kontekstualnega ciljanja

Kontekstualno ciljanje se vrača. Skupaj s podatki o uporabnikih je to zmagovita kombinacija za oglaševalce.

Preberi več
Iščemo upravljalce oglaševalskih akcij v digitalnih medijih (t.i. traffic managerje)  - iPROM Novice

Iščemo upravljalce oglaševalskih akcij v digitalnih medijih (t.i. traffic managerje)

V iPROMu zaradi povečanega obsega dela in širitve na tuje trge v svojo ekipo vabimo tri strokovnjake za delo na področju upravljanja z oglaševalskimi akcijami v digitalnih medijih (t. i. traffic managerje).

Preberi več
Obogatena resničnost učinkovito komunikacijsko orodje - iPROM - Novice iz sveta

Obogatena resničnost učinkovito komunikacijsko orodje

Obogatena resničnost ni nov pojav, koncept je zadnjih pet let poznan kot »naslednja največja stvar v marketingu«.

Preberi več
2020 leto tehnoloških trendov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

2020 – leto tehnoloških trendov

Nove prijeme v marketingu zagotovo kroji tehnologija. Potrošniki zahtevajo vse bolj interaktivne, osebne in zanimive izkušnje, ravno to pa je čar tehnologije. Prav zato ni nič nenavadnega, da prinaša leto 2020 eksponentno rast novih tehnologij, še večji pomen interaktivnosti, rast uporabe umetne inteligence in posledično še bolj personalizirane komunikacije.

Preberi več
Trgovci na drobno sprejemajo mobilna plačila - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno sprejemajo mobilna plačila

Mobilne denarnice omogočajo bolj priročno plačevanje.

Preberi več

Arhiv