Tomaž Tomšič za Marketing magazin: 74 % uporabnikov do digitalnih medijev dostopa prek mobilnih naprav - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Marketing magazin: 74 odstotkov uporabnikov do digitalnih medijev dostopa prek mobilnih naprav

Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs, je v prispevku za Marketing magazin komentiral iPROMovo analizo, ki kaže, da je bilo od junija 2019 do junija 2020 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev opravljenega prek mobilnih naprav.

Preberi več
Prodajno učinkovit vsebinski marketing se skriva v skrbno načrtovani uporabniški izkušnji - iPROM - Novice iz sveta

Prodajno učinkovit vsebinski marketing se skriva v skrbno načrtovani uporabniški izkušnji

Za učinkovit vsebinski marketing je ključen sistem za upravljanje z vsebino.

Preberi več
Spletno nakupovanje v času koronavirusa in digitalne preobrazbe - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje v času koronavirusa in digitalne preobrazbe

Spletno nakupovanje je med pandemijo doživelo spremembe. MarketingTech predvideva, da bodo nedavno prenovljene (digitalne) marketinške strategije postale nova normalnost.

Preberi več
Deset nasvetov za e-poštni marketing v obdobju koronavirusa - iPROM - Novice iz sveta

Deset nasvetov za e-poštni marketing v obdobju koronavirusa

V obdobju pandemije, ko je osebno trženje lahko težje izvedljivo, so marketinških strokovnjaki začeli več pozornosti namenjati tudi e-poštnemu marketingu, ki je postal rešilna bilka za mnoga podjetja.

Preberi več
Spletno nakupovanje ključne strategije za uspeh - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje: ključne strategije za uspeh

Najpomembnejši dejavnik, ki še naprej vpliva na oglaševalce, so spremembe v kategorijah izdelkov, po katerih povprašujejo kupci. Rast beleži spletno nakupovanje izdelkov za šport in prosti čas ter gospodinjskih izdelkov, zlasti živil, saj potrošniki ostajajo doma, kjer tudi kuhajo in telovadijo. Na drugi strani pa je mogoče zabeležiti manjše povpraševanje po oblačilih in kozmetičnih izdelkih, saj jih ljudje doma manj potrebujejo.

Preberi več
Na digitalni marketing je treba gledati celovito - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Na digitalni marketing je treba gledati celovito

Digitalni marketing je smiselno dojemati kot celoto. Še več – celoviti pogled postaja nuja. Uporabniki digitalnih medijev namreč na spletu za sabo puščajo mnogo sledi, ki trženjskim strokovnjakom narekujejo, kako in kje nagovarjati potencialne kupce. Identifikacija interakcij uporabnikov digitalnih medijev tako razkriva pomembne informacije o nakupni poti potrošnika.

Preberi več
Digitalno zunanje oglaševanje v ZDA raste - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje v ZDA raste

Digitalno zunanje oglaševanje je v ZDA v zadnjem času skokovito naraslo, v prihodnjih letih pa lahko pričakujemo še dodaten vzpon.

Preberi več
Za pravo ceno se osebni podatki zlahka delijo - iPROM - Novice iz sveta

Za pravo ceno se osebni podatki zlahka delijo

V očeh potrošnikov osebni podatki, njihovo deljenje in obdelava niso sporni, če jim podjetje v zameno zanje nudi posebne ugodnosti.

Preberi več
Simon za Dnevnik: Zasebnost postaja ključna vrednota - iPROM - Novice

Simon Cetin za Dnevnik: Zasebnost postaja ključna vrednota

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je z Dnevnikom pogovarjal o spremembah v medijski potrošnji in vodilnih trendih, ki bodo v prihodnosti oblikovali digitalni ekosistem.

Preberi več
Spletno nakupovanje po pandemiji - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje po pandemiji

Kakšno bo spletno nakupovanje v Združenem kraljestvu po pandemiji?

Preberi več

Arhiv