Kakšna bo potrošniška izkušnja v naslednjih letih? - iPROM - Novice iz sveta

Kakšna bo potrošniška izkušnja v naslednjih letih?

Pandemija nas je spodbudila, da odkrijemo nove ustvarjalne načine za medsebojno povezovanje tako na delovnem mestu kot v zasebnem življenju in pri potrošnji. In čeprav se življenje počasi vrača v ustaljene tirnice, številna podjetja menijo, da bo njihovo poslovanje v naslednjih petih letih povsem drugačno. Kaj si lahko obetamo?

Preberi več
5 trendov, ki bodo letos zaznamovali B2B marketing - iPROM - Novice iz sveta

5 trendov, ki bodo letos zaznamovali B2B-marketing

Med pandemijo so morala tudi B2B-podjetja prilagoditi poslovne prakse in ponovno razmisliti o svojih strategijah in procesih. B2B-marketing ni več takšen, kot smo ga bili vajeni. Preoblikovalo ga je pet trendov, ki bodo prevladali tudi v naslednjih mesecih ali celo dlje.

Preberi več
Pandemija odprla vrata do novih ciljnih javnosti prireditev - iPROM - Novice iz sveta

Pandemija odprla vrata do novih ciljnih javnosti prireditev

Pandemija COVID-19 je posegla tudi na področje trženja prireditev, saj je močno spremenila naravo ciljnih javnosti prireditev.

Preberi več
5 napotkov za uspešen e-poštni marketing v novi resničnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

5 napotkov za uspešen e-poštni marketing v novi resničnosti

E-poštni marketing v zadnjih dveh letih ni le oživel, temveč je eden izmed najmočnejših in cenovno najbolj dostopnih kanalov za vzpostavljanje visokokakovostne in učinkovite komunikacije s ciljnimi javnostmi.

Preberi več
Trend nakupovalnih videov se bo nadaljeval tudi po pandemiji - iPROM - Novice iz sveta

Trend nakupovalnih videov se bo nadaljeval tudi po pandemiji

Med pandemijo so se potrošniki že navadili na nove načine iskanja informacij, naročanja in kupovanja želenih izdelkov. Za enostavnost, priročnost in hitrost storitve so pripravljeni plačati več, kar je povzročilo rast ekonomije na zahtevo (on-demand economy) in e-trgovanja na zahtevo (on-demand e-commerce), s tem pa tudi produkcijo tako imenovanih nakupovalnih videov (shoppable videos).

Preberi več
Slaven Petrovič za Finance: Video kot učinkovita alternativa televiziji - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Slaven Petrovič

Slaven Petrovič za Finance: Videooglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov

Spletni medijski načrtovalec v iPROMu Slaven Petrovič je za Finance pojasnil, zakaj bo video oglaševanje med najpomembnejšimi digitalnimi trendi v letošnjem letu ter katere inovacije na tem področju trenutno najbolj odgovarjajo na potrebe in želje uporabnikov na spletu.

Preberi več
Slaven Petrovič za Finance: Video oglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov - iPROM - Novice

Slaven Petrovič za Finance: Videooglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov

Spletni medijski načrtovalec v iPROMu Slaven Petrovič je za Finance pojasnil, zakaj bo video oglaševanje med najpomembnejšimi digitalnimi trendi v letošnjem letu ter katere inovacije na tem področju trenutno najbolj odgovarjajo na potrebe in želje uporabnikov na spletu.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Sloveniti ali ne to je zdaj vprašanje - iPROM - Novice

Dr. Marko Stabej in Simon Cetin za Marketing magazin: Sloveniti ali ne, to je zdaj vprašanje

Z razvojem tehnologije se razvija tudi terminologija. Zakaj je tako pomembna za razvoj digitalnega marketinga in katere nove tuje strokovne izraze je smiselno prevajati v slovenščino, da pri komuniciranju ne bi bili nerazumljivi, nejasni ali okorni? Nas lahko skrbi za prihodnost slovenskega jezika? Kako si pomagati pri terminoloških zagatah in kakšno dodano vrednost nam prinaša iPROMova posodobljena različica slovarja digitalnih izrazov? O tem sta za Marketing magazin spregovorila prof. dr. Marko Stabej z Oddelka za slovenistiko na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani ter Simon Cetin, urednik slovarja ter ustanovitelj in partner v iPROMu.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove

Direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič je za Marketing magazin povzel ključne izzive in trende, ki so zaznamovali digitalno oglaševanje v preteklem letu, ter zaupal recept za učinkovito doseganje potrošnikov in odgovarjanje na njihove potrebe v novi resničnosti.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Nestanovitni časi zahtevajo večjo odzivnost in prilagodljivost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove

Direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič je za Marketing magazin povzel ključne izzive in trende, ki so zaznamovali digitalno oglaševanje v preteklem letu, ter zaupal recept za učinkovito doseganje potrošnikov in odgovarjanje na njihove potrebe v novi resničnosti.

Preberi več

Arhiv