Raziskava iPROMa in Valicona: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo letos presegle 90 milijonov evrov

Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo in bodo v letu 2021 zabeležile 8-odstotno rast, posamezen oglaševalec pa bo v povprečju za tovrstno obliko oglaševanja namenil dobrega pol milijona evrov. Naložbe v zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih bodo zrastle za 14 odstotkov. V poprečju bo posamezno podjetje za zakup v digitalnih medijih namenilo skoraj 400.000 evrov, kaže aktualna raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v letu 2021. Raziskavo sta družbi izvedli letos med marcem in junijem, sodelovalo pa je 225 slovenskih odločevalcev na področju oglaševanja in trženja.

Preberi več
Aplikacije za naročanje hrane in nakupovanje vse bolj priljubljene - iPROM - Novice iz sveta

Aplikacije za naročanje hrane in nakupovanje vse bolj priljubljene

Različne aplikacije so med pandemijo zabeležile izjemno rast uporabe. Med njimi prednjačijo zlasti aplikacije za dostavo hrane, bančništvo, vodeno vadbo doma in nakupovanje.

Preberi več
Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile

Banke v boju z nizkimi maržami in vse večjo konkurenco že nekaj let digitalizirajo svoje storitve in procese. Ker se želja potrošnikov po digitalnih storitvah le še stopnjuje, nove bančne tehnologije rastejo kot gobe po dežju in spreminjajo celoten bančni trg. V zapisu si preberite, s katerimi tehnologijami lahko tradicionalne banke že danes dosežejo potrošnika, oplemenitijo uporabniško izkušnjo, optimizirajo svoje poslovanje in prehitijo konkurenco.

Preberi več
Osnovni vodič po digitalni preobrazbi za znamke široke potrošnje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Osnovni vodič po digitalni preobrazbi za znamke široke potrošnje

Spletna trgovina bo z uporabo naprednih tehnologij v prihodnje še pospešila rast. Znamke široke potrošnje so na tankem ledu in predrle ga bodo tiste, ki se digitalnih tehnologij poslužujejo brez vnaprej zastavljene strategije ali zavoljo digitalizacije same. V kratkem vodiču si preberite, kako lahko ustrezno in varno pristopite k digitalni preobrazbi.

Preberi več
Kam vodi digitalna preobrazba trgovce - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sašo Fleiss

Kam vodi digitalna preobrazba trgovce?

Bliskovit preboj digitalnega oglaševanja in novih trendov v trženju je sprožil pravo revolucijo tudi v panogi blaga široke potrošnje (FMCG). Od trgovin s pametnimi vozički do optimizacije oglaševalskih naložb, podjetja prilagajajo poslovne modele novi resničnosti. V zapisu odkrijte, kateri ključni trendi pretresajo panogo in kako trgovci izhajajo iz krize kot zmagovalci.

Preberi več
Kako bo virtualna resničnost na Kitajskem preobrazila trženje znamk - iPROM - Novice iz sveta

Kako bo virtualna resničnost na Kitajskem preobrazila trženje znamk

Podjetja na Kitajskem pospešeno vlagajo v tehnologijo virtualne resničnosti. Da bi jo uspešno vpletla v svoj trženjski splet, pa morajo premagati tehnološke in druge ovire, ki jim stojijo na poti.

Preberi več
Digitalno zunanje oglaševanje že v nizkem štartu - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje že v nizkem štartu

Naložbe v zunanje oglaševanje so se v pandemičnem letu 2020 znižale za kar 30 %. Za preživetje panoge je bilo odločilno, da se je prilagodila novi resničnosti in našla poti do potrošnikov prek digitalnih kanalov in tehnologij.

Preberi več
Zaposlimo specialista za družbene medije - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo specialista za družbene medije (m/ž)

iPROM je vodilna digitalna agencija z več kot 20-letnimi izkušnjami za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih. K sodelovanju vabimo izkušenega strokovnjaka, ki bo skrbel za načrtovanje in upravljanje družbenih medijev naših naročnikov ter z nami soustvarjal prihodnost digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah - iPROM - Novice iz sveta

Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah

Digitalna preobrazba je pospešila prodajo prek spleta in posledično naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah, ki jim bo v prihodnjih letih namenjen vse večji kos digitalnega oglaševalskega kolača.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji: Močno povečana medijska potrošnja digitalnih vsebin in storitev

Pametni telefoni in prenosni računalniki so v letu 2021 postali ključni kanali za potrošnjo medijskih vsebin, je glavna ugotovitev aktualne raziskave družb iPROM in Valicon o medijski potrošnji v Sloveniji. Izsledki raziskave kažejo, da so slovenski potrošniki medijskih vsebin v primerjavi z letom 2018 v bistveno večji meri spremljali medijske vsebine, predvsem novičarske medije (spletne novice, radio in TV). Močno je izražena tudi povečana uporaba orodij za digitalno komuniciranje (spletna pošta, družbeni mediji ter orodja za klepet in video klice). Ob spremljanju televizije danes skoraj štiri petine uporabnikov aktivno spremljajo še vsebino na digitalnih medijih, ugotavlja aktualna raziskava.

Preberi več

Arhiv