Simon Cetin za DMS: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo kmalu presegle 100 milijonov letno - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo naložbe v digitalno oglaševanje presegle 100 milijonov letno

Ne preseneča, da naložbe v digitalno oglaševanje iz leta v leto rastejo, saj je val pospešene digitalizacije zajel tudi najbolj tradicionalne panoge. Po napovedih ustanovitelja in partnerja v iPROMu Simona Cetina leto 2021 že napoveduje nove digitalne premike. O tem, kako se slovenska podjetja pripravljajo nanje, piše tudi Društvo za marketing Slovenije.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo vložki v digitalno oglaševanje presegli 100 milijonov letno - iPROM - Novice

Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo vložki v digitalno oglaševanje presegli 100 milijonov letno

Ne preseneča, da naložbe v digitalno oglaševanje iz leta v leto rastejo, saj je val pospešene digitalizacije zajel tudi najbolj tradicionalne panoge. Po napovedih ustanovitelja in partnerja v iPROMu Simona Cetina leto 2021 že napoveduje nove digitalne premike. O tem, kako se slovenska podjetja pripravljajo nanje, piše tudi Društvo za marketing Slovenije.

Preberi več
Partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami prispeva k večji zvestobi kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami prispeva k večji zvestobi kupcev

Da lahko blagovne znamke z maloprodajnimi programi zvestobe danes razvijejo trajne odnose s svojimi uporabniki, so ključna partnerstva med blagovnimi znamkami, bankami in kartičnimi mrežami.

Preberi več
Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce? - iPROM - Novice iz sveta

Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce?

Mobilno spletno nakupovanje, ki je med pandemijo doživelo občutno rast, spreminja odnos med trgovci na drobno in potrošniki.

Preberi več
Tudi letos bo svetovni maloprodajni trg zaznamovala rast spletne prodaje - iPROM - Novice iz sveta

Tudi letos bo svetovni maloprodajni trg zaznamovala rast spletne prodaje

Prodaja v maloprodajnih trgovinah je zabeležila dramatičen upad, ko je pandemija zaprla vrata trgovin in prisilila potrošnike, da ostanejo doma. Skupna vrednost svetovne maloprodaje se je lansko leto zmanjšala za 2,8 odstotka, na drugi strani pa je razcvet doživela spletna prodaja, saj so kupci na spletu kupovali zelo raznolike dobrine, vključno z živili.

Preberi več
S kreativo, kontekstom in medijsko kakovostjo do boljših digitalnih rezultatov - iPROM - Novice iz sveta

S kreativo, kontekstom in medijsko kakovostjo do boljših digitalnih rezultatov

Približujoča se upokojitev piškotkov je panogo digitalnega trženja prisilila, da ponovno ovrednoti vzvode, ki poganjajo trženjske rezultate. Blagovne znamke se usmerjajo v tiste kazalnike, ki jim pomagajo bolje razumeti učinkovitost medijske kakovosti, konteksta in kreativ.

Preberi več
Poslovanje B2B daje velik poudarek digitalnim izkušnjam - iPROM - Novice iz sveta

Poslovanje B2B daje velik poudarek digitalnim izkušnjam

Nakupno odločanje je danes bistveno drugačno kot pred tremi leti. Tudi pri poslovanju med podjetji (B2B) se zato vse vrti okoli strank, kje so (na spletu) in kako razmišljajo.

Preberi več
Spletna prodaja v ZDA bo ob začetku šolskega leta zrasla za 13 odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Spletna prodaja v ZDA bo ob začetku šolskega leta zrasla za 13 odstotkov

Spletna prodaja bo v ZDA ob začetku novega šolskega leta zrasla za 13,3 odstotka in dosegla vrednost 41,26 milijarde USD.

Preberi več
Rast uporabe digitalnih medijev vpliva na naložbe v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rast uporabe digitalnih medijev vpliva na naložbe v digitalno oglaševanje

Pandemija, ki je zaznamovala lansko leto, je pomembno vplivala na medijsko krajino in oglaševanje.

Preberi več
Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje

Banke, ki prej niso v polnosti izkoriščale prednosti digitalne tehnologije, so v minulem letu precej pohitele z digitalno preobrazbo. Čeprav so v zgolj nekaj mesecih uspele digitalizirati nove procese in storitve za brezstično poslovanje na daljavo, jih v prihodnje čaka še nekaj dela. V zapisu si preberite, kako se tradicionalna bančna panoga prilagaja novim razmeram in kaj bo bistveno vplivalo na njeno prihodnost.

Preberi več

Arhiv