Leon Brenčič na predavanju SOZ: Nakupna pot se seli na splet: čas je za strategije »digitalno najprej« - iPROM Novice

Leon Brenčič na predavanju SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«

iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.

Preberi več
Leon Brenčič za SOZ: Nakupna pot se seli na splet: čas je za strategije »digitalno najprej« - iPROM Novice

Leon Brenčič za SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«

iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.

Preberi več
Anže Hribar za Marketing magazin o svojem življenju z znamkami - iPROM - Novice

Anže Hribar za Marketing magazin o svojem življenju z znamkami

V oktobrski izdaji Marketing magazina je o svojem življenju z blagovnimi znamkami spregovoril tudi vodja oddelka za iskalni marketing v iPROMu Anže Hribar.

Preberi več
Generacija alfa bo najštevilčnejša generacija doslej - iPROM - Novice iz sveta

Generacija alfa bo najštevilčnejša generacija doslej

Tržniki vlagajo svoja sredstva v ugotavljanje želja in navad generacije alfa, kamor štejemo posameznike, rojene med letoma 2010 in 2024, ki v veliki meri tako rekoč odraščajo na spletu. Generacija alfa bo štela kar dve milijardi ljudi, zato bodo njeno moč morali upoštevati tudi marketinški velikani.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo v višave - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo v višave

V ZDA bodo naložbe v digitalno oglaševanje do leta 2022 presegle 200 milijard ameriških dolarjev.

Preberi več
Kako iskalni marketing v tandemu z digitalnim oglaševanjem pretvori spletno iskanje v nakupovanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Grilc

Kako iskalni marketing v tandemu z digitalnim oglaševanjem pretvori spletno iskanje v nakupovanje

S premišljeno kombinacijo iskalnega marketinga in digitalnega oglaševanja lahko spletne uporabnike pripeljete naravnost do svoje blagovne znamke. V zapisu spoznajte, kako potrošniki danes iščejo na spletu, kako se jim iskalni marketing prilagaja ter katera napredna orodja se vam splača vključiti v svoje digitalne trženjske strategije.

Preberi več
Programatično oglaševanje z obetavno rastjo - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje z obetavno rastjo

Programatično oglaševanje je eno najbolj vznemirljivih in razvojno dinamičnih področij v marketingu.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo

V Združenem kraljestvu se povečujejo naložbe v digitalno oglaševanje, na prvem mestu je trgovina na drobno.

Preberi več
iPROM je okrepil ekipo na področju upravljanja družbenih medijev in komuniciranja - iPROM - Novice

iPROM je okrepil ekipo na področju upravljanja družbenih medijev in komuniciranja

Družbi iPROM sta se v letošnjem letu pridružili Tjaša Pangeršič v oddelku za upravljanje družbenih medijev in Jasna Kofol v oddelku za komuniciranje.

Preberi več
Rast nakupovanja živil prek spleta se stopnjuje - iPROM - Novice iz sveta

Rast nakupovanja živil prek spleta

Pandemija je spremenila nakupne navade potrošnikov, tudi način nakupovanja živil. Povečala sta se deleža takih, ki živila kupujejo prek spleta in tako prek spleta kot v fizični trgovini.

Preberi več

Arhiv