Prikazno oglaševanje tudi v 2022 paradni konj uspešnih blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Prikazno oglaševanje tudi v 2022 paradni konj uspešnih blagovnih znamk

Najuspešnejša podjetja v nestanovitnih časih povečujejo naložbe v prikazno oglaševanje. Raziskava iPROMa in Valicona kaže, da bo tudi večina slovenskih oglaševalcev v prihodnje ohranila ali povečala naložbe v digitalno oglaševanje. V letu 2021 bo zanj skupno namenila skoraj 100 milijonov evrov, pri čemer bo največjega dela kolača deležno prikazno oglaševanje. Z uporabo naprednih oglaševalskih tehnologij je prikazno oglaševanje danes namreč ena najučinkovitejših oblik oglaševanja, ki oglaševalcem na spletu prinaša največ za oglaševalski denar.

Preberi več
Brezhibne večkanalne izkušnje pomembne za uspešno poslovanje - iPROM - Novice iz sveta

Brezhibne večkanalne izkušnje pomembne za uspešno poslovanje

Polovica blagovnih znamk do leta 2022 ne bo uspela poenotiti kanalov za sodelovanje s strankami, čeprav so brezhibne večkanalne izkušnje potrošnikov ključne za uspešno poslovanje.

Preberi več
Priročnik o integriranih tržnokomunikacijskih strategijah na spletu - Učinkovite strategije »digitalno najprej« v praksi - iPROM

Novi priročnik: UČINKOVITE TRŽENJSKE STRATEGIJE »DIGITALNO NAJPREJ« V PRAKSI

Preberi več
Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci

Aktualna raziskava iPROMa in Valicona kaže, da je prikazno oglaševanje najbolj priljubljena oblika digitalnega oglaševanja tudi med domačimi blagovnimi znamkami. V zapisu boste izvedeli, kje se skriva njegova moč, zakaj mu vodilni oglaševalci dajejo prednost in kakšne rezultate z njim dosegajo na spletu.

Preberi več
Leon Brenčič na predavanju SOZ: Nakupna pot se seli na splet: čas je za strategije »digitalno najprej« - iPROM Novice

Leon Brenčič na predavanju SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«

iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.

Preberi več
Leon Brenčič za SOZ: Nakupna pot se seli na splet: čas je za strategije »digitalno najprej« - iPROM Novice

Leon Brenčič za SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«

iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.

Preberi več
Anže Hribar za Marketing magazin o svojem življenju z znamkami - iPROM - Novice

Anže Hribar za Marketing magazin o svojem življenju z znamkami

V oktobrski izdaji Marketing magazina je o svojem življenju z blagovnimi znamkami spregovoril tudi vodja oddelka za iskalni marketing v iPROMu Anže Hribar.

Preberi več
Generacija alfa bo najštevilčnejša generacija doslej - iPROM - Novice iz sveta

Generacija alfa bo najštevilčnejša generacija doslej

Tržniki vlagajo svoja sredstva v ugotavljanje želja in navad generacije alfa, kamor štejemo posameznike, rojene med letoma 2010 in 2024, ki v veliki meri tako rekoč odraščajo na spletu. Generacija alfa bo štela kar dve milijardi ljudi, zato bodo njeno moč morali upoštevati tudi marketinški velikani.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo v višave - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo v višave

V ZDA bodo naložbe v digitalno oglaševanje do leta 2022 presegle 200 milijard ameriških dolarjev.

Preberi več
Kako iskalni marketing v tandemu z digitalnim oglaševanjem pretvori spletno iskanje v nakupovanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Grilc

Kako iskalni marketing v tandemu z digitalnim oglaševanjem pretvori spletno iskanje v nakupovanje

S premišljeno kombinacijo iskalnega marketinga in digitalnega oglaševanja lahko spletne uporabnike pripeljete naravnost do svoje blagovne znamke. V zapisu spoznajte, kako potrošniki danes iščejo na spletu, kako se jim iskalni marketing prilagaja ter katera napredna orodja se vam splača vključiti v svoje digitalne trženjske strategije.

Preberi več

Arhiv